سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دستگاه قضایی استان ضمن احترام به مطالبات مردم باجدیت موضوع تحویل کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان را پیگیری کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیتی تلخ و زجرآور که با توجه به مستندات به نظر می‌رسد که روال جاری در این مرکز بوده و حالا می‌بایست برچیده شده باشد چراکه مسئولان استان بر پیگیری قضایی ماجرا و تشکیل پرونده پیرامون آن تاکید کرده اند. ادعایی که البته با اطلاعیه صادر شده توسط سازمان بهزیستی کشور در این باره چندان همخوانی ندارد.
رئیس جمهور پس از ارائه گزارشی از افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوز‌های لازم در جلسه هیئت دولت، به وزیر دادگستری ماموریت داد، با بررسی دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.
رئیس‌جمهور در پی افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوزهای لازم، به وزیر دادگستری مأموریت داد با بررسی دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: برخورد با سارقان به صورت ویژه و جدی از سوی دستگاه قضای استان در دست اجرا است.
«رسول کوهپایه زاده»،وکیل دادگستری از تهدید به قتل خود در پی پیگیری پرونده «جعفر آقایی» خبر داد و از دادستانی تهران خواستار اتخاذ تدابیر امنیتی و حفاظتی شد.
القاصی‌مهر گفت: تاکنون دستگاه‌های متولی در رفع نواقص و پیگیری مشکلات اعلام شده اقدامات مناسبی را برای خدمت‌رسانی به مردم و حسن انجام وظایف خود داشته‌اند و ضمن پیگیری موضوعات، گزارش اقدامات خود را به شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران ارائه کرده‌اند.
رئیس قوه قضاییه وزیر دادگستری را مکلف کرد تمامی لوایح معطل مانده در حوزه صیانت و حفاظت از اراضی و منابع طبیعی در دولت و مجلس را احصاء و پیگیری کند.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران گفت:مدعی‌العموم موضوع فوت یک نوزاد در شهریار را پیگیری کند.
رئیس کل دادگستری تهران از پیگیری قوه قضاییه برای ایمن سازی تونل زیر زمینی قطار تهران ـ تبریز خبر داد.
در گزارش دبیرخانه نظارت و پیگیری پرونده‌های کثیرالشاکی دادگستری استان تهران در خصوص پرونده کثیرالشاکی یک شرکت خودرویی بر فرایند احقاق حقوق شکات از طریق اموال توقیف شده تاکید شده است.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران از تشکیل کارگروهی به‌منظور پیگیری و تسهیل روند تحصیل رضایت شکات محکومان و زندانیان دارای شاکی خصوصی خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی آمار سرقت در استان تهران، بر ضرورت تعیین قاضی ناظر بر مراکز ترک اعتیاد تاکید کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران طی پیامی اعلام کرد: دستگاه قضائی به‌عنوان متولی اجرای عدالت در جامعه، مجدانه پیگیر پرونده ترور این شهید بزرگوار و همراهان ایشان خواهد بود.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیگیری درباره دروغ‌گویی‌های اخیر از وزرای اطلاعات و دادگستری سوال کردم و آن را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنم، چرا که دروغگویان در اغتشاشات شریک جرم هستند.
مجتهدزاده وکیل دادگستری، با بیان اینکه در این دولت دیدیم تمام آنچه در دولت قبل محل ایراد و انتقاد از مسئولان بود، به حد اعلا وجود دارد، افزود: مسئله این است که مسئولان در این دولت برای پوشاندن این مسائل، به حرف‌های عوام‌پسند روی می‌آورند و گفته می‌شود اگر پسری رفت، پدر هم باید برود! این وکیل دادگستری افزود: نکته این است که این مسائل و رفتار‌های اشتباه به شکل مسالمت‌آمیز حل نمی‌شود و این افراد را کنار نمی‌گذارند، برکنار نمی‌شوند و استعفا هم نمی‌دهند.
شنبه ۲۶ شهریور رئیس کل دادگستری تهران با تاکید بر رسیدگی ویژه، سریع و دقیق به پرونده «مهسا امینی» گفت: مردم شریف مطمئن باشند قوه قضاییه و مدعی العموم پیگیر این موضوع هستند.
رئیس کل دادگستری تهران پس از صدور دستور بررسی پرونده علت فوت مهسا امینی در هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی از نماینده وزیر کشور و کارگروه مربوطه در پزشکی قانونی خواست در اسرع وقت گزارش‌ها و جمع‌بندی‌های خود را به قوه قضاییه ارسال کنند.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: هنوز گزارش تحقیق و تفحصی در مورد فولاد مبارکه تدوین و نهایی نشده و یا حداقل به هیأت رئیسه مجلس اعلام نشده تا به قوه قضائیه ارسال شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به پیگیری دستور رئیس قوه قضاییه در خصوص گزارش اخیر تحقیق و تفحص مجلس در مورد فولاد مبارکه گفت: آخرین پیگیری‌ها از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی حاکی از این است که هنوز گزارش تحقیق و تفحصی در مورد فولاد مبارکه تدوین و نهایی نشده و یا حداقل به هیات رئیسه مجلس اعلام نشده تا به قوه قضاییه ارسال شود.
پرونده سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه ممکن است از سوی دادگستری آلمان پیگیری بشود.
پرونده سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه ممکن است از سوی دادگستری آلمان پیگیری بشود.
گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار موفق شد اصلاح ساختار را به صورت واقعی در مجموعه خود پیاده‌سازی کند تا با بازتعریف فعالیت نیروی انسانی و چابک‌سازی برای این مجموعه را محقق کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ