با تلاش و پیگیری وزارتخانه‌های امور خارجه، دادگستری و نمایندگی کشورمان در ایروان پنج زندانی ایرانی محبوس در ارمنستان در اجرای موافقتنامه انتقال محکومان میان دو کشور، به ایران انتقال یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توافق آزمایشی برای آزادی پنج آمریکایی در ایران در ازای دسترسی به دارایی‌های ۶ میلیارد دلاری و آزادی افراد زندانی در ایالات متحده می‌تواند در هفته‌های پیش از تکمیل به دلیل تنش‌های مداوم و فزاینده موانع بزرگی را ایجاد کند یا به طور کلی از بین برود.
علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در زندان اوین از بند‌ها و بخش‌های مختلف این ندامتگاه صبح امروز پنج شنبه (۱۹ مرداد ۱۴۰۲) بازدید کرد.
یک منبع آمریکایی با اشاره به بازه زمانی سپتامبر درباره آزادی نهایی زندانیان دو تابعیتی تصریح کرد: "یک دوره چند هفته‌ای طول می‌کشد" تا این پنج آمریکایی بتوانند به ایالات متحده بازگردند.
کاظم دارابی زندانی آزاد شده از آلمان گفت: پنج سال اول حبسم، در انفرادی بودم، شکنجه سفید آلمانی‌ها این بود که موقع ملاقات با خانواده‌ام، اجازه نمی‌دادند آنها را حتی لمس کنم و ببوسم.
شهادت دروغ لوکا مودریچ ممکن است برای او جریمه‌ای بین 6 ماه تا پنج سال زندان به همراه داشته باشد.
پنج زندانی ایرانی محبوس در ارمنستان در اجرای موافقتنامه انتقال محکومان میان دو کشور، به ایران انتقال یافتند.
دنی آلوز از پنج ماه پیش به اتهام آزار جنسی یک زن به زندان رفته است. ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا یکی از معدود افرادی بود که در زمان بازداشت از آلوز حمایت کرد و خواستار آن شد که تا زمانی که دادگاه حکمی نداده، موضع منفی علیه آلوز گرفته نشود.
اسدالله اسدی دیپلمات زندانی کشورمان در بلژیک بعد از پنج سال اسارت وارد کشور شد.
وزارت کشور سودان از حمله نیروهای واکنش سریع به پنج زندان در ناطق مختلف این کشور از جمله زندان «کوپر» در خارطوم و فراری دادن همه زندانیان خبر داد.
مقررات جدید فعلی، پنج سال پیش و زمانی که یک دانشمند چینی اعلام کرد اولین نوزادان اصلاح شده ژنتیکی را خلق کرده است، پس از اعتراضات دیگر دانشمندان به روز شد.
وزارت خارجه فرانسه روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که فریبا عادل‌خواه، زندانی دوتابعیتی که به اتهام تبانی علیه امنیت ملی به پنج سال زندان محکوم شده بود، از زندان اوین آزاد شده، اما شرایط آزادی وی نامشخص است.
از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ماه سال ۱۳۹۷ و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد توجه کاربران را به خود جلب کرده است، در همین زمینه مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرده است که وی در گذشته اعتصاب غذا کرده که پس از مداخلات پزشکی و صحبت‌های انجام شده از تصمیم خود صرفنظر کرده است.
از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ۱۳۹۷ و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد، توجه کاربران را به خود جلب کرده است.
از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ماه سال ۱۳۹۷ و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد توجه کاربران را به خود جلب کرده است.
آرش صادقی علاوه بر پنج سال و هشت ماه زندان به مجازات‌های دیگری از جمله دو سال منع حضور در تهران و استانهای شمالی و مجاور، منع خروج از کشور و فعالیت در فضای مجازی محکوم شده است.
امیرعماد (جادی) میرمیرانی، برنامه‌نویس و فعال حوزهٔ تکنولوژی گفت: با وثیقه بیرون هستم و حکم اول رو هم گرفته‌ام. در کل شش سال حبس دارم که پنج سالش قابل اجرا است، ولی خب باید منتظر حکم دادگاه تجدید نظر باشیم که هستیم.
کیهان نوشت: در ماده ۵۱۲ قانون مجازات بخش تعزیرات آمده: هر کس مردم را به قصد بر هم زدن امنیت کشور به جنگ و کشتار با یکدیگر اغوا یا تحریک کند به یک تا پنج سال حبس محکوم می‌گردد. در واقع افرادی مثل علی کریمی و... که قصد برهم زدن امنیت کشور را دارند قطعاً مشمول ماده ۵۱۲ هستند.
احمد حلبی ساز، خبرنگار و عکاس نوشت: به پنج سال زندان محکوم شدم. ممنوع الکار هم شدم
۴۰ اسیر فلسطینی بیش از بیست و پنج سال است که در زندان های رژیم صهیونیستی محبوس هستند و بیشتر آنها به حبس ابد و یا ده ها سال زندان محکوم شده اند.
کاترین کولونا وزیر امور خارجه فرانسه که پیشتر مدعی زندانی بودن پنج فرانسوی در ایران شده بود، اعلام کرد این تعداد به هفت نفر افزایش یافته است. وی هویت این افراد را فاش نکرد.
کارشناسان هشدار می‌دهند که استرس می‌تواند منجر به افزایش چربی شکم شود. زنانی که چربی شکمی بیش تری داشتند خلق و خوی منفی‌تر و سطح استرس زندگی بالاتری داشتند. قرار گرفتن بیش‌تر در معرض استرس زندگی یا آسیب پذیری روانی در برابر استرس ممکن است افزایش واکنش کورتیزول آنان را توضیح دهد.
در نظام حقوقی ایران آمده، «مجازات جرم بی‌حجابی ۱۰ روز الی دو ماه زندان یا پنج هزار الی ۵۰ هزار تومان جریمه نقدی است». این مجازات برای خفیف‌ترین جرم در نظام حقوقی ما در نظر گرفته شده؛ یعنی پایین‌ترین جرمی که قانون‌گذار برای مجرم در نظر گرفته است.
اسر فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی که از حدود پنج ماه پیش تا کنون دست به اعتصاب غذا زده است، تأکید کرد که به این اعتصاب تا زمان دستیابی به آزادی کامل ادامه خواهد داد.
وکیل فریبا عادل خواه درباره علت مرخصی پنج روزه موکل خود افزود: این مرخصی علت خاصی نداشت و او از حق قانونی خود استفاده کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ