سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور هم‌زمان با ظهر عاشورای حسینی، ضمن حضور در نماز جمعه در مصلای دانشگاه تهران، همراه با نمازگزاران تهرانی به اقامه عزا و سوگواری برای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خاندان و یاران با وفایش پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست سران سه قوه با حضور سید ابراهیم رئیسی ، غلامحسین محسنی اژه‌ای و محمدباقر قالیباف بعد از ظهر شنبه (۲۸ مرداد) به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
اعضای کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱، پیش از ظهر امروز دوشنبه با رئیس جمهور دیدار کردند.
ارومیه - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پیش از ظهر پنج شنبه ۱۹ مرداد وارد استان آذربایجان غربی شد.
رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار از سازمان صداوسیما بازدید کرد و با حضور در بخش‌ها و معاونتهای مختلف، این روز را به خبرنگاران و کارکنان رسانه ملی تبریک گفت.
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ ظهر سه شنبه (۱۰ مرداد ۱۴۰۲) به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. علی لاریجانی و محمدباقر قالیباف نیز در این جلسه حضور داشتند.
رئیس جمهور هم‌زمان با ظهر عاشورای حسینی، با حضور در نماز جمعه در مصلای دانشگاه تهران به اقامه عزا و سوگواری پرداخت.
رئیسی همزمان با ظهر عاشورای حسینی، در مراسم سوگواری در دانشکاه تهران حضور یافت.
سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر یکشنبه به شکل رسمی از آقای "هیثم بن طارق آل سعید" سلطان عمان در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد استقبال کرد. در این مراسم پس از نواختن سرود ملی دو کشور، سران ایران و عمان از یگان تشریفات حاضر در میدان سان دیده و سپس اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.
حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بعد از ظهر امروز یک شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ به شکل رسمی از هیثم بن طارق آل سعید ، پادشاه عمان در مجموعه تاریخی-فرهنگی سعدآباد استقبال کرد. / پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بعد از ظهر امروز یک شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ به شکل رسمی از هیثم بن طارق آل سعید ، پادشاه عمان در مجموعه تاریخی-فرهنگی سعدآباد استقبال کرد. / پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
پریگوژین در پیام ویدیویی منتشر شده در تلگرام گفت: از ظهر ۲۰ می ۲۰۲۳، "آرتیوموفسک" (نام روسی باخموت) به طور کامل گرفته شد.
سپهبد عبدالکریم محمود ابراهیم رئیس ستاد کل ارتش سوریه بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس اورژانس تهران گفت: آمار تجمیعی حوادث چهارشنبه‌سوری در استان تهران که اورژانس در آن ماموریت داشته است، از ابتدای اسفندماه تا کنون منجر به مصدومیت ۹۷ تن شده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر روز یکشنبه در محل وزارت امور خارجه با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
سید ابراهیم رئیسی، ظهر امروز پنجشنبه در جریان دومین سفر دولت مردمی به استان دارالعباده یزد، با مردم این استان در میدان امیرچقماق دیدار کرد.
سیدمحمد حسینی ظهر امروز در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان پلدختر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت شنوای مطالبات و سخنان دانشجویان است اظهار داشت: دولت اهتمام ویژه‌ای به دانشگاه دارد و رئیس جمهور مرتب در جمع اساتید و دانشجویان حضور پیدا می‌کنند و براساس امکاناتی که وجود دارد تلاش می‌کنیم شرایط بهتری برای دانشجویان فراهم شود.
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در نماز جماعت علمای اهل سنت و شیعه استان کردستان حضور یافت. / خبرگزاری دانشجو
اعضای پارلمان لبنان ظهر امروز پنج شنبه به وقت بیروت، در هشتمین جلسه خود برای انتخاب رئیس جمهوری جدید این کشور، به اجماع نرسیدند.
سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد از "محمد شیاع السودانی" نخست وزیر عراق که در نخستین سفر غیرعربی خود به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، به شکل رسمی استقبال کرد. در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، سران ایران و عراق با ادای احترام به پرچم، از یگان تشریفات سان دیده و سپس اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه را به یکدیگر معرفی کردند.
سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ظهر امروز یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
نشست مشترک سران قوا بعد از ظهر امروز شنبه به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد و اعضا به بررسی مسائل مختلف و اولویت‌های کشور پرداختند.
پارلمان لبنان ظهر امروز دوشنبه برای چهارمین بار جهت انتخاب رئیس جمهور جدید تشکیل جلسه می دهد.
در آغاز هفدهمین دوره پارلمان کویت ، ظهر امروز احمد السعدون با اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید پارلمان کویت انتخاب شد.
نشست خبری انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور بعد از ظهر شنبه 5 شهریور 1401 با حضور خبرنگاران رسانه ها در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ