سرمربی پرسپولیس می‌گوید استقلال تیم قابل احترامی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت‌های انگیزشی سرمربی و کاپیتان صنعت نفت در رختکن این تیم جواب داد و سه امتیاز دربی برای آبادانی‌ها شد.
با شروع دوباره تب نقل و انتقالات اکنون شنیده می‌شود باشگاه سپاهان برای جذب هافبک سرخ‌ها صحبت‌هایی داشته است.
سید علی احمدی، تهیه‌کننده «خنداونه» در واکنش به اتفاقات اخیر در صداوسیما و صحبت‌های جبلی مبنی بر اینکه تلویزیون نیاز به چهره‌های هنجارشکن ندارد، نوشت: «جناب آقای جبلی عزیز، هنجارشکنان واقعی همکاران جدید الورود شما به رسانه ملی و اقایان جبهه نامحترم پایداری هستند که پایداری عجیبی در تعامل با دیگر دوستداران انقلاب و اسلام و این مرز و بوم دارند. اگر بشود دوستدار خطابشان کرد!
دیدار گرم و صمیمانه سیدجلال حسینی و مربی اسپانیایی تراکتور یکی از صحنه‌های جذاب مسابقه حساس هفته دوم بود.
معاون سابق باشگاه پرسپولیس صحبت‌های نگران‌کننده‌ای را در خصوص شرایط این باشگاه به زبان آورد.
گل‌‍محمدی در پاسخ به سوالی درباره ناکامی مدیران باشگاه در جذب مهاجم خارجی به باشگاه سپاهان تاخت و به صورت غیرمستقیم از آن‌ها نام برد. سرمربی پرسپولیس در این بخش از صحبت‌هایش بیان کرد که پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و مانند برخی از باشگاه‌ها نیست که از کارخانه اتزاق می‌کنند.
سودآوری شرکت‌های دولتی با حفظ شفافیت افزایش خواهد یافت و با این شفافیت در عملکرد و حذف تاریکخانه‌های قبلی، دولت می‌تواند سرمایه گذاران جدیدی برای طرح‌های توسعه‌ای ذیل شرکت‌های دولتی جذب کند، مسئولیت پذیری را ارتقا دهد، فساد را کاهش دهد و اعتماد عمومی را ایجاد کند.
اگر شهریار مغانلو با وجود صحبت‌هایی که پیرامون آینده او وجود دارد، در سپاهان به کارش ادامه بدهد، شاهد یک رقابت جذاب درون‌تیمی خواهیم بود.
جواد نکونام می گوید که استقلال باید بهترین نقل و انتقالات را داشته باشد و این تیم بهترین بازیکنان را جذب کند.
بعد از دو سال سکوت سرمربی تیم ملی زنان در خصوص حواشی این تیم، مریم آزمون در گفت و گو با "ورزش سه" پاسخ انتقادات علیه خودش را داد.
یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دربی شماره ۱۰۱ طعنه‌هایی به استقلالی‌ها و فشار آن‌ها روی داوری زد و این صحبت‌ها بی جواب نماند.
پپ گواردیولا با کاراکتر خاصی که دارد یکبار دیگر سیتی را قهرمان لیگ برتر انگلیس کرد.
درحالیکه هواداران منچستریونایتد از عملکرد مارسل سابیتزر در تیم‌شان راضی هستند صحبت‌های امروز او نشان می‌دهد که تمایلی برای حضور طولانی‌مدت در این تیم ندارد.
ویدیو فوق با سرعت ۲۵۰ هزار فریم بر ثانیه توسط دوربین فانتوم V2512 ضبط شد است و در نتیجه صحنه‌های بسیار آهسته و جذاب از برخورد مرمی گلوله‌های مختلف بر روی صفحه فولادی ضخیم را مشاهده می‌کنید.
میگل آلمیرون، ستاره پاراگوئه‌ای نیوکسل، برای اولین بار به صحبت‌های تمسخرآمیز جک گریلیش درباره او واکنش نشان داد.
میگل آلمیرون، ستاره پاراگوئه‌ای نیوکسل، برای اولین بار به صحبت‌های تمسخرآمیز جک گریلیش درباره او واکنش نشان داد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید صحبتهای یولیان ناگلزمان که مدعی بود جایزه کوپا حق گاوی نبوده درست نیست و ستاره جوان بارسا با شایستگی صاحب این جایزه شده است.
در اسپانیا گفته می‌شود مارتین زوبیمندی هدف بارسلونا برای جانشینی سرخیو بوسکتس است ولی صحبتهای اخیر این بازیکن سوسیداد نشان می‌دهد او تمایلی برای پیوستن به بارسا ندارد.
اگر قرار باشد درباره هر چیزی اظهارنظر کنم. این همه کشتی گیر هستند که می‌بازند و می‌برند. شاید پدر آن‌ها هم ناراحت شود. من نمی‌توانم جواب همه را بدهم.
احسان اصولی می‌گوید آماده است در جواب انتقادات فوتبال برتر در این برنامه حاضر شده و توضیح دهد.
عضو سابق هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: برخی اوقات در مجمع صحبت‌هایی می‌شود که جواب می‌دهیم و جواب می‌گیریم، اینها نمک مجامع است و نمی‌توانیم بنشینیم و یکدیگر را نگاه کنیم.
نحوه تعامل ریکاردو ساپینتو پرتغالی با بازیکنان استقلال صحنه‌های جالبی در تمرینات استقلال رقم می‌زند.
یکی از تصاویر جذاب تمرین پرسپولیس مربوط به صحبت‌های یحیی با آنالیزورش در حاشیه تمرین بود.
منچستریونایتد بعد از مدتها تلاش برای جذب فرانکی دی‌یونگ از صحبتهای اخیر رئیس بارسلونا به‌شدت نگران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ