اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین اردوی تیم ملی موتور کراس دختران ایران نهم و دهم مرداد ماه ۱۴۰۲ در پیست موتور کراس مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
اولین تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور جواد نکونام عصر امروز در کمپ ناصر حجازی برگزار شد.
کریستوفر انکونکو که انتقالش از لایپزیش به چلسی رسمی شده بود با حضور در دفتر چلسی پیراهن آبی تیم را به تن کرد و مقابل دوربین باشگاه قرار گرفت.
جود بلینگام، بازیکن تازه وارد رئال مادرید در اولین تصاویر با پیراهن این تیم شادی گلش را اجرا کرد.
وینگر تیم سپاهان به تازگی پدر شده است.
این اولین تصاویر از امیر قلعه نویی، بعد از 16 سال جدایی از نیمکت تیم ملی ایران است.
بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امروز در هتل المپیک گرد هم آمدند تا اولین اردوی تیم ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی برگزار شود.
بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امروز در هتل المپیک گرد هم آمدند تا اولین اردوی تیم ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی برگزار شود.
شاگردان جواد نکونام در غیاب سرمربی خود امیدوار به شکست دومین تیم سرخپوش ایران هستند.
تیم ملی عراق با شکست ۳-۲ عمان در دیدار پایانی جام خلیج فارس برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این مسابقه که در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد عراق در دقیقه ۲۴ توسط ابراهیم بایش گل رساند. صلاح یحیایی در دقیقه ۹۶ از روی یک ضربه پنالتی گل تساوی عمان را به ثمر رساند تا اینکه امجد عطوان در دقیقه ۱۱۶ گل دوم عراق را به ثمر رساند. در ادامه عمر محمد در دقیقه ۱۲۰ بازی را به تساوی کشاند و سرانجام مناف یونس در دقیقه ۱۲۲ گل سوم و پیروزی‌بخش عراق را به ثمر رساند. این اولین قهرمانی عراق در این رقابت‌ها با هدایت یک مربی خارجی است.
این اولین تصاویری است که از خمس در تمرین تراکتور می‌بینیم؛ کسی که مدتی پیش با پیروزی مقابل رئال تحت هدایت زیدان، توانایی خود را نشان داد.
اولین چیزی که بعد از برد تیم ملی مقابل ولز جلب توجه کرد، تصاویر شادی ماموران یگان ویژه و لباس شخصی‌ها در خیابان همراه با پرچم ایران و رقص نور و موزیک بود. مامورانی با چهره‌های پوشیده که باتوم و گاز اشک‌آور و سلاح به دست داشتند و روی ماشین‌های زرهی غول‌آسای سیاه‌رنگ می‌رقصیدند تصاویری فراتر از خلاقیت‌های سالوادور دالی خلق کرد.
با آغاز نخستین بازی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مقابل انگلیس، هواداران تیم ملی فوتبال ایران در مکان‌های عمومی نیز به تماشای بازی پرداختند. در این گزارش تصویری، هواداران را در شهر‌های مختلف ایران در حال تماشای بازی که با نتیجه ۶ بر ۲ با پیروزی انگلیس به پایان رسید را مشاهده می‌کنید.
بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال عصر یکشنبه ( ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ) برای اولین باردر خاورمیانه به میزبانی کشور قطر و در شهر دوحه آغاز شد. هواداران فوتبال از سراسر جهان خود را به سواحل خلیج فارس رسانده اند تا در سی روز آینده شاهد رقابت تیم های محبوبشان باشند.
شاگردان گرت ساوتگیت که شب گذشته (سه‌شنبه) به دوحه رسیدند، اولین تمرین خود را امروز (چهارشنبه) در کمپ تمرینی «الوکره» انجام دادند.
اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان که به منظور شرکت در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راهی این کشور شده‌اند، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) نخستین تمرین خود را در دوحه برگزار کردند.
بارسا در دیدار امشب مقابل آلمریا شاهد خداحافظی جرارد پیکه با این تیم خواهد بود و به این مناسبت با پیراهنی ویژه وارد زمین خواهد شد.
بارسا در دیدار امشب مقابل آلمریا شاهد خداحافظی جرارد پیکه با این تیم خواهد بود و به این مناسبت با پیراهنی ویژه وارد زمین خواهد شد.
تصاویر تابناک از اولین تمرین تیم ملی با کی‌روش
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
نخستین تصاویر از دختران پرسپولیسی در استادیوم آزادی که برای اولین بار به ورزشگاه رسیدند. بعداز دختران استقلالی، نوبت به بانوان سرخپوش رسید. ۴ هزار بانوی سرخپوش امروز تیم محبوبشان را تشویق خواهند کرد.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.
وسلی روز گذشته در اولین تمرین تیم فوتبال گل‌گهر در اردوی ترکیه حضور یافت تا خود را مهیای حضور در ترکیب گل‌گهر کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ