با وجود چندین پیشنهاد از باشگاه های مختلف، اما هنوز آینده عمر السومة نامشخص است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافا یوسته، معاون باشگاه بارسلونا، تایید کرد که خرید ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو به تصمیم ژاوی هرناندز و دکو بستگی دارد.
موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
شهرهای کوچک تر باید به عنوان قطبی برای کارمندانی باشند که از راه دور کار می کنند. شهرها باید بیش تر در مورد زندگی و بازی و حومه شهرها بیش تر در مورد کار کردن باشند. ایده هایی مانند ممنوعیت تردد خودروها در مرکز شهر یا اتخاذ سیاست های انعطاف پذیر در مورد محل ساخت مسکن می توانند اقداماتی جسورانه باشند که امکان اجرای آن توسط مدیران شهرهای متوسط وجود دارد.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که بیشترین تعداد انتخابات را در طول عمر نظام خود برگزار کرده است.
نانوذرات اکسید فلزی که اغلب از چند نانومتر بزرگتر نیستند، برای تعریف مجدد مرزهای نوآوری تکنولوژیکی به ویژه در حوزه‌های الکترونیک و ارتباطات آماده هستند.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق نشده است که تا امروز، قرارداد ستاره آمریکایی خود را تمدید کند.
آینده مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی جهان با عنوان فرمول یک با هشدارهای قهرمان پیشین خود شاید در مسیر محو شدن گام بردارد.
آمادو دیالو با پایان قرارداد قرضی‌اش به یونایتد بازگشته، اما گفته می‌شود حتی با وجود درخشش در تور پیش فصل، ممکن است مجددا به طور قرضی شیاطین سرخ را ترک کند.
امیرعبداللهیان گفت: با طرف‌های غربی و آمریکا به صورت غیر مستقیم در حال تبادل پیام بودیم، طرف آمریکایی تصور می کرد که ما در اغتشاشات در ضعیف ترین حالت قرار داریم و اکنون وقتی است که باید بین ما و آمریکا در بازگشت به برجام توافق شود.
بارسلونا قصد دارد روز چهارشنبه به تور آمریکا برود، اما ابتدا باید آینده چند بازیکن را مشخص کند.
یک رسانه انگلیسی می‌‌گوید تلاشهای پاری سن ژرمن برای جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی به آینده کیلیان امباپه در این باشگاه وابسته است.
یکی از معاونان بانک مرکزی در دوره ریاست عبدالناصر همتی درباره اینکه آیا می‌توان مکانیسم جدیدی را به جای شیوه‌ای که در دولت حسن روحانی با عراق شکل گرفت، جایگزین کرد؟ گفت: «به‌هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست و حتی یک ریال را هم نمی‌توانند جابه‌جا کنند. نزدیک به دو سال است که دولت سیزدهم بر سر کار آمده، مگر مدعی نیستند که طرح دولت قبل درست نبود پس چرا تاکنون طرح جدیدی را ارائه نکرده‌اند؟»
چهار باشگاه آلمانی قصد جذب سرخیو آریباس را دارند ولی رئال دوست دارد این بازیکن را به دورتموند واگذار کند.
سعید سحرخیزان که با هت‌تریک در هفته آخر لیگ گذشته نامش را بیش از پیش در فوتبال ایران مطرح کرد، قصد دارد بهترین تصمیم را در خصوص ادامه فوتبال خود بگیرد.
ممکن است که دوران حضور عمر السومه در العربی به پایان برسد و این بازیکن راهی الغرافه شود.
نتایج تحقیقات نشان داد که انتظار می‌رود که میانگین سن خودرو در سال آینده کاهش یابد زیرا افزایش در دسترس‌بودن و تقاضای جدید باعث افزایش فروش خودروهای جدید به بالای ۱۴.۵ میلیون در سال ۲۰۲۳ می‌شود.
عمر چلیک، سخنگوی حزب عدالت و توسعه ضمن محکوم کردن این رویداد گفت که این حزب به تلاش برای انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ماه آینده ادامه خواهد داد.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن در جریان بررسی پیشنهادات نمایندگان درباره بودجه ۱۴۰۲ با واردات خودروهای دست دوم با عمر کمتر از ۵ سال موافقت کردند.
به گفته مقام‌های طالبان، پیش‌بینی شده که استخراج نفت از این حوزه به شکل پلکانی از ۲۰۰ تن به ۱۰۰۰ تن و سپس تا ۲۰ هزار تن در روز افزایش پیدا کند. همچنین براساس این قرارداد، شرکت سرمایه‌گذار چینی طی یک سال ۱۵۰ میلیون دلار و طی سه سال آینده ۵۴۰ میلیون دلار در این حوزه سرمایه‌گذاری خواهد کرد و در مجموع عمر این قرارداد ۲۵ سال درنظر گرفته شده است.
فکر می‌کنید پاندمی کرونا اتفاق خیلی بزرگی بود؟ مطمئنا بود. علاوه بر مرگ چند میلیون نفر، تقریبا همه کسب وکار‌ها را تحت‌تاثیر قرار داد، در زنجیره‌های تامین اختلال ایجاد کرد، به اقتصاد‌ها ضربه زد و کیفیت تحصیل تعداد بی‌شماری از دانش آموزان را در سراسر دنیا پایین آورد. این لیست همچنان ادامه دارد و از خیلی جهات، اثر آن در بقیه عمر ما ماندگار خواهد بود. برای آینده چه حدسی می‌زنید؟ نمی‌خواهیم دلسردتان کنیم، اما واقعیت این است که یک بحران دیگر، می‌تواند همین الان در کمین باشد. پس آیا منطقی نیست که همواره در برابر بحران‌های احتمالی آماده باشیم؟ البته که هست.
ارزش جاری دارایی­ های بانک آینده که با برآوردی محافظه کارانه و حتی بنابر اظهارات متخصصان و فعالان بازار املاک، با کم­­‌نمایی افشا شده است، از ارزشی مازاد نسبت به تأمین مالی صورت پذیرفته در طول عمر اندک این بانک حکایت دارد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نمی‌توان مردم را به آینده وعده داد و از این سخن گفت که تازه یک سال از عمر این دولت گذشته است، اقتصاد فقط یارانه و صدقه دادن به مردم نیست.
نادری خطاب به رییس جمهور گفت: آقای رئیسی بیش از یک سال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد، یک سال این زمانه با یک سال چند دهه پیش متفاوت است، نمی‌توان مردم را به آینده وعده داد و از این سخن گفت که تازه یک سال از عمر این دولت گذشته است.
سرلشکر سلامی تاکید کرده است: این شهیدان عالیقدر بویژه سردار شجاع و پاکباخته شهید هاشمی عمر با برکت خود را وقف خدمت صادقانه و عاشقانه به ملت و مملکت اسلامی به ویژه استان کهن سیستان و بلوچستان و صیانت از امنیت و آرامش مردمان این منطقه نمودند، که شعاع درخشش، شکوه و عظمت آن برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل‌های آینده استان و بلکه ایران عزیز خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ