بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و همچنین افزایش تدریجی دما از امروز تا پنجشنبه (۹ تا ۱۲ مردادماه) پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواب آخر هفته کم خوابی را جبران نمی‌کند
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
پس از عملکرد ضعیف در گرندپری بریتانیا مدیر تیم فراری به جبران نتیجه این تیم در مجارستان امیدوار است.
نماینده مردم بافق در مجلس در واکنش به اظهارات اخیر رئیس سازمان امور استخدامی مبنی بر اینکه دولت اختیار دارد برای تعطیلات تعیین‌تکلیف کند، گفت: تغییر تعطیلات آخر هفته باید با مصوبه مجلس باشد.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تاکید کرد سرمربی این تیم یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است.
هفته آخر لیگ جزیره؛ باخت سیتی، آتش‌بازی آرسنال و سقوط لستر!
هفته آخر لیگ برتر شب کم نظیری را سپری کرد، شبی پر از گل و صحنه های زیبا از فوتبال
تیم های پیکان و مس رفسنجان در رویارویی هفته سی ام به دنبال بهبود و تثبیت جایگاه خود در جدول هستند.
در این قسمت از پادکست ورزش سه در مورد هفته بیست و نهم لیگ برتر گفتگو خواهد شد.
«در‌ هفته پایانی هر تیمی تلاش می‌کند تا با دستان خودش سرنوشتش را رقم بزند و مس کرمان تعیین‌کننده قهرمان فصل نخواهد بود.»
دو هفته پایانی لیگ برتر مطابق عرف همیشگی، به صورت همزمان برگزار خواهد شد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت متناوب سامانه بارشی بویژه در غرب و جنوب استان طی چهار روز پیش‌رو خبر داد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه سرد بارشی به استان از عصر چهارشنبه و فراگیر شدن آن طی روز پنجشنبه ۱۵ دی ماه خبر داد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته پانزدهم لیگ برتر را معرفی کرد.
بازیکنان استقلال در انتظار تحقق وعده مدیرعامل باشگاه برای پرداخت پول قبل از دربی هستند.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی در روزهای آینده به استان خبر داد.
دولت با اذعان به «سرگردانی شاغلان و خانوارهای سراسر کشور در مواجهه با شبه‌تعطیلی پنج‌شنبه»، تصمیم گرفته است با ارائه یک لایحه به مجلس، تعداد روزهای کاری هفته را از ۶ به ۵روز کاهش دهد. این برنامه، ششمین سعی دولت و مجلس از سال۹۵ برای تصویب «آخرهفته ۲روزه» به حساب می‌آید؛ اما دو موضع‌گیری روز گذشته یکی از مقامات دولتی در دفاع از نسخه۱۴۰۱ «سامان‌دهی تقویم تعطیلات»، احتمال اصابت تصمیم به هدف، در این آزمون را بالا برده است.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط، برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روز‌های اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند، از حضور در میدان خودداری کردند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
بازدید از موزه‌های سراسر کشور در دو روز پایان این هفته، به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری در ایران، رایگان شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به دلیل ایمن‌سازی و بهسازی سوزن‌های خط یک متروی تهران در آخر هفته ایستگاه‌های متروی شهرری و پالایشگاه تعطیل هستند.
شاگردان ریکاردو ساپینتو اولین بازی فصل را با شکست آغاز کردند تا آخرین باخت استقلالی‌ها در لیگ برتر دوباره یادآوری شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ