کشور قطر با وجود همه جاذبه‌های توریستی، اما به خاطر قوانین خاص داخلی شرایط سختی را برای مسافران جام جهانی ایجاد خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت به دلیل درگیر بودن با بحران‌های خودساخته در جامعه، فاقد فرصت و ظرفیت کافی برای پایش دقیق این موج مهاجرت است. در نتیجه، کار مدیریت این بحران‌ها اغلب به نیرو‌های امنیتی سپرده می‌شود که از درون آن اتفاقاتی رقم می‌خورد که به‌نوعی می‌توان آن را تهدید بالقوه اجتماعی دانست. مهاجرین افغان برای کشور ما تهدید به حساب نمی‌آیند؛ اما اگر بدون برنامه‌ای مدون به حال خود رها شوند و فقط به کنترل و نظارت امنیتی اکتفا شود، پیامد‌های آتی آن بسیار خطرناک خواهد بود...
رئیس ستاد مشترک ارتش الجزایر وضعیت پیچیده در برخی کشورهای آفریقایی را ناشی از دخالت های خارجی دانست.
یکی از نظامیان بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی گمانه‌زنی درباره اقدام عربستان پیرامون عادی‌سازی روابط با این رژیم بدون حل‌وفصل مسئله فلسطین را توهم دانست.
جیمی کرگر، اسطوره لیورپول، سیاست این باشگاه در قبال خرید رومئو لاویا را شرم‌آور دانست.
سازمان لیگ فوتبال سقف بودجه قراردادهای استقلال برای فصل پیش روی لیگ برتر را بدون آپشن دانست.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل ضمن تأکید بر اهمیت نقش مردم سوریه در تعیین سرنوشت خود بدون مداخله بیگانگان، حضور غیرقانونی آمریکا در سوریه را عامل اصلی بحران در این کشور دانست.
دانستن ترفند‌های خانه‌داری برای داشتن خانه‌ای تمیز، مرتب و بدون هیچگونه مشکل ضروری است. این ترفند‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید همه مشکلات مربوط به خانه را به راحتی حل کنید.
رئیس جمهور در پیامی ضمن تبریک پیروزی بدون باخت تیم ملی والیبال زیر ۲۱ سال کشور در رقابت‌های قهرمانی جهان، این پیروزی را به نمایش گذاشتن جلوه دیگری از توانمندی و استعداد جوانان ایران دانست.
ورود به این سازمان هر چند با نگاه به شرق صورت پذیرفته، اما کیست که نداند تمامی اعضای این سازمان، چه رسمی یا ناظر یا شرکای گفتگو همگی در چارچوب قواعد بین‌المللی عمل می‌کنند و لااقل از نگاه اف‌ای‌تی‌اف جزو لیست سیاه نیستند. اگر ورود ایران به سازمان همکاری‌های شانگ‌های را از این منظر نگاه کنیم - یعنی از نیمه پر لیوان- نه تنها مهم است بلکه می‌توان آن را از یکی از نقاط عطف روند ۴۰ سال گذشته ایران دانست.
معاون سابق نظارت بانک مرکزی یکی از عوامل شکل‌گیری ناترازی در نظام بانکی را تسهیلات تکلیفی دانست و گفت: بانک‌ها در سال گذشته بابت عدم پرداخت وام مسکن، مجموعاً بیش از ۹۵ همت جریمه مالی شدند.
امام جمعه موقت تهران هدف اصلی دشمن را نبود حاکمیت دین در ایران دانست و گفت: دشمن آرزوی ایران بدون دین و اسلام را به گور می‌برد.
کمبود ویتامین D باعث مشکلات مزمن سلامتی و افزایش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی می‌شود. برخی از کارشناسان معتقدند ترس ما از بیرون رفتن بدون استفاده از ضد آفتاب باعث کاهش سطح ویتامین D می‌شود. دانستن اینکه چگونه و چه زمانی به طور ایمن نور خورشید را جذب کنید، می‌تواند برای افزایش سطح ویتامین D بدن شما حیاتی باشد.
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: امسال وزارت نیرو یک برنامه ۱۴۰ اقدامی را به منظور عبور بدون خاموشی از تابستان در نظر گرفته که محور اصلی آن را می‌توان توسعه ظرفیت نیروگاه‌های کشور دانست.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس مهمترین وظیفه یحیی گل‌محمدی و شاگردانش در دیدارهای پیش رو را کسب پیروزی، بدون توجه به نتایج دیگر رقبا دانست.
امام جمعه موقت تهران تقوای الهی را ترک محرمات دانست و افزود: این مهم بدون ولایت معنا ندارد امروز کسانی که غیرت دینی دارند نباید در برابر کشف حجاب‌ها ساکت باشند نباید در برابر ظلم صهیونیست‌ها بی‌تفاوت باشند، کسانی که در برابر این اعمال سکوت می‌کنند مرزبان دین نیستند و اگر نماز شب هم بخوانند سکولار در عمل هستند.
داوید دخیا، دروازه‌بان یونایتد، بعد از تساوی بدون گل مقابل ساوتهمپتون برنامه بسیار فشرده تیمش را دلیل اصلی نتایج ضعیف شیاطین سرخ در دیدارهای اخیرشان در لیگ برتر دانست.
برخی افراد هنگام رفتن به حمام مرتکب اشتباهاتی می‌شوند که ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری به بدن خود برسانند. با دانستن این اشتباه از آسیب‌ها جلوگیری کنید.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل آمریکا از ترکیب انتخابی‌اش برای سه‌شیرها دفاع کرد و این نتیجه را در یک تورنمنت طبیعی دانست.
مردان و زنان برای داشتن یک رابطه موفق و بدون شکست در زندگی محتاج دانستن و آموزش برخی نکات و تکنیک‌های رفتاری هستند و بدون توجه به آن‌ها دچار مشکل خواهند شد.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد ادعاها درباره خرید هواپیماهای بدون سرنشین از ایران را دروغ دانست.
سلامتی بدن ما بیش از هر چیز وابسته به سبکی زندگی‌مان است و سبک تغذیه یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی است. ما باید نظم و زمان‌بندی را در مورد عادات غذایی خود رعایت کنیم. هضم نامناسب می‌تواند منجر به انبوهی از مشکلات سلامتی شود؛ به همین دلیل است که دانستن اینکه چه چیزی باید بخورد و چقدر باید خورد مهم است.
نورنیوز در گزارشی تلاش آمریکا برای فعالسازی اینترنت ماهواره ای استارلینک را فعالیتی غیر قانونی و دخالت در امور داخلی ایران دانست.
دکتر امره دمیرالپ، محقق ارشد می‌گوید: بهبود زندگی بدون دانستن اینکه آیا از جنبه‌ای از آن غمگین یا عصبانی هستید، دشوار است. به‌ عنوان مثال تصور کنید دستگاه نشان‌دهنده سطح بنزین خودروی شما کار نکند؛ دانستن اینکه چه زمانی باید برای پر کردن منبع ذخیره بنزین متوقف شوید، چالش برانگیز خواهد بود.
پاکستان با صدور بیانیه ای مواضع اعلام شده از سوی سرپرست وزارت دفاع طالبان پیرامون مجوز اسلام آباد به هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی برای انجام عملیات در خاک افغانستان را غیرمسئولانه دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ