تیم ملی فوتبال ژاپن با برتری برابر یکی از بهترین تیم های جهان صدرنشین شد و به مرحله بعدی صعود کرد. آلمان هم با وجود پیروزی برابر کاستاریکا از دور مسابقات کنار رفت و به خانه برگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
انزو، پسر مارسلو، که به دلیل مصدومیت نتوانست اولین بازی خود برای تیم زیر 15 ساله‌های اسپانیا را برابر ژاپن و آمریکا انجام دهد، برابر انگلیس 26 دقیقه بازی کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ژاپن می‌گوید فوتبال این کشور با شکست آلمان و اسپانیا تغییر کرده است.
کرواسی این کار را انجام داد و با تمرین روی پنالتی‌ها به هدف خود رسید؛ آنها (ژاپن) نشان دادند که بی‌جهت اسپانیا و آلمان را شکست نداده‌اند.
رودری، ستاره تیم ملی اسپانیا، تاکید کرد که این تیم از شکست مقابل ژاپن درس گرفته است و هم‌تیمی‌هایش مصمم هستند تا با پیروزی برابر مراکش، به جمع 8 تیم برتر جام جهانی راه پیدا کنند.
هوگو سانچز، اسطوره رئال مادرید، می‌گوید اسپانیا عمدا در مقابل ژاپن شکست خورده تا از دیدار با برزیل فرار کند. او این شکست را تاکتیک لوئیس انریکه می‌داند.
ژاپن با کمترین مالکیت توپ در تاریخ جام جهانی، موفق شد اسپانیا را شکست دهد.
پس از شکست دور از انتظار برابر ژاپن، حالا اسپانیایی‌ها با اتهام بزرگی روبرو شده اند.
پس از شکست دور از انتظار برابر ژاپن، حالا اسپانیایی ها با اتهام بزرگی روبرو شده اند.
بهترین بازیکن مسابقه امشب آلمان مقابل کاستاریکا بدون شک کای هاورتز بود که سه گل پایانی آلمان را با فولکروگ ستاره جدید مانشافت سهیم شد.
تلویزیونی دولتی ژاپن اعلام کرد که بازی این تیم با اسپانیا بیشترین بیننده تلویزیونی در تاریخ را داشته است.
لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا، بعد از شکست مقابل ژاپن گفت با اینکه تیمش به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی صعود کرده ولی دلیلی برای خوشحالی نمی‌بیند.
شکست اسپانیا پس از آلمان، صعودی تاریخی برای ژاپن رقم زد؛ اتفاقی که اشک هواداران این تیم را درآورد.
ژاپن که جام جهانی را با پیروزی مقابل آلمان شروع کرده بود، با شکست اسپانیا، صدرنشین گروه مرگ شد.
تیم ملی فوتبال ژاپن با برتری برابر یکی از بهترین تیم های جهان صدرنشین شد و به مرحله بعدی صعود کرد. آلمان هم با وجود پیروزی برابر کاستاریکا از دور مسابقات کنار رفت و به خانه برگشت.
با توجه به شکست ژاپن برابر کاستاریکا، یک بار دیگر رتبه اول رنکینگ آسیا به ایران رسید.
کاستاریکا بعد از شکست هفت گله برابر اسپانیا امروز یک پیروزی ارزشمند و البته غیر منتظره برابر ژاپن کسب کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن در کنفرانس خبری پس از شکست مقابل کاستاریکا از نتیجه به دست آمده ابراز تاسف کرد.
مربی کاستاریکا پس از پیروزی برابر ژاپن گفت که شکست مقابل اسپانیا حادثه بود و تیمش زنده تر از همیشه است.
کاستاریکا در دیدار مقابل اسپانیا هیچ شوت داخل چارچوبی نداشت و ۷ بر صفر شکست خورد. شاگردان سوارز در دیدار مقابل ژاپن نیز فقط یک شوت داخل چارچوب داشتند که توسط «فولر» به گل پیروزی این تیم تبدیل شد.
آلمان برای جبران شکست مقابل ژاپن و اسپانیا برای ادامه قدرتنمایی در گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف خواهند رفت.
آسیایی‌ها بعد از شکست عجیب ایران مقابل انگلیس، دومین شوک را هم به جام‌جهانی وارد کردند و بعداز شکست غافلگیرکننده آرژانتین توسط عربستان، اینبار توسط ژاپن تیم مدعی آلمان را مغلوب ساختند! قطر آبستن حوادث است
یوتو ناگاتومو می‌گوید رنگ موهایش را درخشان کرده تا نتایج ژاپن در جام جهانی هم درخشان باشد.
یوتو ناگاتومو می‌گوید رنگ موهایش را درخشان کرده تا نتایج ژاپن در جام جهانی هم درخشان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ