مربی کاستاریکا پس از پیروزی برابر ژاپن گفت که شکست مقابل اسپانیا حادثه بود و تیمش زنده تر از همیشه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هاوارد وب، داور سرشناس انگلیسی، می‌گوید شیوه جدید محاسبه وقت تلف شده باعث می‌شود فوتبال منصفانه‌تر باشد.
انتقادات تند مدیرعامل سپاهان نسبت به قوانین سقف بودجه تیم ها حالا واکنش یک تیم صنعتی دیگر را به همراه داشته است.
جمهوری اسلامی نوشت: حتی تشکیک در حکم اول دیوان عدالت اداری، کار درستی نبود. حالا که دیوان برای بار دوم همان نظر را داده و حکم اولیه را تأیید کرده، رئیس جمهور می‌بایست بدون فوت وقت، پذیرش آن را اعلام می‌کرد و به کسی اجازه چانه زدن در این باره را نمی‌داد.
ایلان ماسک در چند وقت گذشته تمام تمرکز خود را روی توییتر قرار داده و رسماً با تغییر لوگوی آن به X، از پلتفرم جدیدی رونمایی کرده است. حالا ماسک اعلام کرده که توییتر (یا بهتر است بگوییم X) در آینده فقط دارای «حالت تاریک» خواهد بود، زیرا این حالت از هر نظر بهتر است. ماسک در پاسخ به یکی از توییت‌ها که در آن با توجه به تغییر برند توییتر گفته شده بود وجود تیک مشکی می‌تواند مناسب‌تر باشد، نوشت: «این پلتفرم به زودی فقط حالت تاریک خواهد داشت. از هر نظر بهتر است.»
زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، بعد از پیروزی مقابل هلند و صعود به فینال لیگ ملت های اروپا تاکید کرد که تیمش فقط به دنبال قهرمانی است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می‌گوید شاگردانش پس از کسب جام حذفی باید برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش کنند.
عثمان دمبله نه تنها قصد جدایی از بارسا را ندارد که می خواهد با این تیم فاتح لیگ قهرمانان شود.
درخت دارد پرواز می‌کند، اما نمرده‌است. کار نفس‌گیر و سختی است و هر اشتباهی می‌تواند منجر به فاجعه شود. حالا که درخت در جای خودش محکم شده، وقت آن رسیده که سفر کوتاهش را آغاز کند.
آئورلیو دی‌لائورنتیس، رئیس و مالک باشگاه ناپولی، به هواداران وعده داد که از این پس برای فتح لیگ قهرمانان به شکل جدی تلاش خواهند کرد.
چند ستاره افت کرده بایرن امشب مقابل سیتی به دنبال اثبات توانایی های خود خواهند بود.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در مصاحبه‌ای به ابهاماتی که پیرامون تغییرات مدیریتی، جدایی محمد ربیعی و سایر مسائل این باشگاه وجود دارد، پاسخ داده است.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید حالا وقت حمایت از امیر قلعه‌نویی است.
۲۸ خرداد سال ۱۳۹۹ حسن روحانی، رییس جمهوری وقت در جلسه‌ای در بانک مرکزی اعلام کرد که نمی‌شود بدون ارتباطات بین‌المللی مشکلات اقتصادی را حل کرد. در همان روز ۲۴ اقتصاددان به او نامه نوشتند.
سرپرست تیم فوتبال جوانان ایران گفت: اردوی خیلی خوبی در عمان داشتیم اما حالا وقت حمایت همه جانبه برای رفتن به جام جهانی است.
روزنامه انگلیسی پیش از بازی با فرانسه با عنوان جالبی به استقبال این دیدار رفت.
ستاره بدشانس تیم ملی فرانسه که به خاطر برخورد با ادوارد کاماوینگا در تمرین، جام جهانی را از دست داد، درخواست کرد تا توهین ها به کاماوینگا متوقف شود.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط امروز را برای خوشحالی برد پرسپولیس وقت داریم و از فردا باید تمرکزمان را روی بازی‌های تیم ملی بگذاریم.
رئیس جمهور اسبق فرانسه می‌گوید که حالا وقت آن رسیده که اتحادیه اروپا، از سیاست‌های احساسی خود در قبال اوکراین دست بکشد زیرا این سیاست‌ها باعث شده تا اروپا بر «لبه آتشفشان برقصد.»
لیگ برتر کشتی آزاد به روز‌های جذاب خود نزدیک شده است. خیلی وقت بود که کشتی ایران از قرارداد‌های میلیاردی در لیگ گلایه داشت، اما حالا کشتی‌گیران به قرارداد‌های میلیاردی نزدیک شده‌اند. در این بین شاید مهم‌ترین خبر مربوط به ستاره کشتی ایران باشد که هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است. مرد تاریخ‌ساز کشتی ایران بدون تیم مانده و به نظر می‌رسد امسال لیگ برتر او را به خود نمی‌بیند.
رینیر ژسوس، بازیکن برزیلی رئال، می گوید که دو سال حضور قرضی او در دورتموند وقت تلف‌کردن بود ولی حالا در خیرونا از فوتبال لذت می برد.
روز گذشته کاسمیرو رسما با رئال مادرید خداحافظی کرد و به منچستریونایتد رفت. طبق ادعای آاس، ماریانو دیاز، جدا شده بعدی رئال خواهد بود.
سه سال بعد از تندترین حملات «کارلوس کی‌روش» به مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران، این مربی حالا با وعده کسی که «به همه دروغ گفت» برای بازگشت به ایران چراغ سبز نشان داده است.
ماجرای کمبود نیروی کار را پیش از این، وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم مطرح کرده بود. به‌گفته او، نیروی با مهارت کم است. حالا به همین ماجرا، تمایل نداشتن بخشی از نیروی کار برای فعالیت را هم باید اضافه کرد: «گاهی بخشی از جامعه ما ترجیح می‌دهند بیکار بمانند تا اینکه کار‌های رده پایین‌تر را انجام دهند.»
صدای پای بحران از خیلی وقت پیش به گوش رسیده بود، موضوع از هشدار و خطر گذشته است و حالا شاهد نفس‌های آخر دریاچه ارومیه هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ