شکست عربستان با گل لواندوفسکی؛ گره در گروه آرژانتین
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الهلال عربستان پس از شکست در مذاکرات با کیلیان امباپه، مذاکرات را با بهترین گلزن سری‌آ آغاز می‌کند.
شاگردان ماریوس اوزینیدیس در یک بازی تدارکاتی با دو پنالتی شکست خوردند.
شکست یک بر صفر النصر برابر الوحده در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان، بازیکنان این تیم را شوکه کرد.
رسانه عربستانی گل به انتقاد از هروه رنار پس از شکست دو بر یک این تیم برابر ونزوئلا پرداخت.
النصر با درخشش ستاره پرتغالی خود التعاون را در لیگ عربستان شکست داد.
کلیپی از درگیری بازیکنان دو تیم النصر و الیمامه در لیگ فوتبال زنان عربستان منتشر شده است. در این دیدار تیم زنان النصر ۳ بر ۲ الیمامه را شکست داد. نیمه اول با برتری الیمامه با ۲ گل به پایان رسید و در نیمه دوم النصر با ۳ گل به برتری رسید.
کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳+۹۰ بازی دیشب مقابل الفتح موفق شد اولین گلش را برای النصر به ثمر برساند و تیمش را از شکست نجات دهد.
جام جهانی برای آرژانتینی‌ها به بدترین شکل ممکن آغاز شد، ولی حالا رویایشان دارد به واقعیت تبدیل می‌شود. آلبی سلسته در بازی اول مرحله گروهی مقابل عربستان شکست خورد. یاران مسی در حالی نیمه اول را با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند، اما در نیمه دوم دو گل از عربستان دریافت کردند تا اولین شگفتی رقم بخورد.
سرمربی آرژانتینی و سابق عربستان گفت: در خصوص حضورم در تیم ملی عربستان، اشتباه کردم که قبل از جام جهانی ۲۰۰۶ از این تیم جدا شدم. ما در مرحله انتخابی این رقابت‌ها شکست نخوردیم و فقط یک گل دریافت کردیم.
پس از شکست مقابل آرژانتین، برخی از هواداران عربستان مشغول انتقاد از تیم‌شان هستند.
جرقه عربستان سعودی در جام‌جهانی قطر بسیار زود خاموش شد و این تیم عربی که با تماشاگران پرشمارش در قطر با شکست آرژانتین در روز نخست،سروصدای زیادی به پا کرده بود، به رتبه‌ای بهتر از چهارمی در گروه چهارتیمه نرسید و به خانه برگشت
جرقه عربستان سعودی در جام‌جهانی قطر بسیار زود خاموش شد و این تیم عربی که با تماشاگران پرشمارش در قطر با شکست آرژانتین در روز نخست،سروصدای زیادی به پا کرده بود، به رتبه‌ای بهتر از چهارمی در گروه چهارتیمه نرسید و به خانه برگشت
ایران با وجود اینکه مثل ژاپن و عربستان دو‌‌بار دروازه حریف قدرتمند خود را باز کرد اما به جای شگفتی، یک‌ شکست سنگین نصیبش شد.
یک جوان عربستانی پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم فوتبال عربستان مقابل آرژانتین از فرط خوشحالی اقدام به کندن درب خانه کرد. عربستان روز گذشته در یک دیدار تاریخی در جام جهانی قطر موفق شد آرژانتین را ۲-۱ شکست داد.
جراردو مارتینو، سرمربی مکزیک، بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل لهستان گفت با توجه به شکست آرژانتین مقابل عربستان، دیدار بعدی تیمش مقابل آلبی‌سلسته تعیین‌کننده خواهد بود.
عربستان سعودی در روزی تاریخی که سه گل حریف قدرتمند در نیمه اول با دخالت کمک‌داور ویدیویی یا پرچم کمک داور آفساید اعلام مردود شد، نتیجه‌ای باورنکردنی رقم زد و آرژانتین را شکست داد.
مربی تیم ملی آرژانتین باور ندارد که تیمش برابر عربستان شکست خورده و از اینکه عربستان با دو شوت داخل چارچوب دو گل زده، ابراز تعجب کرد.
عربستان سعودی در روزی تاریخی که سه گل حریف قدرتمند در نیمه اول با دخالت کمک‌داور ویدیویی یا پرچم کمک داور آفساید اعلام مردود شد، نتیجه‌ای باورنکردنی رقم زد و آرژانتین را شکست داد.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.
پاس گل، گل برتری کرواسی مقابل عربستان را لوکا مودریچ داد تا پیش از جام جهانی یک نمایش خوب به ثبت رساند.
شاگردان هروه رنار در آخرین مسابقه تدارکاتی خود مقابل تیم ملی کرواسی شکست خوردند.
تیم ملی مکزیک شب گذشته موفق شد عراق را با نتیجه چهار گل شکست دهد.
سرآنالیزور مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با اشاره به معیارهای انتخاب بهترین بازیکن هر بازی، گفت: همه از باخت تیم ملی ایران مقابل ژاپن شوکه شدند چون صحبت از برد ایران با اختلاف چهار گل بود.
الفیصلی عربستان دیدار مقابل تیم الاخدود را واگذار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ