ژاپن با کمترین مالکیت توپ در تاریخ جام جهانی، موفق شد اسپانیا را شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یک بازی نفس گیر و حساس از هفته پنجم رقابت های فوتبال ساحلی کشور، شاهین خزر رودسر موفق به شکست میزبان خود در ضربات پنالتی شد.
تیم فوتبال زیر 17 سال ایران توانست با شکست یمن ضمن صعود به جام جهانی، به جمع 4 تیم برتر آسیا برود.
آبادان- مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: بیشتر از اینکه نفت آبادان در شکست ما نقش داشته باشد ما خودمان به خودمان گل زدیم.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تا این تیم فرار بزرگی داشته باشد.
تیم فوتبال جوانان ایران با قبول شکست مقابل عراق، ضمن حذف از مسابقات قهرمانی آسیا فرصت رسیدن به جام جهانی جوانان را هم از دست داد.
تیم فوتبال النصر، صدرنشین عربستان با شکست مقابل الاتحاد، صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان را به حریف مستقیم خود واگذار کرد.
در شرایطی که دروازه بان تیم فوتبال سپاهان اشتباهات تیم خودشان را دلیل شکست برابر پرسپولیس عنوان کرد، سرخپوشان تهرانی خوب بودن تیمشان را دلیل رسیدن به این برد ارزشمند عنوان کردند.
تیم فوتبال آرسنال صدرنشین لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل اورتون بحران‌زده شکست خورد.
تیم فوتبال آرسنال صدرنشین لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل اورتون بحران‌زده شکست خورد.
تیم فوتبال پورتو با شکست اسپورتینگ لیسبون برای نخستین بار به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ‌کاپ پرتغال دست یافت.
اگر رئال مادرید با شکست اتلتیکو به نیمه نهایی کوپا دل ری صعود کند، فدراسیون فوتبال اسپانیا برای برنامه ریزی بازی رفت نیمه نهایی دچار معضل بزرگی خواهد شد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ژاپن می‌گوید فوتبال این کشور با شکست آلمان و اسپانیا تغییر کرده است.
ایوان پریشیچ با گلی که امشب مقابل ژاپن به ثمر رساند از داوور شوکر، اسطوره فوتبال کرواسی، پیشی گرفت تا رکورد بهترین گلزن تاریخ کرواسی در تورنمنت‌های بزرگ را به خود اختصاص دهد.
تیم ملی فوتبال ژاپن با برتری برابر یکی از بهترین تیم های جهان صدرنشین شد و به مرحله بعدی صعود کرد. آلمان هم با وجود پیروزی برابر کاستاریکا از دور مسابقات کنار رفت و به خانه برگشت.
تیم ملی فوتبال ژاپن با برتری برابر یکی از بهترین تیم های جهان صدرنشین شد و به مرحله بعدی صعود کرد. آلمان هم با وجود پیروزی برابر کاستاریکا از دور مسابقات کنار رفت و به خانه برگشت.
ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم می‌روند. ملی پوشان فوتبال ایران پس از شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس و پیروزی ۲ بر صفر در دیدار با ولز با سه امتیاز به مصاف آمریکایی می‌روند که از دو دیدار قبلی اش دو تساوی کسب کرده است.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی برابر یکی از پرافتخارترین تیم های دنیا عنوان قهرمانی رقابتهای جام بین قاره ای را به خود اختصاص داد.
تیم فوتبال ساحلی ایران با پیروزی مقابل میزبان به فینال جام بین قاره ای راه پیدا کرد.
تیم فوتبال پوشکاش مجارستان با درخشش مهاجم ایرانی خود از شکست فرار کرد.
تیم فوتبال گل گهر که صدرنشین لیگ برتر در هفته هشتم بود در دیداری نه چندان سخت برابر نساجی مازندران تن به شکست داد.
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به نتایج هفته گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیس حالا چاره ای جز پیروزی مقابل سپاهان در بازی بزرگ هفته ندارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس در هفته اول نتوانستند انتظارات را برآورده کنند به یک خطر بزرگ اشاره کرد و گفت: بازیکنان به خاطر جام‌جهانی دنبال خودنمایی هستند!
هر سه تیم بزرگ لیگ ستارگان کار خودشان در فصل جدید فوتبال قطر را با شکست آغاز کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ