احمد رونقی، پدر حسین رونقی درباره ابهامات سلامتی پسرش توضیحاتی ارائه داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شمس آذر می گوید برخی از مدیران سایپا آنقدر مصاحبه کرده و در تلویزیون حضور پیدا می کنند که گویا می خواهند در انتخابات مجلس شرکت کنند.
ملی‌پوش قایقرانی پس از کسب مدال نقره در مسابقات یونیورسیاد گفت: تلاش می‌کنم در بازی‌های آسیایی این مدال نقره را تبدیل به طلا کنم.
تمرین پرسپولیس پس از برگزاری آخرین دیدار تدارکاتی پیش فصل پیگیری شد.
جواد نکونام و فرهاد کاظمی شب گذشته در هیات عزاداری با یکدیگر همکلام شدند و به نظر می‌رسد درباره مسائل روز استقلال به گفت و گو پرداختند.
مربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازگشتم به تیم دست من نیست که انجامش دهم.
بعد از انتشار صحبت‌های مربی یوونتوس در جشن 100 سالگی این باشگاه، خشم هواداران از این مربی افزایش پیدا کرد.
پدر جواد نکونام که از وضعیت آشفته باشگاه استقلال عصبانی بود، صحبت‌های عجیبی را به زبان آورد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که خودش را مدیون هواداران می‌داند و مدام از آنها «دم» می‌زند با وجود این که بر «شفاف‌سازی»تاکید کرد اما نگفت که چه کسی به او گفته استقلال را پنجم کند.
آرتور که سابقه بازی کنار لیونل مسی، رونالدو نیمار را داشته، در مورد خصوصیات هر کدام حرف زد.
تکنیسینی که از اتاق فرمان، پدر و مادر نوزاد را راهنمایی کرد تا کودک شیرخوار به زندگی برگردد. صحنه‌های یاری‌رسانی تکنیسین اورژانس اهواز ثبت شده تا سکانس‌های این نجات حیرت‌انگیز به یادگار بماند و فراموش نشود.
گلر جدید تاتنهام در مصاحبه‌ای با صفحه رسمی باشگاه از انگیزه‌های خود برای حضور در لندن گفت.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند گفت: هر دو تیم ایران و هلند بهترین نمایش خود را در زمین نشان دادند و بازی سخت و نزدیکی باهم داشتند.
محمدامین حزباوی در مراسم بدرقه‌ای که باشگاه فولاد برای مدافع خود در نظر گرفته بود، از فولادی‌ها خداحافظی کرد.
سرمربی جدید آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند نتایج خوبی در فصل جدید بگیرند.
حمید سجادی در گفتگو با خبرنگاران از ضرورت اجرای قانون در خصوص نحوه پرداخت دستمزد مربیان داخلی در باشگاه استقلال و سایر باشگاه ها صحبت به میان آورد.
نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید صحبت‌های ما نمایندگان به گونه‌ای باشد که باعث تزریق ناامیدی در کشور شود.
سردار سلامی، فرمانده کل سپاه در مراسم رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح گفت: به دانش و فناوری تنوع بخشی و تاکتیک‌پذیری انواع سامانه‌ها در بخش‌های مختلف رسیده‌ایم.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید استقلال تیم قابل احترامی است.
صحنه شادی سرمربی آرژانتین با یکی از فرزندانش بعد از غلبه بر هلند، یکی از صحنه‌های زیبای این دیدار پرتنش بود که توسط عکاسان شکار شد.
مارکو فاجولی، پدر نیکولو فاجولی، ستاره جوان یوونتوس، فاش کرد که در زمان مشکل قلبی این بازیکن، کریس رونالدو با صحبت‌هایش به او دلگرمی داده است.
پس از صحبت‌های جنجالی پدر حسن یزدانی علیه علیرضا دبیر، شایعاتی مبنی بر اینکه فدراسیون کشتی جلوی عقد قرارداد تیم‌ها با یزدانی را گرفته است، مطرح شد، اما مذاکرات تیم‌ها با یزدانی حاکی از این است که این شایعه صحت نداشته و دلیل عدم توافق یزدانی با تیم قزوین هم ظاهرا مسائل مالی بوده است.
اگر قرار باشد درباره هر چیزی اظهارنظر کنم. این همه کشتی گیر هستند که می‌بازند و می‌برند. شاید پدر آن‌ها هم ناراحت شود. من نمی‌توانم جواب همه را بدهم.
پدر حسن یزدانی در صحبت‌هایی که بازتاب زیادی داشته است، مدعی شد: علیرضا دبیر نیم ساعت مانده به مبارزه فینال مقابل تیلور به پسرم گفت با مربی ۱۱۰ کیلوگرمی تیم ملی تمرین کن که همین کار باعث شد ضربان قلب او به ۲۵۰ برسد و حالا باید پاسخگو باشد.
سمای ۲۲ ساله، ۴۸ روز است که گم شده است. پدرش با اشک می‌گوید هر روز به آگاهی می‌روم، به دادستانی می‌روم، فقط می‌گویند صبر کن. مگر گوشی یا موتور و ماشین گم کرده‌ام؟! سما با عمه و مادرش قرار خرید می‌گذارند، ولی سما برای فروش قطعه‌ای طلا از آن‌ها جدا می‌شود و دیگر به منزل برنمی‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ