سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدارش با سرمربیان فرانسه و آرژانتین گفت: به دشان گفتم اگر در فینال توپ دقیقه ۱۲۲ گل می‌شد، نتیجه تغییر می‌کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول قوه قضاییه گفت: دشمن بیشتر از یک سال پیش برای خرابکاری و اغتشاش برنامه‌ریزی کرده بود و فوت خانم مهسا امینی بهانه‌ای بود که اگر هم فوت نمی‌کرد، این اغتشاش‌ها توسط دشمن برنامه‌ریزی شده بود و آن را اجرایی می‌کرد که با هوشیاری مردم برنامه‌های دشمن شکست خورد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدارش با سرمربیان فرانسه و آرژانتین گفت: به دشان گفتم اگر در فینال توپ دقیقه ۱۲۲ گل می‌شد، نتیجه تغییر می‌کرد!
رئیس جمهور گفت: اگر بصیرت باشد، دشمن نمی‌تواند با پرچم «لااله الاالله» جوانان ما را فریب داده و جنایات بزرگ رقم بزند.
وزیر کشور گفت: دشمن می‌دانست که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد.
وزیر کشور گفت: دشمن می‌دانست که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد.
وزیر کشور گفت: دشمن می‌دانست که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اگر دشمن صهیونیستی علیه ما تبلیغ می‌کند ما باید پاسخ بدهیم و تبیین کنیم که اهل جنگ نیستیم، نباید بر آتش «ایران‌هراسی» دشمن بنزین ریخت.
اگر امروز نتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنیم، زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌آوریم؛ در ماه‌های گذشته نیز که دشمن برای مردم و نظام دردسر آفرید، از همین زخم‌ها بهره برد. اگر مردم احساس کنند که نمی‌توانیم عدالت اجتماعی را در حد مطلوب ایجاد کنیم و در جهت منافع خودمان گام برمی‌داریم، نه در جهت منافع آنها، در آن صورت زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم می‌شود.
اگر امروز نتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنیم، زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌آوریم؛ در ماه‌های گذشته نیز که دشمن برای مردم و نظام دردسر آفرید، از همین زخم‌ها بهره برد.اگر مردم احساس کنند که نمی‌توانیم عدالت اجتماعی را در حد مطلوب ایجاد کنیم و در جهت منافع خودمان گام برمی‌داریم نه در جهت منافع آنها در آن صورت زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم می‌گردد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به دشمن زبون شده به صراحت می‌گوییم قطعا اگر آرامش و امنیت ملت ما را نشانه بگیرد، در همان سطح و بیشتر خسارت خواهد دید.
نماینده ادوار مجلس گفت: دشمن تصور می‌کرد اگر عمود خیمه انقلاب را بزند استواری نظام از بین خواهد رفت و این امر به لحاظ سیاسی منشأ تغییراتی در جامعه می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر بخواهیم در هندسه قدرت جایگاه خود را حفظ کرده و این درخت که ریشه ۱۴۰۰ ساله دارد تنومند بماند، راهی جز آنکه از باور خود دفاع کرده و از نقطه دفاع بر دشمن بتازیم، نداریم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در مقابل دشمن لحظه ای غافل نخواهند شد و در صورت هر‌گونه تعدی دشمن، اگر یکی بزند ۱۰ تا می‌خورد.
مولوی عبدالحمید گفت: اگر این مردم معترض هستند، به خاطر ضعف خود شماست. این‌ها را به گردن تحریک دشمن نیندازید. دشمن کارش تحریک است. ضعف‌های خودمان را باید ببینیم که در اجرای عدالت و خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکلاتشان چه کوتاهی‌هایی کرده‌ایم.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به تاریخ سیستان و بلوچستان نگاه کنید، همیشه بلوچ‌های ما مدافع ایران، مدافع استقلال ایران و مبارزان جدی استعمار و استکبار انگلیس بوده‌اند.
رییسی گفت: اگر احیای کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی، مثبت شدن تراز تجاری، رشد تولید و صادرات نفتی و غیرنفتی دشمن را عصبانی می‌کند، بگذار عصبانی شود و از این عصبانیت بمیرد. ما متوقف نمی‌شویم. ما افسران و سربازان خنثی‌کردن تحریم‌ها و دور زدن تحریم‌ها داریم.
رئیس قوه قضاییه با تاکید براینکه اصلی‌ترین سرمایه این قوه، نیروی انسانی آن است گفت:اگر نیروی انسانی وظیفه‌شناس، زمان‌شناس، متخلق به اخلاق حسنه وجود نداشته باشد هدف اصلی و اساسی محقق نمی شود.
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد، حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه وظیفه مدیریتی ما در دولت است، این که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول، قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است.
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه که وظیفه مدیریتی ما در دولت است این است که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است
نماینده سابق مجلس گفت: نمی‌شود به مردم گفت یک کاری کنید و خودمان یک کار دیگر انجام دهیم. اگر آمریکا یا کانادا کشور‌های دشمن هستند پس چرا فرزندان برخی مسئولان به آنجا می‌روند یا بعضی از آن‌ها در کشور‌های غربی با رفاه بالا زندگی می‌کنند و پوشش‌هایی متفاوت از بچه‌های خاک خودمان را دارند.
سردار حاجی‌زاده گفت: به‌جرئت می‌توان گفت اگر ما از واردکننده سیم خاردار به صادرکننده فن‌آوری رسیده‌ایم و با طی مرز‌های دانش، دشمن را در فاصله بیش از یک‌هزارکیلومتری با هوش مصنوعی از پای درآوردیم، از ارتباط با دانشگاه حاصل شده است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اگر پرنده‌ای قصد تجاوز به مرز‌های کشور داشته باشد با پاسخ کوبنده پدافند هوایی ارتش مواجه می‌شوند و ما بار‌ها به قلب سیاه دشمن فراتر از آسمان ایران اسلامی حمله کردیم و دشمنان بر این امر واقف هستند.
دبیر کل جهاد اسلامی گفت: تاکید می‌کنم که اگر دشمن به شروط ما پایبند نباشد آتش بس را باطل می‌دانیم و جنگ دوباره از سر گرفته می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ