در ایام سوگواری محرم حوادث شایعی ممکن است در هیئات و تکایا اتفاق افتد که نیازمند آمادگی و اقدمات اولیه برای رفع حادثه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تشکیل کمیته مشورتی، سرفصل‌های آموزشی دوره کمک‌های اولیه درجه ۲، با همفکری ۷ نفر از پیشکسوتان، مربیان برتر و صاحب نظران خبره، در فرآیند بازنگری قرار گرفت.
اولین دوره آموزشی ایمنی و کمک‌های اولیه در ایام محرم و صفر توسط مرکز آموزش‌های الکترونیک جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.
موکب‌داران اربعین حسینی ۱۴۰۲ از امروز می‌توانند با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در دوره‌های آموزش پیشگیری از مخاطرات و کمک‌های اولیه خاص این مراسم، ثبت‌نام و شرکت کنند.
بازیکنان تیم ملی اسپانیا یک دوره آموزش مهارت های احیا (کمک های اولیه) را پشت سر گذاشتند.
جمعیت هلال احمر در حال انجام طرح آموزش همگانی کمک‌های اولیه در مساجد منتخب کشور است. این طرح از ابتدای ماه رمضان آغاز شده است.
همیشه در منزل یا جعبه کمک‌های اولیه مسافرتی خود یک شیشه روغن گیاه اسطوخودوس داشته باشید. این گیاه تسکین دهنده، ضد اسپاسم و آرام بخش است و تمام خواص یک مسکن را داراست.
جعبه کمک‌های اولیه گوناگونی در داروخانه‌ها موجود است که می‌توانید با توجه به نیازتان یکی از آن‌ها را بخرید. اگر هم مایل باشید، می‌توانید خودتان چنین جعبه‌ای آماده کنید. ساده‌ترین اقلام موجود در جعبه کمک‌های اولیه شامل قیچی، تیغ، موچین، چسب زخم، باند پانسمان، دستکش، ماسک دهان، پد چشمی، گاز وازلین، باندکشی و محلول‌های ضدعفونی‌کننده (مانند بتادین) است. اما اگر می‌خواهید جعبه کمک‌های اولیه حرفه‌ای داشته باشید، موارد زیر را تهیه کنید:
هنوز آثار زندگی شخصی صدام در این کشتی ۸۲ متری مشاهده می‌شود، یک تخت بزرگ، پرده‌های ابریشمی و سرویس بهداشتی که در آن طلاکاری شده است. این کشتی چهار طبقه حتی آرایشگاه، خشکشویی و اتاق کمک‌های اولیه هم دارد.
تیم‌های عملیاتی اقدام به رهاسازی، انجام کمک‌های اولیه و انتقال مصدومان از اتوبوس مسافربری به اتوبوس‌آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس کردند.
کاترین، شاهدخت ولز در شرایط یخبندان و در حالی که یونیفرم نظامی به تن کرده بود در تمرینات کمک‌های اولیه نظامی شرکت کرد. وی اولین بازدید خود را از گردان اول در سالزبری را با لباس رزم انجام داد. در شرایط سرد و برفی، او از گردان بازدید کرد و در شبیه سازی مجروح شرکت کرد و در آنجا نحوه ارائه کمک‌های اولیه به یک سرباز مجروح را آموخت.
سفر بایدن از نظر سیاسی یک پیروزی بزرگ برای اوکراین بود. بسیاری از تحلیلگران معتقدند با حضور رییس جمهور امریکا و تصریح او بر تداوم حمایت ایالات متحده از اوکراین، متحدانی که در ادامه کمک‌های نظامی و اقتصادی به این کشور دچار تردید شده بودند، تردیدشان را کنار خواهند گذاشت. از سوی دیگر روسیه نیز درخواهد یافت که یک سال پس از آغاز حمله نظامی، در حالی که به بسیاری از اهداف اولیه خود دست نیافته، نتوانسته شکافی در جبهه غرب ایجاد کند و غرب همچنان بر سر موضوع حمایت از اوکراین اتفاق نظر دارد.
یک هواپیمای سعودی حامل کمک‌های امدادی برای قربانیان زلزله ویرانگر روز سه‌شنبه در فرودگاه بین‌المللی حلب فرود آمد که اولین بار از زمان قطع روابط دیپلماتیک ریاض با دمشق در ده سال گذشته محسوب می‌شود.
اولین کاروان کمک های پزشکی و بهداشتی لبنان به همراه تیم های پزشکی متخصص عازم سوریه شد.
در جام باشگاه های جهان که امشب شروع می شود، برای اولین بار مکالمه کمک داور ویدیویی و داور وسط برای هواداران و بینندگان پخش می‌شود.
در جام باشگاه های جهان که امشب شروع می شود، برای اولین بار مکالمه کمک داور ویدیویی و داور وسط برای هواداران و بینندگان پخش می‌شود.
سرمربی پرسپولیس از ارسال کمک‌های این باشگاه به زلزله‌زدگان خوی خبر داد.
در راستای مسئولیت های اجتماعی گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در همان ساعات اولیه وقوع زلزله و بنابر دستور رییس گروه مالی گردشگری تعداد ۲۰۰۰ تخته پتو به منظور کمک رسانی به آوارگان و زلزله زدگان شهرستان خوی به دلیل برودت هوا و یخبندان در منطقه ارسال شد.
جت جنگنده تی‌اف-اکس دارای رادار AESA، تجهیزات اپترونیک، سامانه های جنگ الکترونیک، کابین شیشه ای و تسلیحات طراحی ترکیه خواهد بود. الگوریتم های یادگیری و هوش مصنوعی نیز به خلبان کمک خواهند کرد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: با اجرای طرح «همتا»، بیش از یک میلیون دانش‌آموز در سراسر کشور ضمن دریافت آموزش کمک‌های اولیه و مواجهه با مخاطرات به عضویت هلال احمر در می‌آیند.
مراحل سرمازدگی از خفیف تا شدید متغیر است و حتی مرحله خفیف نیز یک وضعیت اضطراری است. کمک‌های اولیه، مستلزم رساندن فرد به یک مکان گرم و خشک و جدا کردن هر گونه لباس خیس از او است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: دانش آموزان در هر مدرسه دوره‌های آموزش کمک‌های اولیه، تخلیه اضطراری، حمل مصدوم، اطفای حریق و موضوعات مشابه را آموزش می‌بینند.
رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، می‌گوید در سالهای اولیه حضورش در این تیم روزهای دشواری داشته و مدیون کمک‌های زلاتان ابراهیموویچ است.
نشریه اکیپ امروز از توافق اولیه بارسلونا و اتلتیکو برای کاهش بند خرید دائمی آنتوان گریزمان خبر داد. توافقی که کمک خواهد کرد از بازی های بعد، گریزمان در ترکیب ثابت اتلتیکو به میدان برود.
در ایام سوگواری محرم حوادث شایعی ممکن است در هیئات و تکایا اتفاق افتد که نیازمند آمادگی و اقدمات اولیه برای رفع حادثه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ