مهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام نسبت به انتشار فیلم نماز خواندن علیرضا دبیر واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اقامه نماز مغرب و عشا در مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری که ادعا می‌شود اولین نما از داخل سایبرتراک تسلای ایلان ماسک هستند در فضای مجازی منتشر شده است.
فیلمی کوتاه از نمازخواندن نشسته علیرضا دبیر حین جلسه وزیر ورزش با روسای فدراسیون های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای بین کاربران ایرانی داشت. برخی نوشته‌اند نماز نشسته او، در حالی است که همین دیروز تصویری از دبیر هنگام پریدن از روی کول یکی از کشتی‌گیران منتشر شده بود؛ اما ترجیح داده این بار مناجاتش را روی صندلی، در میان جمع مدیران و مقابل لنز دوربین‌ها انجام بدهد.
شعارهای جوانان فلسطینی در حمایت از مسجدالاقصی پس از اقامه نماز صبح را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در هفته آخر لیگ هشتم درحالی که ذوب‌آهن به یک مساوی مقابل فولاد با هدایت مجید جلالی نیاز داشت تا قهرمان شود، استقلال باید در مشهد پیام را می‌برد و منتظر باخت ذوب به فولاد می‌ماند آنهم در حالی که فولاد هیچ فرقی برایش نمی‌کرد که ببرد، مساوی کند یا ببازد. جلالی ماجرای آن روزها را افشا می‌کند
تصاویری از ممانعت نیروهای رژیم صهیونیستی از حضور مردم در مراسم نماز صبح در قدس شریف را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جمعی از جوانان شهر کابل در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان با شعار «افطارمان در قدس» و با حضور در محل ساخت نماد مسجدالاقصی در پایتخت افغانستان اقدام به غباررویی و زیباسازی این نماد کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز سال نو، در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی، تحول به معنای «تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و معیوب» را نیاز اساسی کشور خواندند.
مردم بحرین در مراسم نماز جمعه امروز در مسجد امام صادق (ع) در منطقه الدراز منامه (پایتخت بحرین) شعار مرگ بر اسرائیل سردادند.
تصاویری از یک زن در فضای مجازی ترکیه پر بازدید شده که با وجود حس کردن زلزله دیشب هاتای به نماز خود ادامه می‌دهد.
بخش عمده‌ای از توسعه زیرساخت سینمای ایران در پانزده سال اخیر، توسط بخش خصوصی و به عنوان یکی از ظرفیت‌های رونق بخشی به مجموعه‌های تجاری در نظر گرفته شده و اگر سالن‌های سینما به شکل معناداری از رونق بیفتد، نه تنها این مجموعه‌ها در اداره سالن سینما تجدیدنظر می‌کنند، بلکه سایر مجموعه‌های تجاری که در دل خود سالن سینما طراحی کرده‌اند نیز در این ایده تجدیدنظر خواهند کرد و توسعه زیرساخت سینمای ایران با چالش روبه رو خواهد شد.
با رونمایی از بخش معناداری از تولیدات سینمای ایران در یک سال اخیر، ارزیابی‌ها حکایت از آن دارد که این فیلم‌ها توان چرخاندن چرخ اقتصاد سینمای ایران را در سال آینده ندارند؛ دغدغه‌ای که می‌بایست با تولید فیلم‌های دارای ظرفیت فروش ویژه به ویژه آثار کمدی رفع شود و رونق نسبی سینمای ایران را شاهد باشیم.
بازیکنان تیم ملی با ارسال چند محموله وسایل مورد نیاز مردم خوی به کمک مردم زلزله زده این منطقه شتافتند.
چند روزی می‌شود که تصویر و فیلم نماز جماعت منافقین در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است. با وجود انتشار خاطرات اعضاء سابق گروهک تروریستی منافقین، اما هیچکس به صورت دقیق نمی‌داند دقیقا چه چیزی به زنان اردوگاه اشرف پشت آن دیوارها گذشت و نمازگزاران این تصویر چه ظلم‌ها و تجاوزهای جنسی‌ای بر اعضای خود روا کردند.
رونمایی از تازه‌ترین مهارت‌ های اطلس، ربات انسان‌ نمای شرکت بوستون داینامیکس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
امروز مطالبی همچون رشد ۴۰ هزار تومانی ارزش سهام عدالت، فردا چهارشنبه ۹ آذرماه تعطیل رسمی اعلام شد؟ + فیلم، ماجرای استعفا عشقی از زبان خودش، سکه کانال ۱۷ میلیون را از دست داد، بیش از ۲۰ میلیون دلار فروخته شد، دامنه نوسان در پاییز تغییر می‌کند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فیلمی از عروسک جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در مراسم افتتاحیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بر اساس سنت سال های گذشته به همت سازمان زکات یمن هزاران عروس و داماد یمنی آغاز زندگی خود را، در استانهای تحت کنترل انصارالله یمن جشن گرفتند.
در این فیلم آخرین وضعیت مشکل فرابورسی و تعلیق نماد باشگاه استقلال از زبان حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی را مشاهده می‌نمایید.
محمدرضا سکوت، روح‌الله سهرابی، رسول صدرعاملی، هادی مقدم‌دوست و حسین نمازی مسئولیت داوری آثار بخش داستانی سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را برعهده دارند.
محمدرضا سکوت، روح‌الله سهرابی، رسول صدرعاملی، هادی مقدم‌دوست و حسین نمازی مسئولیت داوری آثار بخش داستانی سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را برعهده دارند.
سیاست‌های رسانه‌ای که پستان‌های گرگ در یک عکس گرافیکی را سانسور کند و تصویر یک زن برهنه را عادی بداند، نیاز به بازنگری دارد
منابع افغان از انفجاری در هرات و جان باختن خطیب نماز جمعه مسجد گازرگاه خبر دادند.
حجت الاسلام قرائتی گفت: مدیران آموزش و پرورش چرا ساعت بازدید از مدارس را ساعت نماز نمی‌گذارند تا از وضع نماز جماعت و نمازخانه مدارس بازدید کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ