هواداران تیم ملی عربستان پس از دیدار با مکزیک، با ناراحتی ورزشگاه لوسیل را ترک کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال عربستان با پیشنهادی سرسام‌آور برای جذب بهترین گلزن فصل گذشته سری A تلاش می‌کند.
نشریه اکیپ اعلام کرد باشگاه الهلال عربستان دو پیشنهاد برای جذب ویکتور اوسیمن ارسال کرده که هر دو پیشنهاد این باشگاه رد شده است.
الهلال عربستان پس از شکست در مذاکرات با کیلیان امباپه، مذاکرات را با بهترین گلزن سری‌آ آغاز می‌کند.
با وجود چندین پیشنهاد از باشگاه های مختلف، اما هنوز آینده عمر السومة نامشخص است.
کریم بنزما ۳۵۴ گل برای رئال مادريد زد و دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه بعداز کریستیانو رونالدو است. او سال ۲۰۰۹ به مادريد آمد و ۱۴سال به پیراهن سفید وفادار ماند و حالا برای پایان دورانش به الاتحاد عربستان می‌رود. او توپ طلای ۲۰۲۲ را هم گرفت
اودیون ایگالو بهترین گلزن الهلال در دو فصل اخیر لیگ عربستان، به همراه لوسیانو ویتو، از این تیم جدا شدند.
الهلال با پیروزی یک بر صفر برابر الاتحاد به فینال جام حذفی عربستان راه یافت تا با روحیه‌ای بالا برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.
روزی که مهدی طارمی با پیراهن پرسپولیس به یکی از نمایندگان عربستان گل زد و آن شادی گل خاص را نشان داد، هرگز فکر نمی‌کرد چند سال بعد که در اروپا بازی می‌کند از الهلال عربستان پیشنهاد اغواکننده‌ای دریافت کند.
کاربران شبکه‌های اجتماعی کلیپی از ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر عربستانی در حال بازی فوتبال با نوه اش منتشر کردند. در این ویدئو شاهزاده ولید بن طلال توپ را به سمت شوت زد و نوه او موفق شد توپ را مهار کند. در ادامه شاهزاده پس از به ثمر رساندن اولین گل به نوه اش که نقش دروازه بان را بازی می‌کند، جشن گرفت.
کریستیانو رونالدو در پیروزی سه بر یک النصر مقابل الباطن گلی نزد اما او در بازی های قبلی النصر مقابل الوحده 4 گل زد و مقابل التعاون دو پاس گل داد و در بازی مقابل ضمک عربستان هم موفق شد هت تریک کند و سه گل به ثمر رساند.
اودیون ایگالو، مهاجم نیجریه‌ای الهلال عربستان، در جریان پیروزی 7-0 این تیم مقابل الدحیل قطر، چهار گل وارد دروازه حریف کرد.
در جریان پیروزی النصر عربستان مقابل الوحده، کریس رونالدو در حالی با پوکر خود برد تیمش را رقم زد که دروازه بان رقیب تنها ۷۵ هزار یورو ارزش داشت و همین موضوع سوژه رسانه‌ها شد.
اولین گل رسمی رونالدو در النصر عربستان
کریستیانو رونالدو اولین گل خود را در لیگ فوتبال عربستان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
سالم الدوساری با وجود مصدومیت نسبتا سنگین مقابل مکزیک بازی کرد و موفق به گلزنی شد.
جراردو مارتینو، مربی مکزیک، از انگیزه بالای تیمش برای ارائه یک بازی هجومی مقابل عربستان حرف زد.
شکست عربستان با گل لواندوفسکی؛ گره در گروه آرژانتین
تیم ملی لهستان در بازی مقابل عربستان در دقیقه ۳۹ توسط زیلنسکی به گل نخست دست پیدا کرد.
به نظر می رسد که یک گل آرژانتین در دیدار برابر عربستان به اشتباه مردود اعلام شده است.
عربستان سعودی در روزی تاریخی که سه گل حریف قدرتمند در نیمه اول با دخالت کمک‌داور ویدیویی یا پرچم کمک داور آفساید اعلام مردود شد، نتیجه‌ای باورنکردنی رقم زد و آرژانتین را شکست داد.
عربستان سعودی در روزی تاریخی که سه گل حریف قدرتمند در نیمه اول با دخالت کمک‌داور ویدیویی یا پرچم کمک داور آفساید اعلام مردود شد، نتیجه‌ای باورنکردنی رقم زد و آرژانتین را شکست داد.
گل فوق العاده سالم الدوسری نه تنها پیروزی باورنکردنی عربستان بر آرژانتین را رقم زد، بلکه مرد سال آسیا را نیز از الآن مشخص کرده است.
تیم ملی آرژانتین نیمه اول بازی برابر عربستان را با یک گل برتری به رختکن رفت. گل های مسی و لائوتارو مارتینز هم توسط کمک داور و وی ای آر رد شدند.
لیونل مسی اولین گل آرژانتین در جام جهانی 2022 را وارد دروازه عربستان کرد و با رکورد رونالدو در جام جهانی برابری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ