دشت آزادگان - رئیس دادگستری دشت آزادگان از صلح و سازش در یک فقره پرونده و آشتی میان ۲ طایفه در این شهرستان پس از حدود ۶۰ سال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سال‌ها از اکتشاف میدان مشترک گازی آرش در پیچیده‌ترین جغرافیای سیاسی جهان می‌گذرد و حل اختلاف‌های مرزی، نیازمند کمان دیپلماتیک ایرانی و نگاه برد-برد است تا «میدان آرش» آرش بماند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ایران از حق مردمش در میدان گازی آرش نمی‌گذرد و در زمان لازم اقدامات مقتضی را انجام خواهد داد، زیرا ما در میدان آرش سهم داریم ولی آن را به شکل دوستانه حل می‌کنیم.
لاهیجان- فرمانده انتظامی لاهیجان از آشتی طایفه‌های ساکن در دو روستای همجوار در این شهرستان خبر داد و گفت: میانجیگری پلیس موجب حل اختلافات ۱۰ ساله آنها شد.
مشاور امنیت ملی عراق بر اهمیت دستیابی به تفاهمات حقیقی با ایران، ترکیه و سوریه درخصوص پرونده آب تاکید کرد.
کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه ایران خواسته‌های فرابرجامی آمریکا را اجابت نخواهد کرد،گفت: آمریکا به دنبال برجام پلاس، برجام منطقه‌ای، برجام موشکی و قطع همکاری‌ نظامی ایران با روسیه است.
کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه ایران خواسته‌های فرابرجامی آمریکا را اجابت نخواهد کرد،گفت: آمریکا به دنبال برجام پلاس، برجام منطقه‌ای، برجام موشکی،قطع همکاری‌های نظامی ایران با روسیه است.
اختلافات داخلی، دو قطبی هویتی صهیونیست‌های تندرو و سکولارها، بی ثباتی اقتصادی در ۲ سال اخیر در کنار راهبرد دقیق و گام به گام مقاومت در گسترش جریان های مقاومتی،تل آویو را دچار کابوس کرده است.
بارسلونا تصمیم گرفت ناهار مشترک قبل از ال کلاسیکو جام حذفی را لغو کند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه ماموران آگاهی با اقدامات فنی و پلیسی در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل و همدست وی را شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند، گفت: این افراد در تحقیقات پلیس علت و انگیزه خود از این اقدام را اختلافات شخصی و خانوادگی عنوان کردند.
بلافاصله بعد از راه‌اندازی چنین تشکلی (و درحالی‌که خبرگزاری فارس آن را پوشش داده بود)، رسانه‌های نزدیک به قالیباف و یا رسانه‌های اجاره‌ای او تنها رسانه‌هایی بودند که به سرعت به آن واکنش نشان دادند.
اختلافات از پشت در‌های بسته آغاز شده، اما رفته‌رفته علنی می‌شود و خبر از تغییر هندسه پیمان‌ها در منطقه شورای همکاری خلیج فارس همزمان با تلاش ایران برای افزایش نفوذ در منطقه می‌دهد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این ۲ نفر را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.
رئیس رژیم صهیونیستی اختلافات نخست وزیر این رژیم با مخالفان را عمیق ارزیابی کرد.
السورجی تاکید کرد: به علت کناره گیری معاون نخست وزیر و وزرای اقلیم کردستان، اتحادیه میهنی در هیأت اعزامی اقلیم کردستان به بغداد برای بررسی بودجه، هیچ نماینده ای ندارد.
یکی از اعضای ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق گفت: اختلافات میان اتحادیه میهنی و حزب دموکرات کردستان عراق هنوز پابرجاست.
دعوای قالیباف و رییسی، امروز و با درگیری‌های لفظی اخیر بر سر نوع حضور اعضای کابینه در دولت و گزارش‌های متعدد نظارتی نمایندگان از نحوه مدیریت کشور آغاز نشده است. احتمالا یکی از اولین سنگ بنا‌های این دعوا بر سر انتصاب «سعید محمد» است که گفته می‌شد رییسی او را برای وزارت راه کنار گذاشته، اما به دلیل مخالفت شدید قالیباف با حضور او در کابینه، سرانجام به جایی دور از دسترس مستقیم مجلس فرستاده شده است.
فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد دو سرنشین خودرو سواری پژو ۴۰۵ از ناحیه اعضای بدن مورد اصابت گلوله قرار گرفته که هر دو نفر فوت کرده‌اند. و ضاربین هر دو نفر شناسایی و طی بررسی صورت گرفته پسر عموی مقتولین بوده و به علت اختلافات قبلی در شهرستان گلپایگان حدود هشت ماه پیش رخ داده است.
نماینده سازمان ملل در امور عراق با بیان اینکه اختلافات سیاسی در این کشور بر شهروندان تاثیر گذاشته است، گفت: سازمان ملل از گفتگوی ملی با سرپرستی مصطفی الکاظمی حمایت می کند.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه بر ضرورت تکمیل زنجیره صلح و سازش تاکید کرد.
فرمانده انتظامی گلستان گفت: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد تعدادی از افراد که به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر بودند، اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سمت هم می‌کنند که در همین راستا استواریکم علی سراوانی که به همراه ۲ نفر مامور انتظامی دیگر برای دستگیری ضاربان و حفظ نظم و امنیت در محل حضور یافته بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز در سخنانی گفت که اختلافات در مذاکرات رفع تحریم‌ها با ایران هنوز باقی است.
۱۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۲ بود که در یکی از منطقه‌های ییلاقی و عشایرنشین شهرستان یاسوج درگیری طایفه‌ای رخ داد. درگیری به دلیل اختلافات ملکی اتفاق افتاد. حدود پنجاه نفر از یک طایفه و پنجاه نفر هم از یک طایفه دیگر مقابل هم ایستادند و تیراندازی کردند که در این میان یک پسر ۱۲ ساله به نام «صادق» در فاصله ۱۲۰۰ متری بر اثر همین تیراندازی‌ها جانش را از دست داد. با توجه به نظرات کارشناسان و قضات من به اتهام قتل راهی زندان شدم.
رئیس پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: علت بروز این رفتار شرورانه در شبکه‌های اجتماعی از سوی این افراد مربوط به وقوع درگیری و اختلافات پیش آمده قبلی بین ۲ نفر از اراذل اوباش سطح یک تهران بوده که پس از آنکه در یکی از کشور‌های همسایه به دلیل قاچاق مواد مخدر دچار اختلاف حساب می‌شوند با یکدیگر درگیری و تیر اندازی کرده و دامنه اختلافات خود را به داخل کشور و از طریق کری خوانی در فضای مجازی توسط نوچه‌های خود کشاندند.
صهیونیستها به این نتیجه رسیده اند باتوجه به شرایط بغرنج کنونی خودشان، توان ورود به جنگی تازه آن هم در برابر حزب الله را ندارند،به ویژه اینکه اخیرا حتی برابر جنبش جهاد توان رویارویی نداشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ