موکب‌داران اربعین حسینی ۱۴۰۲ از امروز می‌توانند با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در دوره‌های آموزش پیشگیری از مخاطرات و کمک‌های اولیه خاص این مراسم، ثبت‌نام و شرکت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران گفت: از ظرفیت شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای اجرای دوره‌های کارورزی استفاده می‌شود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: باید به الزامات نیروی انسانی توجه ویژه داشته باشیم لذا طرحی از سال گذشته مطرح بود تا معلمان این مدارس را به روز رسانی کنیم.
وزارت ورزش و جوانان به رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد تا تعیین تکلیف دوره‌های آموزشی سال گذشته این فدراسیون، از برگزاری هرگونه دوره آموزشی جدید خودداری شود.
مجلس شورای اسلامی موظف به برگزاری دوره‌های آموزشی و آشنایی با وظایف نمایندگی، قانون اساسی و قانون آیین نامه داخلی مجلس برای منتخبان شد.
مجلس شورای اسلامی موظف به برگزاری دوره های آموزشی و آشنایی با وظایف نمایندگی، قانون اساسی و قانون آیین نامه داخلی مجلس برای منتخبان شد.
برگزاری دوره‌های آموزش قرآن، کلاس‌های کاردستی و میزهای بازی از بخش های مختلف غرفه آموزش و پرورش در سی امین دوره نمایشگاه قرآن امسال بود.
فراخوان برنامه مشترک برگزاری دوره‌های پسادکتری بنیاد ملی نخبگان و انجمن‌های ریاضی، فیزیک، زیست‌شناسی و زمین‌شناسی ایران تمدید شد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان به برگزاری آزمون استخدامی جذب ۲۸ هزار آموزگار ابتدایی که قرار است در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار شود گفت: طبق قانون پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی باید یک سال دوره مهارت آموزی معلمی در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و سپس وارد چرخه تعلیم و تربیت شوند اما از آنجا که به آموزش و پرورش دیر مجوز برگزاری آزمون می‌دهند، دوباره همان حکایت سال گذشته تکرار می‌شود و پذیرفته شدگان همزمان با ورود به کلاس درس، در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت می‌کنند.
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از آغاز دوره‌های «تربیت رسانه‌ای» ویژه مربیان و فرزندان مراکز شبه‌خانواده خبر داد.
آزمون جامع پایانی مهارت آموزان مشمولان ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان (استخدامی‌های سال۱۴۰۰ آموزش و پرورش) و جاماندگان دوره‌های قبل فردا، پنج‌شنبه، چهارم اسفندماه برگزار می‌شود.
آزمون جامع پایانی مهارت آموزان مشمولان ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان (استخدامی‌های سال۱۴۰۰ آموزش و پرورش) و جاماندگان دوره‌های قبل فردا، پنج‌شنبه، چهارم اسفندماه برگزار می‌شود.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از برگزاری دوره‌های آموزشی «فرماندهی حوادث و مدیریت بحران» برای شهرداران مناطق ۲۲ گانه برای اولین‌بار خبر داد.
معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زمان برگزاری آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری را اعلام کرد.
عباسی‌اصل گفت: برگزاری دوره‌های آزمون ورودبه حرفه مهندسی درفواصل کوتاه سبب خواهدشدکه دراجرای سیاست نهضت ملی باکمبودنیروی کارروبه رونباشیم.
محمدمهدی اسماعیلی درباره دعوتش از گروه‌های هنری در زمینه‌های مختلف سینما، تئاتر و موسیقی برای فعالیت و اجرا گفت: پرونده‌ و کارنامه ما در بخش هنری روشن است. در ۴ ماه اول سال حجم مجوزهایی که داده شد و رویدادهایی که برگزار شد، با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست.
معاون آموزش و پژوهش از برگزاری دوره‌های امدادی و تخصصی ویژه اهالی رسانه و خبرنگاران بحران خبر داد.
مدیرکل دفتر آموزش صنایع‌دستی از برگزاری سلسله دوره‌های گوناگون آموزش تخصصی با هدف ارتقای دانش معاونان استانی مرتبط با فعالیت‌های مصوب معاونت و الزام پرداختن به این مهم در بلندمدت خبر داد.
اولین جلسه هیات رییسه فدراسیون آمادگی جسمانی با حضور سرپرست جدید/ گواری: برگزاری دوره‌های مربی‌گری، داوری و دانش‌افزایی در دستورکار
معاون وزیر کار گفت: ۱۹ گروه مخاطب مهارت‌آموزی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، وجود دارد که یکی از مهم‌ترین این گروه‌ها نیروهای مسلح و به‌ویژه «سربازان» هستند.
کارسوق «شبیه ساز اختراع» ویژه دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم از سوی سازمان ملی استعدادهای درخشان و در فناوری های نوین برگزار می‌شود.
هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار مصوب کرد در مجوزهایی که در شرایط صدور آنها نیاز به برگزاری آزمون است، حداکثر در دوره‌های سه ماهه، آزمون مربوطه با لحاظ نمره تراز برگزار شود.
رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی از فراهم‌شدن زیرساخت‌های لازم به منظور برگزاری دوره‌های تربیت ارزیاب نظام رتبه‌بندی معلمان خبر داد.
رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی از فراهم‌شدن زیرساخت‌های لازم به منظور برگزاری دوره‌های تربیت ارزیاب نظام رتبه‌بندی معلمان خبر داد.
میزهای تخصصی گردشگری خوراک توسط فعالان و کارشناسان این حوزه برگزار شد. در پی آن قرار است دوره‌های کوتاه مدتی نیز با همکاری دانشگاه تهران برپا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ