جعبه کمک‌های اولیه گوناگونی در داروخانه‌ها موجود است که می‌توانید با توجه به نیازتان یکی از آن‌ها را بخرید. اگر هم مایل باشید، می‌توانید خودتان چنین جعبه‌ای آماده کنید. ساده‌ترین اقلام موجود در جعبه کمک‌های اولیه شامل قیچی، تیغ، موچین، چسب زخم، باند پانسمان، دستکش، ماسک دهان، پد چشمی، گاز وازلین، باندکشی و محلول‌های ضدعفونی‌کننده (مانند بتادین) است. اما اگر می‌خواهید جعبه کمک‌های اولیه حرفه‌ای داشته باشید، موارد زیر را تهیه کنید:
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست لهستان تیم دوم رنکینگ دنیا گامی بلند برای صعود به جمع چهار تیم برتر در مسابقات قهرمانی جهان برداشت.
سال ١٣٢٤ که تهران در حال گسترش به سمت شمال شهر بود. برای ایجاد فضای تنفسی و ریه‌گذاری در شهر ٣٠ هکتار از اراضی تهران حد فاصل تپه‌های عباس‌آباد تا میدان ونک برای این کار در نظر گرفته شد و طراحی و ساخت آن هم به مهندس ساعی، پدر جنگلبانی ایران، سپرده شد.
فدراسیون ایران به این سؤال پاسخ دهد که به جز حدود ٣٠ بازیکن لانگ لیست (لیست بلند بازیکنان درخواستی ایران برای لیگ ملت‌ها) چرا برای حداقل ۳۰ مدیر و همراه تیم از جمله مدیر روابط‌عمومی فدراسیون، نایب‌رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون و ده‌ها نفر دیگر به‌عنوان همراه، درخواست ویزا و سفر غیرضروری به آمریکا داده است؟
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از افزایش ٣٠ درصدی مرگ درپی مصرف الکل در سال ١۴٠١ خبرداد و گفت: در سال ١۴٠١ متاسفانه ۶۴۴ نفر درپی مصرف الکل جان خود را از دست دادند.
سخنگوی وزارت صمت از در دستور کار قرار گرفتن ٣٢ طرح جدید در این حوزه خبر داد و گفت: درآمد ٣٠ میلیارد دلاری برای این صنعت قابل پیش‌بینی است.
کارلوس کی‌روش تمرین تیمش را از ساعت ١٠:٣٠ دقیقه به وقت دوحه زیر نظر گرفته است.
تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که دو بار در هفته و هر بار سه حبه سیر خام می‌خورند، تا ۴۴ درصد کمتر از سایرین در معرض خطر ابتلا به سرطان ریه قرار می‌گیرند و این خطر حتی در افراد سیگاری نیز به میزان ٣٠ درصد کاھش پیدا می‌کند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال آخرین تمرین خود را پیش از دیدار برابر ولز برگزار کردند در این تمرین که از ساعت ١١:٣٠ آغاز شد، بازیکنان تیم ملی آخرین برنامه‌های تاکتیکی کارلوس کی‌روش را مرور کردند
آموزش در تمام مدارس ابتدایی شهر تهران در روز دوشنبه ٣٠ آبان ۱۴۰۱ به صورت مجازی خواهد بود.
سال گذشته ٣٠ درصد از خانوارهای کشور، یعنی بیش از ٧ میلیون و ٨٠٠ خانوار حداقل یک سفر داشته‌اند اما در مقابل آن ۷۰ درصد خانوارها یعنی بیش از ۱۸ میلیون خانوار سفر نرفته‌اند.
براین اساس، همه مدارس شهر تهران موظف به رعایت مصوبه استانداری تهران درخصوص ساعات کار مدارس هستند. طبق مصوبه مذکور، ساعت کار مدارس ابتدایی از٨:٣٠ صبح تا ١٢:٣٠ ظهر و ساعت آموزش مدارس متوسطه ٧:٣٠ صبح آغاز می‌شود.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: ظرفیت تولید ٣٠ هزار واحد مسکونی در منطقه ۲۱ به عنوان غربی‌ترین منطقه و ورودی غربی تهران وجود دارد.
صربستان با پیروزی ٣-٠ برابر اوکراین شروع خوبی را در مسابقات قهرمانی جهان تجربه کرد.
صربستان با پیروزی ٣-٠ برابر اوکراین شروع خوبی را در مسابقات قهرمانی جهان تجربه کرد.
شیراز- رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: تنها ٣٠ درصد از برنامه ششم توسعه محقق شد.
عظیم جزیده، سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران، معتقد است که تیمش باید راحت ترکیه را شکست می‌داد.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ٣٠ نفر نام نویسی کردند اما خبری از وزیر ورزش و رئیس فعلی کمیته ملی المپیک نشد.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی از انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ٣٠ نفر برای حضور در این انتخابات نام نویسی کردند.
امیدوارم که در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مجددا صداوسیمای جمهوری اسلامی رشادت‌های گذشتگان و مدال‌داران را که حال بانیان وضع موجود نامیده می‌شوند، فراموش نکند. در همه کشور‌ها قدرشناس مدال‌آوران خود هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ