کیتا بالده، بازیکن تیم ملی سنگال، به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین جهانی ضد دوپینگ، مسابقات جام جهانی قطر در زمستان را از دست می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک سنگالی سابق لیورپول در دو بازی ابتدایی نتوانسته مانع شکست النصر در لیگ عربستان شود.
کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی الهلال که امسال تابستان به این تیم پیوست به دلیل مصدومیت به مدت چهار هفته نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، تمام تلاشش را به کار گرفته تا بتواند تیمش را در بازی حساس برابر پاری سن ژرمن همراهی کند.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار کرواسی و آرژانتین با انتشار یک توییت مشخص کرد که در این بازی هوادار کروات‌ها است.
ستاره جوان سه شیرها در بازی با سنگال یک پاس گل داد تا به رکورد مسیِ جوان در سال 2006 برسد.
فیل فودن، ستاره انگلیس، از درخشش هم‌تیمی‌اش جود بلینگام در بازی مقابل سنگال ستایش کرد و گفت این جوان 19ساله انگلیسی بهترین هافبک دنیا خواهد شد.
دیدار امشب سنگال مقابل انگلیس برای دو ستاره این کشور، ادوارد مندی و کالیدو کولیبالی، فرصتی است تا خودشان را به باشگاه انگلیسی‌شان ثابت کنند.
انگلیس در شرایطی از دقایقی دیگر به مصاف سنگال خواهد رفت که ستاره جوان این تیم به جوانترین بازیکن سه شیرها بعد از مایکل اوون تبدیل شده که سابقه حضور در مرحله حذفی جام جهانی را در کارنامه‌اش ثبت کرده است.
کالیدو کولیبالی در شصت و هفتمین بازی ملی خودش بالاخره نخستین گلش با لباس سنگال را به ثمر رساند.
ادوارد مندی سنگربان باشگاه چلسی، در آخرین دقایق مقابل هلند عملکرد ضعیفی از خودش ارائه داد و مسبب باخت سنگال مقابل لاله های نارنجی شد.
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، با انتشار پیامی برای تیم ملی سنگال آرزوی موفقیت کرد.
سنگال اولین بازی خود در جام جهانی را روز دوشنبه برابر هلند برگزار خواهد کرد.
بر اساس اعلام رسمی فدراسیون فوتبال سنگال، سادیو مانه، ستاره تیم ملی این کشور به دلیل مصدومیت از ناحیه پا قادر به بازی در جام جهانی قطر نخواهد بود.
شاید ستاره تیم ملی که چهل‌ویکمین گلش با لباس ایران را در شصت و پنجمین بازی ملی‌اش مقابل سنگال به ثمر رساند، نتواند دیدار اول ایران مقابل انگلیس را از ابتدا شروع کند
سرمربی تیم ملی فوتبال سنگال دلیل دعوت از ستاره مصدوم این تیم برای حضور در جام جهانی را اعلام کرد.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، در آستانه جام جهانی در بازی امشب بایرن مونیخ مقابل وردربرمن مصدوم شد تا هوادارانش را نگران غیبت او در جام جهانی کند.
کالیدو کولیبالی، مدافع چلسی، از دلیلش برای انتخاب سنگال به جای چلسی پرده برداشت.
محمد حسین کنعانی‌زادگان در پایان بازی پیراهنش را با ستاره سنگال و بایرن مونیخ تعویض کرد.
ترکیب تیم ملی فوتبال سنگال برای بازی دوستانه با ایران مشخص شد.
آلیو سیسه سرمربی تیم ملی سنگال می گوید که در دیدار برابر ایران، با ترکیبی متفاوت نسبت به دیدار بولیوی بازی خواهد کرد.
فرموز مندی، مدافع تیم فوتبال آمیان فرانسه در بازگشت به تیم ملی کشورش اهداف متفاوتی را دنبال می‌کند.
سادیو مانه، ستاره سنگالی و باتجربه بایرن مونیخ، رفتاری جوانمردانه از خود در جریان بازی برابر بوخوم نشان داد.
کالیدو کولیبالی، ستاره سنگالی چلسی، به زیبایی موفق شد در دربی لندن دروازه تاتنهام را باز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ