ویدئویی از خط تولید اسکناس در کارخانه پول آمریکا و چاپ ۱ ، ۵ ، ۱۰ ، ۲۰ ، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری را مشاهده کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
در ادامه این مطلب دیدنی می توانید روند تهیه و تولید آب انبه طبیعی را در کارخانه مشاهده کنید. در ادامه نیز بسته بندی آبمیوه ها را در اشکال مختلف خواهید دید.
این ویدئو که در یک کارخانه مواد غذایی ضبط شده است، برایند صید ماهی تن و تولید کنسرو تن ماهی را از نمای نزدیک به تصویر می کشد.
این ویدئو که در یک کارخانه مواد غذایی ضبط شده است، برایند صید ماهی تن و تولید کنسرو تن ماهی را از نمای نزدیک به تصویر می کشد.
این ویدئو که در یک کارخانه بالگردسازی در آمریکا ضبط شده است، فرایند هیجان انگیز تولید هلی کوپتر را نشان می‌دهد.
در ویدئو زیر ، کارخانه تولید ماشین اصلاح را مشاهده می نمایید .
تست ایمنی و تصادف شاسی بلندهای XC90 ولوو را ببنید. موسسه بیمه و ایمنی بزرگراه‌های آمریکا به مدل "XC90" ولوو ضریب ایمنی بالایی داده‌ است.
این ویدئو که در یک مزرعه مشهور چای سبز در ژاپن ضبط شده است، فرایند برداشت و فرآوری گران ترین چای سبز ژاپنی در مزرعه و کارخانه را به تصویر می کشد.
در بخش اول این ویدئو یک مزرعه پرورش تمساح را خواهید دید. در بخش دوم نیز فرآوری پوست و گوشت کروکودیل را در کارخانه مشاهده می کنید. جالب است بدانید که در ایران نیز مزارع کروکودیل زیادی وجود دارند که با اهداف صادراتی فعالیت می کنند.
این ویدئو که در ژاپن ضبط شده است، فرایند صید ماهی های تن غول پیکر پرورشی و فرآوری آن ها را در کارخانه های ژاپنی خواهید دید.
این ویدئو که در یک کارخانه مدرن فرآوری محصولات لبنی ضبط شده است، فرایند مدرن ساخت پنیر را در نمای نزدیک به نمایش می گذارد.
در بخش ابتدایی این ویدئو فرایند پرورش شتر و تولید شیر شتر را مشاهده خواهید کرد. در بخش دوم نیز نحوه فراوری گوشت شتر و برش زدن و بسته بندی آن را می بینید.
(ویدئو) کارخانه تولید سوسیس در کُره
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، از یک شرکت نظامی-صنعتی در منطقه اومسک، جایی که تانک ها و سیستم های شعله افکن سنگین تولید می شود بازدید کرد./ پارسینه
بازیافت آئودی در یک کارخانه اروپایی را ببینید. بازیافت فلز یکی از انتخاب های محبوب صنایع جهان است.
۲۷ سال پیش کارخانه بنز، خودرو اف۲۰۰ را طوری طراحی کرده بود که در آن به جای آینه جانبی، دوربین‌های جانبی مورد استفاده قرار می‌گرفت.
کارخانه تولید لوازم برقی و فلزی در جاده قدیم قوچان مشهد صبح امروز، سه شنبه گرفتار آتش سوزی گسترده شد و عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب انبار این کارخانه ادامه دارد.
ولادیمیر پوتین در یک کارخانه هواپیماسازی در سیبری شبیه ساز بالگرد میل ۱۷۱ (Mi-۱۷۱A۲) را آزمایش کرد.
ولادیمیر پوتین گفت: مهمترین وظیفه شرکت‌های نظامی - دفاعی این است که تسلیحات مورد نیاز برای تمام یگان‌ها و واحد‌های پیشرفته نظامی کشور را تامین کنند.
رئیس جمهور آمریکا گفت: آن‌ها قصد دارند کارخانه دومی را در اینجا در فینیکس بسازند تا تراشه‌ها، ۳ نانوتراشه، ۳ نانوتراشه، تراشه‌هایی که ۳ نانوتراشه هستند، هر چه باشد، می‌دانید من چه می‌گویم. نانو، نه نه، من نمی‌دانم!
نگاهی به داخل کارخانه ای در شهری در حومه میلان که جام جهانی فوتبال را تولید می کند. این کاپ توسط GDE Bertoni در شهر پادرنو دنیانورالدین ساخته شده است. با این حال، ایتالیا پس از ناکامی در راهیابی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد. مدیر تولید این شرکت می‌گوید فکر این که ایتالیا برای بار دوم در جام جهانی شرکت نمی‌کند به ما آسیب می‌زند.
انفجار‌های ادامه‌دار کارخانۀ سیمان تهران در کوه‌های بی‌بی شهربانو در شهر ری، سرانجام ترک‌هایی عمیق روی گنبد و دیوار‌های مقبرۀ بی‌بی شهربانو ایجاد کردند.
انتشار غبار و ذرات معلق در مسیر تردد خودرو‌های سنگین حدفاصل معدن تا کارخانه و قطعی آب قسمت آسیاب سنگ معدن و انتشار غبار و ذرات معلق عامل نارضایتی مردم و مسئولان شهرستان ری از فعالیت خارج از ضوابط کارخانه سیمان تهران است.
سازمان اطلاعات سپاه از شناسایی باندی خبر داد که یک سوم جیوه مورد نیاز کارخانه پتروشیمی آبادان را به سرقت می‌بردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ