محمدرضا حسینی کمتر از ده روز پس از ترک قرضی سپاهان دوباره به نقش جهان برمی‌گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در یک رستوران مشهور ازبکستانی ضبط شده است، فرایند تهیه بریانی گوسفند مشهور ازبکی در تنور را نشان می دهد.
توکل 50 ساله که در روستای شیرین کشور آذربایجان زندگی می کند، به واسطه آشپزی در طبیعت حیرت آور محل زندگی اش به شهرت رسیده است. او به تازگی ویدئویی از بریانی یک بز کامل 17 کیلوگرمی در تنور منتشر کرده است.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دو روز دیگر کلید می‌خورد، انتخاباتی که نمایندگان مجلس سعی کرده‌اند با اصلاح قانون انتخابات بر گرمای آن بدمند.
این ویدئو که در روستاهای پاکستان ضبط شده است، نحوه کباب کردن 4 ساعته یک بوفالوی بزرگ 200 کیلوگرمی در یک تنور را به تصویر می کشد.
برخلاف اینستاگرام واحد پول اجتماعی توئیتر کلمات هستند نه تصاویر. متا از افراد مشهور بزرگ دعوت می کند تا به نسخه اولیه تردز بپیوندند. متا تایید کرده که پیش تر نام های بزرگی هم چون ملاله یوسف زی، شکیرا و گورون رمزی از تردز استفاده کرده اند. تردز شاید شاید بهترین شانس را در میان رقبای توئیتر داشته باشد و به تعداد بیش تری از چهره های سنگین وزن و کاربرانی که آنان را دنبال می کنند نیاز دارد.
تیم های گروه ساختمانی جاودانی و صنایع غذایی معینی پور با شکست تیم های آلفا مرزن آباد و گل گهر سیرجان به دیدار فینال لیگ دسته اول کشتی آزاد راه یافتند.
خورشید در واقع یک تنور آتش نیست. در شعله‌های آتش و و شمع، احتراق شیمیایی وجود دارد. وقتی آب را روی آتش می‌ریزیم، آب گرمای شعله را جذب می‌کند و آنقدر آن را خنک می‌کند که دیگر نمی‌تواند واکنش سوختن را حفظ کند. همچنین دسترسی آتش به اکسیژن را مسدود می‌کند. آب اساسا فرآیند شیمیایی را متوقف می‌کند.
تاوا کباب قبلا در تنور پخته می‌شده و در یک ظرف پهن می‌شده است. تاوا کباب با دورچین‌های مختلف از سبزیحات تهیه می‌شود و با کته زعفرانی بیشتر سرو می‌شود و می‌تواند برای رهایی از دستور‌های پخت یکنواخت گزینه خوبی باشد.
ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه سفر به شهرستان تکاب در یک تنور سنتی نان محلی آماده و طبخ کرد.
مهلت ثبت نام برای انتخابات هیئت فوتبال استان تهران، امروز به پایان رسید و برخی مدیران سرشناس پا به عرصه انتخابات گذاشتند.
سرمربی چادرملو در شرایطی موفق به کسب امتیازی طلایی از حریف مدعی خود شد که پیش از این نیز کامبک‌های جالبی را ثبت کرده بود.
جدول نهایی دو کنفرانس شرق و غرب بسکتبال NBA در پایان فصل عادی تکمیل شد.
بارسلونا یک روز بعد از توقف رئال در دربی مادرید، مقابل آلمریا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
رئیس جدید فدراسیون دوچرخه سواری پس از برنده شدن در انتخابات این فدراسیون گفت: حضور سایر نامزدها باعث شد تنور انتخابات دوچرخه‌سواری داغ شود.
نام حسین رضازاده در لیست دو کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری برای پست های نایب رییسی و کارشناس خبره وجود دارد.
اتحادیه جهانی کشتی برای گرم‌تر کردن تنور مسابقات رنکینگ دار در سال ۲۰۲۳ ،تمهیدات ویژه ای را اندیشیده که معتقد است با استقبال مدعیان نامدار همراه خواهد شد.
سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: در سالی که منتهی به انتخابی المپیک است، نگران آسیب بازیکنان در رقابت‌های فشرده هستیم.
تنور رقابت‌های لیگ برتر با دیدار جذاب سپاهان و ملوان داغ خواهد شد.
تنور انتقادات بعد از تصمیم دیشب داور ایرانی، علیرضا فغانی، نسبت به صحنه برخورد توپ با دست خیمنز و در پی آن، قوانین گیج کننده جدید خطای هند، دوباره گرم شد.
تیم ملی ژاپن یکی از ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر به عنوان اولین تیم در روز دوشنبه، ۷ نوامبر (۱۶ آبان) وارد کشور قطر خواهد شد.
لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور در حالی از فردا دوشنبه در خانه تکواندو آغاز می‌شود که تقابل تیم‌های مدعی در همین هفته نخست برخی معادلات را برهم خواهد زد.
هفته سوم لیگ برتر مردان روز چهارشنبه 20 مهرماه با هفت دیدار پیگیری خواهد شد.
با آغاز رقابت های والیبال قهرمانی جهان تنور والیبال دوباره داغ شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ