رئیس جمهوری افزود: با وجود اینکه از همان روز اول، وزیر کشور را مأمور رسیدگی به این موضوع و دلجویی از ایشان کردم، اما خودم هم به این عزیزان و خانواده‌هایشان سرکشی خواهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدابراهیم در تشریح نتایج و دستاورد‌های این سفر گفت: ارتباط ما با قاره آفریقا، مثل ارتباط با کشور‌های قاره آسیا و دیگر نقاط جهان اهمیت دارد و نباید ارتباط با این قاره که سرزمین فرصت‌هاست، مورد غفلت واقع شود.
رئیسی در حالی محسن رضایی را به سمت جدید «رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» منصوب کرده که در شهریور ۱۴۰۰ (دو سال قبل) رئیسی هم‌زمان با انتصاب محسن رضایی به سمت معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری، او را به‌عنوان «دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» و «دبیر ستاد اقتصادی دولت» منصوب کرده بود.
رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به افزایش تولید در ایران‌خودرو و توان خودروسازان داخلی در تامین نیاز واقعی بازار، گفت: نباید با نقدهای غیرمنصفانه در مسیر تخریب و سرکوب این صنعت حرکت کنیم.
عنایتی با بیان اینکه با آمدن سفیر کویت به تهران برخی از زمینه‌های همکاری بین ایران و کویت در حوزه‌هایی فعال شد، چنانکه نشست کنسولی ایران و کویت سال گذشته در این کشور و همچنین نشست کمیته حقوقی بین تهران و کویت سال گذشته در ایران برگزار شد، خاطرنشان کرد: انتظار داریم که سایر زمینه‌های مرتبط با مناسبات دو کشور از جمله کمیسیون مشترک، گارد مرزی و دیگر نهاد‌های مرتبط بین ما و این کشور فعال شود تا زمینه‌های همکاری بین ایران و کویت به معنای واقعی بتواند تجلی پیدا کند.
جریان اصولگرا و دولت فعلی برای ماندگاری در قدرت به شدت به اتفاق اخیر و پیامد‌های مثبت آن نیازمند بود. حال اگر توان حفظ و اداره آن را داشته باشد، می‌تواند به تثبیت و تقویت موقعیت خود در آینده از جمله انتخابات ۱۴۰۴ امید بالایی پیدا کند. این فرصت برای رییسی هم از آن جهت مغتنم است که می‌تواند کاندیدا‌های اصولگرا در انتخابات بعدی که رویای حذف او و استقرار در پاستور را دارند، سر جای‌شان بنشاند.
میرتاج‌الدینی گفت: رئیس کل بانک مرکزی بیان داشت که با ایجاد سامانه واحد ارز و طلا قیمت واقعی دلار نیز در آن سامانه درج شده است و آن قیمت‌هایی که در فضای مجازی و در جا‌های دیگر وجود دارد غیر واقعی است.
رئیس جمهور گفت: واقعا احساسم این بود تا خودم نیایم و از نزدیک شرایط را نبینم، اگر نیاز‌هایی هست حتما سریع باید مرتفع شود، ان شاء الله سریع مرتفع شود تا مردم بیشتر از این دچار مشکل نشوند.
رئیس جمهور با اشاره به ماموریت دستگاه‌های ذی‌ربط برای پیگیری ابعاد این واقعه، با ملت و دولت آذربایجان ابراز همدردی کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران دوست واقعی ملت سوریه است، تاکید کرد: ایران همانند دوران مقاومت در دوره بازسازی نیز با تقویت همکاری‌های اقتصادی کنار ملت سوریه است.
دیروز آنچه در بهارستان گزارش شد بخش جدای از اقتصاد واقعی ایران بود. آمار‌هایی که همه امیدوارکننده بودند، اما در همان روز مرکز آمار از افزایش نرخ تورم سالانه دی‌ماه برای خانوار‌های کشور خبر داد. کاش حداقل مرکز آمار اعلام نرخ تورم را برای روز دیگر می‌گذاشت.
رئیس جمهور همچنین ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای این واقعه، دستور داد تا همه امکانات لازم برای رسیدگی به مجروحان این حادثه فراهم شود.
محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال، بحث کاپیتانی را دلیل واقعی کناره گیری محمد موسوی از تیم ملی عنوان کرد.
رئیس جمهور هدایت صحیح تسهیلات به سوی ایجاد اشتغال واقعی و پایدار را نکته مهم بعدی دانست و تصریح کرد: اتصال سامانه‌های اطلاعاتی و خدماتی دستگاه‌ها از جمله سامانه بانک‌ها به سامانه سازمان تامین اجتماعی، راهکاری موثر برای اطمینان‌بخشی از هدایت صحیح منابع و تسهیلات به سوی اشتغال‌آفرینی واقعی و پایدار است.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی واقعه تلخ شهادت شهید امیراحمدی، از اهتمام جدی همه دستگاه‌های مسئول برای خونخواهی از عاملان اصلی این جنایت و طراحان توطئه اخیر علیه کشور خبر داد.
بایدن ادعا کرد: رییس جمهوری روسیه زمانی که از استفاده از سلاح تاکتیکی هسته‌ای یا سلاح بیولوژیک یا شیمیایی سخن میگوید، شوخی نمی‌کند.
رئیس‌جمهور در تماس تلفنی باخانواده مرحومه «مهسا امینی»گفت: در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دهند.
رئیس‌جمهور در تماس تلفنی باخانواده مرحومه «مهسا امینی»گفت: در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دهند.
محمد بلوری روزنامه نگار حوادث نویس پیشکشوت نوشت: زنده‌یاد دکتر طباطبایی رییس پزشکی قانونی که سال‌ها بعد به ملاقاتش رفتم فاش کرد پس از انتقال حسنعلی منصور به بیمارستان، پزشکان ما با معاینه او متوجه شدند دو گلوله اصابت کرده به شکم و گردن منصور به نقاط حساس او اصابت نکرده که در همان یکی، دو روز اولیه جراحی شدند و با کالبدشکافی جسد هم روشن شد که گلوله‌های شلیک شده هرگز به مرگ منصور منجر نشده‌اند بلکه اشتباه تیم پزشکی در جراحی سر او باعث خونریزی مغزی شده و مرگ نخست‌وزیر را در پی داشته است.
دولت برای اجرای موثر برجام و بهره‌مندی از فواید آن، ناچار به جدا کردن راه خود از اصولگرایانِ مخالف این توافق است. مهم‌ترین چالش داخلی پیش روی دولت آقای رییسی در آینده به واقع همین است.
آیا واقعا دولت با دو قوه دیگر کشور در زمینه بازگشت تاج و کی‌روش اختلاف جدی تا این حد دارد؟ دولت رئیسی با آرایی که قوه قضائیه صادر کرده و موضع علنی نماینده‌های مجلس مخالفت دارد؟
آیا واقعا دولت با دو قوه دیگر کشور در زمینه بازگشت تاج و کی‌روش اختلاف جدی تا این حد دارد؟ دولت رئیسی با آرایی که قوه قضائیه صادر کرده و موضع علنی نماینده های مجلس مخالفت دارد؟
عضو شورای شهر تهران گفت: به دنبال خشک شدن تعدادی درخت در خیابان ولیعصر مالک متخلف مبلغ ۱۱۷ میلیارد تومان جریمه شد.
در تداوم اقدامات خداپسندانه و انسان‌دوستانه کارکنان بانک رفاه کارگران و در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تعداد 33 نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد کشور، به آغوش خانواده بازگشتند.
فعال سیاسی اصلاح طلب، نوشت: تحلیل همین یک خبر و حواشی آن را برای فهم آنچه که در دولت می گذرد کافی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ