سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در نماز جماعت علمای اهل سنت و شیعه استان کردستان حضور یافت. / خبرگزاری دانشجو
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور هم‌زمان با ظهر عاشورای حسینی، ضمن حضور در نماز جمعه در مصلای دانشگاه تهران، همراه با نمازگزاران تهرانی به اقامه عزا و سوگواری برای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خاندان و یاران با وفایش پرداخت.
رئیس جمهور هم‌زمان با ظهر عاشورای حسینی، با حضور در نماز جمعه در مصلای دانشگاه تهران به اقامه عزا و سوگواری پرداخت.
پس از پایان مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور کشورمان در نیکاراگوئه، رئیسی پیش از آغاز مذاکرات در کاخ ریاست‌جمهوری ماناگوا، به دلیل اینکه اذان مغرب گذشته بود، درخواست می‌کند تا اورتگا و هیئت همراهش چند دقیقه‌ای منتظر بمانند تا نماز را بجا آورد و سپس مذاکرات آغاز شود. / جماران
پس از پایان مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور ایران در نیکاراگوئه، رئیسی و همراهان قبل از آغاز مذاکرات ابتدا نماز را بجا آوردند
مهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام نسبت به انتشار فیلم نماز خواندن علیرضا دبیر واکنش نشان داد.
رئیس جمهوری افزود: با وجود اینکه از همان روز اول، وزیر کشور را مأمور رسیدگی به این موضوع و دلجویی از ایشان کردم، اما خودم هم به این عزیزان و خانواده‌هایشان سرکشی خواهم کرد.
محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور، با تاکید بر اینکه نباید نسبت به مسئله حجاب بی تفاوت بود، به تقسیم بندی افراد بی حجاب اشاره و تاکید کرد: کسانی که به صورت سازمان یافته ترویج بی حجابی می کنند مجرم هستند.
جلسه کارگروه رسیدگی به مسائل تأمین و خودکفایی کاغذ پیش از ظهر امروز (یکشنبه) و در آستانه برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران که به سوریه سفر کرده، از حرم حضرت زینب (س) دیدار کرد.
رئیسی گفت: مسئله دوم مسکن است که از ضرورت‌هاست و برای کارگر و خانواده او آرامشش این است که سرپناهی داشته باشد و این حرف درستی است. نیاز به مسکن در کشور قطعی است و براساس نیاز اعلام کردیم که یک میلیون مسکن در هر سال لازم است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی پلیس برای برگزاری نماز عید فطر در مصلی تهران را تشریح کرد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون کیفیت بخشی را درون الگوی اصلی و در دل همین ۱۰۰ امتیاز دیده‌ایم، گفت: به این ترتیب مدارسی که رویکرد فرهنگی و پرورشی داشته باشند، در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی شرکت کنند، تشکل‌های دانش آموزی فعال داشته باشند، در اقامه نماز و امر حجاب و عفاف اهتمام داشته باشند و مواردی از این دست، در تعیین شهریه‌شان اثرگذار خواهد بود.
رئیس هیأت عالی اسلامی قدس تاکید کرد که دشمنان از دیدن صحنه برگزاری باشکوه نماز جمعه در مسجد الاقصی خشمگین شده است.
رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر خود به چین، با حضور در مسجد «دونگ سی» پکن، ضمن بازدید از این مسجد تاریخی، نماز مغرب و عشای خود را با مسلمانان چینی در این مسجد به جماعت اقامه کرد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: فضای مجازی جوانان ما را تهدید می‌کند و این فضا بسیار خطرناک است البته پادزهر آن نماز جمعه، اعتکاف، اربعین و عاشورا است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: فعالیت مرتبط با نماز در رتبه‌بندی و الگوی شهریه مدارس تأثیرگذار است؛ تلاش کردیم تا گفتمان نماز در مدارس جاری باشد.
روزنامه اطلاعات نوشت: با عرض معذرت، باید گفت مردم دولتی نمی‌خواهند که با گران‌شدن کالا‌ها ـ به گفته رئیس‌جمهوری ـ، رنج ببرد و برایشان گریه کند. دولتی می‌خواهند که تدبیر کند، جلو روند رشد فزاینده قیمت‌ها را بگیرد، ارزش پول را حفظ کند، قدرت خرید مردم را بالا ببرد.
رئیسی با اشاره به مانع تراشی‌ها و فشار‌های مستمر و پیچیده دشمن، از تلاش دولت مردمی برای پیشرفت کشور و رفع دغدغه‌های مردم گفت و اظهار داشت: دولت از سویی از موضع عزت در مذاکرات برای رفع تحریم‌ها حضور یافت و از سوی دیگر کشور را معطل میل و خواسته دشمن نگذاشت و تلاش کرد در عرصه‌های مختلف اقتصادی گشایش ایجاد کرده و با احیای روابط منطقه‌ای و همسایگی، مناسبات و تجارت خارجی را در راستای خنثی‌سازی تحریم‌ها گسترش دهد.
یزد- رئیس‌جمهور در جمع اقشار مختلف مردم یزد گفت: ایجاد یک میلیون مسکن نیاز کشور، حکم قانونی و اراده‌ ماست.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در همایش جهاد تبیین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت جهاد تبیین، از همه کسانی که در جهت روشنگری، تبیین و تنویر افکار عمومی نقش دارند قدردانی کرد و گفت: کار جهادی یک معنا و مفهومی دارد و در مبانی ما با کار عادی فرق می‌کند.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع)، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد. سخنران این مراسم سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بود و سپس راهپیمایان به سمت دانشگاه تهران، میعادگاه نماز جمعه حرکت کردند.
رئیس جمهور سوریه با حضور در مسجد جامع بنی امیه در دمشق، در مراسم گرامیداشت ولادت پیامبر اکرم (ص) شرکت و نماز ظهر را اقامه کرد.
افزایش ساعت کاری ساتنا از امروز
یک تحلیلگر سیاست خارجی درخصوص امکان تحقق تضمین‌های خواسته شده توسط ایران از امریکا، می‌گوید که در شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست. وضعیت داخلی و سیاسی در امریکا طوری نیست که آقای بایدن در آستانه انتخابات کنگره بخواهد ریسک کند و با دادن چنین امتیازی وارد یک رقابت و دعوای سنگین سیاسی و مطبوعاتی با حزب جمهوری خواه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ