تیم ملی آرژانتین نیمه اول بازی برابر عربستان را با یک گل برتری به رختکن رفت. گل های مسی و لائوتارو مارتینز هم توسط کمک داور و وی ای آر رد شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
والیبال ایران بدترین نتایج تاریخ خود در لیگ ملت‌ها را با ده باخت ثبت کرد. ملی‌پوشان دو برد مقابل چین و آلمان کسب کردند و در دیدار با لهستان، هلند، بلغارستان، آرژانتین و کوبا سه بر دو مغلوب شدند تا از این مسابقه‌ها پنج امتیاز کسب کنند.
والیبال ایران بدترین نتایج تاریخ خود در لیگ ملت‌ها را با ۱۰ باخت ثبت کرد. ملی‌پوشان دو برد مقابل چین و آلمان کسب کردند و در دیدار با لهستان، هلند، بلغارستان، آرژانتین و کوبا سه بر دو مغلوب شدند تا از این مسابقه‌ها پنج امتیاز کسب کنند.
لیست تیم ملی والیبال آرژانتین برای رقابت های قهرمانی جهان اعلام شد.
عملکرد سه بازیکن تیم ملی فوتسال در لیگ اسپانیا باعث شده است تا توجه رسانه‌های این کشور به فوتسال ایران بیشتر بشود؛ تا جایی که از ایران به عنوان جایگزین بازار برزیل و آرژانتین یاد می‌شود.
بسیاری در آرژانتین و دیگر کشورهای دنیا منتظر هستند تا پیراهن جدید سه ستاره تیم ملی این کشور را بخرند.
جشن بزرگ قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر در حال حاضر در خیابان‌های پایتخت این کشور بوئنوس آیرس با حضور صدها هزار نفر از مردم این کشور در جریان است.
کمپانی آدیداس ویدئویی از تولید پیراهن‌های جدید تیم ملی آرژانتین که سه ستاره روی لوگوی فدراسیون فوتبال این کشور دیده می‌شود، را منتشر کرد.
سه فوتبالیست قدیمی و دوستان صمیمی در تیم ملی آرژانتین یک عکس یادگاری با جام درکنار هم ثبت کردند.
مسی توانست با غلبه بر فرانسه پس از پاسارلا و ماردونا به‌عنوان سومین کاپیتان تاریخ فوتبال آرژانتین،به قهرمانی جهان برسد.
تیم ملی آرژانتین پنج بار در ورزشگاه لوسیل بازی کرد که در سه بازی ظرفیت استادیوم به طور کامل پر شد.
نقش مدیریت عالی و تصمیمات درست شیمون مارسینیاک در تبدیل شدن دیدار امشب آرژانتین و فرانسه به یکی از بهترین فینال‌های تاریخ جام جهانی را نباید دست کم گرفت.
فیفا با انتشار بیانیه‌ای از از هواداران درخواست کرد تا برای برگزاری مراسم اختتامیه پیش از فینال جام جهانی 2022 قطر بین آرژانتین و فرانسه در استادیوم حاضر شوند.
لیونل مسی در شبی که رکورد ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد ضمن گرفتن انتقام باخت سه بر صفر جام قبل، به مهمتربن بازی عمرش برسد؛ فینال آخر!
لیونل مسی در شبی که رکورد ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد ضمن گرفتن انتقام باخت سه بر صفر جام قبل، به مهمتربن بازی عمرش برسد؛ فینال آخر!
کاپیتان و ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیدار مرحله نیمه نهایی دو رکورد دیگر از خود برجای گذاشت.
به طرز عجیبی خاطرات دیه گو مارادونا در شب بازی آرژانتین و هلند برای اهالی فوتبال در مستطیل سبز تکرار شد.
پادکست ورزش سه مربوط به روز چهاردهم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر شد.
هلند و آرژانتین موفق شدند راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شوند و امروز، انگلیس و فرانسه به مصاف رقبا می روند.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین با عبور از مارادونا، چهارمین بازیکنی است که بیشترین بازی‌ها را در تاریخ جام جهانی انجام داده است.
پادکست ورزش سه مربوط به روز هشتم جام جهانی 2022 منتشر شد.
ستاره آرژانتینی نمی‌خواهد در اولین بازی خود مقابل عربستان با تمام توان به میدان برود و به همین دلیل تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد.
تیم ملی آرژانتین بامداد امروز موفق شد با نتیجه 0-3 برابر جامائیکا به پیروزی برسد.
تیم ملی والیبال ایران، جدال صدرنشینی و صعود از گروه را از آرژانتین و دفاع و پاسور قدرتمندش برد و حالا در دو بازی آسان‌تر به حضور در دور بعدی قهرمانی جهان می‌اندیشد‌. تیم ایران تا اواسط ست دوم بازنده محض بود؛ اما ...
معاون تولید خودرو گروه صنعتی ایران خودرو از کاهش ۶۰ درصدی ضایعات خطوط سواری شامل بدنه، رنگ و سالن‌های مونتاژ در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: کاهش ضایعات که بخش اصلی آن حاصل تولید بدون کسری و عبورمستقیم است، یکی از مصادیق افزایش بهره‌وری در ایران‌خودرو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ