جان بارنز، اسطوره لیورپول که معتقد است همه باید به قوانین و دین کشور میزبان جام جهانی احترام بگذارند، انگلیسی‌ها را به قلدری در قطر متهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر مهرداد محمدی فقط یک بازی کمتر برای العربی انجام داده بود، طبق قوانین جدید سازمان لیگ، حضور او در استقلال غیرقانونی تلقی می شد!
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: باید قوانین موجود در حوزه عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی، ادارات، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، شهرداری‌ها، مترو و اماکن اصناف اجرایی شود.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به وضعیت قراردادش گفت: مبلغ قراردادم خیلی پایین است و به سقف هم نمی‌رسد.
مدیر برنامه های ایتالیایی متئو آندرسون از قوانین فوتبالی برای رهایی او از زنیت استفاده کرده است.
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که برای بهتر شدن شرایط این رشته قوانین سختگیرانه تری در نظر خواهند گرفت.
رگولاتور ارشد وال استریت قوانین جدیدی برای شرکت های فعال در بورس وضع و آنها را ملزم کرده رویدادهای هک را فاش کنند.
در فاصله کمتر از دو هفته تا شروع لیگ بیست و سوم، تکلیف دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس هنوز روشن نیست.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، به دو بازیکن جوان این تیم اعلام کرد که جایی در اردوی تمرینی پیش فصل ندارند.
فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد تعداد بازیکنان خارجی هر باشگاه در فصل 2023-2024، از پنج بازیکن به هفت بازیکن افزایش خواهد یافت.
به نظر نمی‌رسد تسلط کی‌روش روی قوانین فیفا به اندازه‌ای باشد که نسبت به ممکن نبودن پروسه حضور بازیکنان جوان فوتبال ایران در تیم ملی قطر آگاه نباشد.
رفتار‌های امیلیانو مارتینز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، سرانجام قوانین پنالتی را تغییر داد
روزنامه انگلیسی تلگراف می‌گوید شیخ جاسم، خریدار قطری منچستریونایتد، معتقد است درخواست او برای خرید این باشگاه قوانین فیفا درباره ممنوعیت مالکیت یک فرد یا نهاد بر چند باشگاه را نقض نمی‌کند.
فرانسوی‌ها اسناد ادعای خود را هم منتشر کرده اند که به نظر می‌رسد از نظر قوانین فوتبال درست بوده باشد اما معلوم نیست آیا این اسناد موجب تکرار بازی فینال خواهد شد یا خیر
سفیر اتحادیه اروپا در دوحه امیدوار است تماشاگران اروپایی با احترام به قوانین و مقررات کشور میزبان از تماشای جام جهانی در قطر لذت ببرند.
کولینا رئیس کمیته داوران فیفا درباره قوانین سفت و سخت داوری در قطر و همچنین برخی تکنولوژی های جدید در جام جهانی صحبت کرده است.
قوانین قطری‌ها شرایط را برای هواداران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ سخت کرده است.
دوآ لیپا، خواننده مشهور انگلیسی، اعلام کرد که با توجه به نقض قوانین حقوق بشری حاضر نیست در جام جهانی 2022 اجرا داشته باشد.
دوآلیپا، خواننده مشهور انگلیسی، اعلام کرد که با توجه به نقض قوانین حقوق بشری حاضر نیست در جام جهانی 2022 اجرا داشته باشد.
این تیم آسیایی قرار است پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی و در روز پنجشنبه، ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) یک دیدار دوستانه با کانادا برگزار کند، اما با توجه به قوانین فیفا اجازه برگزاری این دیدار را در کشور قطر ندارد و دو تیم برای برگزاری این بازی، راهی دبی خواهند شد.
مسئولان قطر به مسافران این کشور توصیه کرده اند که قوانین جدید میزبانی را مطالعه کنند.
قوانین مالی فیفا مانع از بازپس گیری بلیت های فروخته شده به هواداران برای تماشای بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد.
مسئولان کشور قطر قوانین انضباطی جدیدی را برای آن دسته از هوادارانی که در مدت زمان برگزاری جام جهانی به این کشور سفر خواهند کرد، در نظر گرفته‌اند.
کیتا بالده، بازیکن تیم ملی سنگال، به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین جهانی ضد دوپینگ، مسابقات جام جهانی قطر در زمستان را از دست می دهد.
کشور قطر با وجود همه جاذبه‌های توریستی، اما به خاطر قوانین خاص داخلی شرایط سختی را برای مسافران جام جهانی ایجاد خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ