رقابت چند میلیارد دلاری شرکت‌های سخت افزاری برای تأسیس کارخانه‌های تولید تراشه تشدید شده و میکرون با صرف ۱۵ میلیارد دلار کارخانه جدیدی را افتتاح می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه فدرال استرالیا به واحد محلی شرکت دل دستور داد ۶.۴۶ میلیون دلار آمریکا غرامت برای تولید محتوای گمراه کننده بپردازد.
مجوز شرکت آمریکایی برای دورزدن تحریم ایران
شرکت کنندگان یمنی در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار در بیانیه ای، دشمن واقعی را آمریکا و رژیم صهیونیستی دانسته و خواستار تحریک اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی از سوی امت اسلامی، شدند.
گروه سرمایه‌گذاری "Arctos Sports Partners" قصد خرید 5 تا 15 درصد سهام باشگاه پاری سن ژرمن را دارد.
دو شرکت آلمانی به شرکت های فناوری آمریکایی پیوسته و از پیش نویس قانون اتحادیه اروپا درباره شیوه استفاده از داده های مربوط به گجت های هوشمند انتقاد کرده اند.
شرکت شورون فروش نفت ونزوئلا پالایشگاه‌های آمریکایی رقیب را افزایش داده و شرکتهای پی‌بی‌اف انرژی و ماراتون پترولیوم را به فهرست مشتریان این نفت اضافه کرده است.
مدیرعامل شرکت توییتر مدعی شد که در جریان جنگ جاری بین روسیه و اوکراین ۱۰۰ میلیون دلار به کی‌یف کمک کرده است.
مدیرعامل شرکت توییتر مدعی شد که در جریان جنگ جاری بین روسیه و اوکراین ۱۰۰ میلیون دلار به کی‌یف کمک کرده است.
وزارت بازرگانی چین امروز اعلام کرد که مدیران دو شرکت آمریکایی را تحریم کرده است.
شرکت «ویرجین اوربیت» اعلام ورشکستگی کرد. این در حالی است که مدتی قبل تلاش ویرجین اوربیت برای بستن دو قرارداد سرمایه گذاری با شکست روبرو شد و بخش اعظم کارمندان خود را اخراج کرد.
یک روزنامه آمریکایی از قرارداد محرمانه دولت آمریکا با یک شرکت جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی پرده برداشت.
نخست وزیر عراق در جریان شرکت در نشست مونیخ با یک سناتور آمریکایی دیدار و گفتگو کرد.
وزارت حمل و نقل آمریکا اعلام کرد که یکی از شرکت‌های هواپیمایی این کشور را به خاطر عبور ممنوعه از آسمان عراق بیش از یک میلیون دلار جریمه کرده است.
مدارس دولتی سیاتل شرکت های بزرگ فناوری را متهم کرده اند که مسئول وخیم شدن سلامت روانی دانش آموزان هستند و به طور مستقیم بر توانایی مدارس برای انجام ماموریت آموزشی خود تاثیر گذاشته اند.
دولت نروژ فعالیت شرکت «موتورولا سولوشنز» را در این کشور به نقض آشکار حقوق بشر و همکاری با رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، به حالت تعلیق درآورد.
یک منبع آگاه گفت: برای نخستین‌بار در چهار سال گذشته شرکت شورون آمریکا در حال ارسال دو نفتکش برای بارگیری نفت در ونزوئلا است.
شرکت مادر تیک تاک طی تحقیقی فاش کرد که چهار نفر از کارمندان آن در چین از این برنامه برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد دو حساب در ایالات متحده که متعلق به روزنامه‌نگاران بودند استفاده می‌کردند. در همین حال، فوربس مدعی شده است که دو نفر از آن‌ها قربانی این جاسوسی شده‌اند.
سناتور اد مارکی از ایالت ماساچوست آمریکا از کنگره خواسته قانون جدیدی برای کنترل شرکت های فناوری وضع کند و فرایند شکست خورده خودقانونمندسازی شرکت های فناوری را پایان دهد.
نظرسنجی‌ها در شعب اخذ رای انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا نشان می‌دهد بیشتر رای‌دهندگان این کشور نمی‌خواهد رئیس‌جمهور فعلی این کشور در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری شرکت کند.
تا کنون بیش از ۴۰ میلیون آمریکایی در رای گیری زودهنگام به کنگره آمریکا رای خود را به صندوق انداختند.
اپراتورهای تله کام به اتحادیه اروپا فشار می آورند تا با اجرای قوانین جدید شرکت های بزرگ فناوری را وادار کنند هزینه های توسعه شبکه را پرداخت کنند.
دادگاهی در هلند حکمی صادر کرده که بر مبنای آن یک شرکت آمریکایی حقوق یک کارمند هلندی خود را با مجبور کردن وی برای روشن نگه داشتن وب کم خود در ساعات کاری نقض کرده است.
رئیس کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان آمریکا ابراز عقیده کرده است که جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری آینده در سال 2024 شرکت نخواهد کرد.
به گفته یک مقام آمریکایی، نماینده ویژه ایالات متحده در امور ایران برای شرکت در مذاکرات هسته‌ای عازم وین می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ