عضو شورای شهر تهران گفت: بحث ماده ۱۵ قطعی شده است و افزایش طبقات در بافت فرسوده دورنمای خوبی را در این بافت ایجاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، زمان پرداخت سود نقدی کدام شرکت‌ها مشخص شد؟،  خروج پول حقیقی چقدر بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، روسفیدی مجدد هلدینگ بافت در سه ماهه دوم | دلیل این رشد چه بود؟، نتایج مجامع بورسی در هفته دوم مردادماه | نتیجه مجمع دو نماد بانکی، با غول‌های بورس ایران آشنا شوید!؛ در بازار نزولی چه صندوق‌هایی بخریم؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روی آوردن به چت بات های مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی روند رو به رشدی است. برخی از افراد با آواتار خود وارد بازی های عاطفی و شهوانی با هوش مصنوعی می شوند برخی دیگر صرفا یک دوستی ساده را می خواهند. آیا برای کسانی که یک شریک زندگی واقعی دارند این دوستی به منزله خیانت است؟
یک کاربر چت بات چت جی پی تی را فریب داد تا کلیدهای فعالسازی ویندوز ۱۰ و ۱۱ را فاش کند. البته این کدها عمومی هستند و برای مقاصد تست و ارزیابی به کار می روند.
هلند با قبول شکست مقابل کرواسی از رسیدن به فینال لیگ اروپا بازماند تا روند ضعیف رونالد کومان روی نیمکت لاله‌های نارنجی تداوم داشته باشد.
اتفاق بدتر اینکه ایران همچنان به روند نتیجه‌گیری بدش برابر سامورایی‌ها در لیگ ملت‌ها ادامه می‌دهد. این دو تیم برای پنجمین بار در این جام به مصاف هم رفتند که ژاپنی‌ها برای بار چهارم موفق شدند از سد والیبال ایران عبور کنند
بایر لورکوزن به روند فوق‌العاده‌اش طی دو ماه و نیم اخیر پایان داد و مقابل کُلن شکست خورد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت:  با مشوق‌های در نظر گرفته شده انتظار می‌رود تا روند نوسازی در بافت فرسوده برای سال جاری سرعت بگیرد.
معاون رییس جمهور، معدن آنومالی ۸ ناریگان بافق را از بزرگترین معادن عمیق سنگ آهن دانست و گفت: بهره برداری از این پروژه روزنه ای برای امیدآفرینی،توسعه اشتغال، رونق اقتصادی و آبادانی منطقه است.
هوادار در ادامه روند شکست ناپذیری خود و با برتری شیرین خارج از خانه برابر نفت آبادان چند پله دیگر در جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.
یک استاد اقتصاد دانشگاه بر این باور است، با توجه به افزایش قیمت گاز و وابستگی بالای تولید متانول به رانت خوراک ارزان، باید در روند تولید متانول در کشورمان تجدیدنظر کنیم، زیرا این موضوع منطقی نیست که گاز به عنوان خوراک در پتروشیمی‌ها برای تولید متانول به کار گرفته شود و در نهایت ماده‌ی تولید شده را با قیمت پایین تری نسبت به خوراک اولیه در بازار‌های جهانی بفروشیم.
یک استاد اقتصاد دانشگاه معتقد است با توجه به افزایش قیمت گاز و وابستگی بالای تولید متانول به رانت خوراک ارزان، باید در روند تولید متانول در کشورمان تجدیدنظر کنیم. زیرا این موضوع منطقی نیست که گاز به عنوان خوراک در پتروشیمی‌ها برای تولید متانول به کار گرفته شود و در نهایت ماده‌ی تولید شده را با قیمت پایین تری نسبت به خوراک اولیه در بازار‌های جهانی بفروشیم.
نیان الکترونیک در ادامه روند خوب خود در بازی‌های خانگی این بار مس رفسنجان را از پیش رو برداشت.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اکنون زمان صدور پروانه درتهران به طورمتوسط هشت ماه است امادر قرارگاه جهادی که به تازگی درشهرداری‌ها شکل گرفته قراراست این زمان دربافت فرسوده به دوماه کاهش یابد.
نخستین شکست سرمربی مراکش در طول دوران حضورش در این تیم مقابل فرانسه رقم خورد.
یکی از روش‌های درمان انواع زخم، استفاده از عسل برای سرعت بخشیدن به روند التیام بافت آسیب دیده است؛ مطالعات جدید نیز اثرات ترمیمی عسل روی زخم‌ها را به اثبات رسانده است.
کلم قرمز سرشار از فیبر است و به همین دلیل به بدن در جهت جذب کلسترول موجود در مواد غذایی مصرفی کمک می‌کند. آنتی اکسیدان‌های موجود در کلم قرمز به تجزیه بافت چربی کمک کرده و انرژی زیادی برای بدن تولید می‌کند. در نتیجه برای لاغر شدن از این کلم خوش‌رنگ غافل نباشید. از سویی دیگر پروبیوتیک‌های موجود در ترشی کلم قرمز، کمک زیادی در تسریع روند لاغری می‌کند.
در یک دیدار جذاب گل گهر سیرجان و نساجی مازندران به مصاف یکدیگر می روند.
هفته های گردشگری در پنج سال اخیر مملو از طرح ها و وعده هایی بود که همگی در راستای رونق صنعت گردشگری ایران داده شدند اما خیلی از این وعده ها در سایه کرونا رنگ باخت یا فراموش شد.
تیم های زیادی مانند ایران هستند که می توانند با شما اینگونه بازی کنند. این به موقعیتی که ما در اختیار داریم و روند و جریان بازی نیز بستگی دارد. اگر رقیب جلو بیفتد، باید با حریفی با این ویژگی‌ها روبرو شویم.
شاگردان کارلوس کی‌روش توانستند به روند شکست‌ناپذیری اروگوئه پس از هفت مسابقه پایان بدهند.
شهردار منطقه ۹ از ارائه مشوق‌های نوسازی در بافت فرسوده به‌منظور ایجاد رونق ساخت و ساز به خصوص در محلات کم برخوردار خبر داد.
امروز مطالبی همچون خبری مهم برای سهامداران وتجارت و نماد‌های بانکی، قیمت دینار عراق چقدر شد؟، شاخص افت کرد ارزش سهام عدالت ۹ میلیونی شد، سه وام مسکن که باید با آن آشنا شوید!، برگزاری مجمع ۲ نماد برای افزایش سرمایه، شپنا، خساپا، تفارس و دکوثر چه روندی را طی خواهند کرد؟، تحلیل تکنیکال شاوان | روند شاوان چگونه خواهد بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
عضو انجمن صنایع نساجی ایران و مسئول کارگروه بافت این انجمن، گفت: کارخانه‌های تولید پارچه رومبلی به دلیل واردات بی‌‎رویه تولید خود را به پایین‌تر سطح ممکن یعنی تک شیفت تقلیل داده‌اند و با ادامه این روند باید شاهد تعطیلی صنعت نساجی در این زمینه باشیم.
وزش باد شدید و رگبار در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ