گودرزی در ادامه با اشاره به پرونده رسیدگی پلیس به پرونده سرقت میلیاردی منازل گفت: با وقوع چند فقره سرقت‌ از منازل شرق تهران رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی زبده از ماموران پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهریار- رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری چهار مأمور قلابی در شهر اندیشه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلحانه که از شهروندان با تهدید و ایجاد رعب و وحشت سرقت می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری متهمی که اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.
فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ فیشینگ حرفه ای با کلاهبرداری ۱۰ میلیاردریالی در این استان خبرداد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق به عنف منزل در شمال شهر تهران خبر داد.
جانشین پلیس آگاهی فراجا از دستگیری ۹۷ نفر در اجرای مرحله سوم طرح سراسری شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز خبر داد.
شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: ۲۰ مظنون در پی حادثه تروریستی شاه چراغ دستگیر شده اند، در واقع هرکس که کوچک‌ترین نقشی در این رابطه داشته، در استان و خارج استان دستگیر شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد
مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: نیرو‌های انتظامی که تصاویری از سارق محتویات خودرو‌ها را در دست داشتند، بی درنگ عملیات دستگیری را آغاز کردند و محیط پارکینگ را به محاصره درآوردند، ولی دزد موتورسوار با مشاهده نیرو‌های انتظامی تلاش کرد تا راهی برای فرار بیابد، اما وقتی از هر سو خود را در محاصره دید، موتورسیکلت دارای پلاک مخدوش را متوقف کرد و با ترفندی خاص مدعی شد همدست دیگرش درون پارکینگ است!
رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو سارقی که در جریان فینال حذفی به جیب‌بری مشغول بودند، خبر داد.
متهمان کنار خودروی پژو پارس دیگری که پارک شده بود توقف کرده و یکی از متهمان از خودرو پیاده شده و اقدام به باز کردن در خودروی پارک شده می‌کند که مأموران سریعا برای دستگیری متهمان وارد عمل می‌شوند.
سرهنگ وحید ذاکری رئیس پلیس پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران درباره دستگیری دزد این پرونده می‌گوید: بعد از شکایت مرد مالباخته‌ای در پلیس آگاهی پرونده در دستور تیمی از مأموران پایگاه ۱۰ قرار گرفت که با انجام کار‌های اطلاعاتی مرد شیاد شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.
سرهنگ وحید ذاکری، رئیس پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران درباره متهم به سرقت بیان کرد: بعد از سرقت تعدادی پراید در بهشت زهرا، پلیس آگاهی پرونده را در اختیار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی این فرد را دستگیر کردند. این دزد تاکنون به دزدیدن ۳۰ پراید در بهشت‌زهرا و ۱۰ پراید در شهرری اعتراف کرده است که از این ۴۰ مورد، ۱۰ نفر تاکنون به او مژدگانی نیز داده‌اند.
«می‌خواستم ماشینم را عوض کنم. رفتم نمایشگاه، اما قیمت کارشناسی خیلی پایین بود. من کارم خرید و فروش ماشین نیست که راه و چاه آن را بلد باشم. برای همین به پیشنهاد یکی از دوستانم تصمیم گرفتم آگهی فروش بنزم را در روزنامه چاپ کنم، اما همین آگهی باعث ماجرا‌های عجیب و غریبی شد که با دستگیری دزد خودروام شاید به پایان برسد».
چند دزد که پس از سرقت فکر می‌کردند با حضور به موقع پلیس به دام افتاند با بی توجهی پلیس مواجه شدند و پا به فرار گذاشتند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه این فرد در جریان انجام یک عملیات پلیسی و در حین ارتکاب جرم دستگیر شد، گفت: همچنین در بازرسی از خودروی این فرد شش اصله درخت قطع شده نیز کشف و ضبط شد.
دزد دلارهای بازیکنان نساجی در ترکیه دستگیر شد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بازداشت ۲ محیطبان به اتهام قتل شکارچی گراز/ دستگیری دزد میلیاردی خانه‌های ویلایی خالی از سکنه/ جنجال مهریه ۳۰ میلیونی!/ مجازات مرگ برای قتل پسردایی/ قتل همسر قبل از سفر به آمریکا/ قتل مرد جوان با چاقو در بیابان/ محاکمه دامادی که به خاطر پول همسرش را کشت/ اعتراف پسر آقا ماشالله به قتل شاگرد ابزارفروشی!/ سردسته باند سرقت از صرافی‌ها
دستگیری دزد میلیاردی خانه های ویلایی خالی از سکنه
«گیلبرت گالوان» در سال ۱۹۸۴ از زندانی در ایالت میشیگان فرار می‌کند و خودش را به مرز کانادا می‌رساند. گیلبرت با کمک یکی از دوستانش به طور غیرقانونی وارد خاک کانادا می‌شود و تنها طی دو سال، ۵۹ فقره سرقت سریالی از بانک‌ها و جواهرفروشی‌های شهر‌های مختلف را در کارنامه خود ثبت می‌کند و دست دیگر سارقان شهر را در پوست گردو می‌گذارد. در این بازه در زندگی شخصی او هم اتفاقاتی می‌افتد و ازدواج می‌کند. این دزد افسانه‌ای، در حالی که یک گروه ضربت از پلیس‌های کارکشته در تعقیب او هستند، ثروتی هنگفت و افسانه‌ای به دست می‌آورد، در نهایت با اشتباه یکی از دوستانش لو می‌رود و دستگیر می‌شود
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودزنی محکوم مالی پس از دستگیری/ سرگذشت دزد عهدشکن/ تبرئه پرستار خانگی از اتهام قتل عمد/ بستری قاتل خیالاتی در تیمارستان/ انتقام جویی با انتشار تصاویر خصوصی ناکام ماند/ درگیری بر سر ارثیه خانوادگی با قتل داماد پایان یافت/ معمای جسد سوخته/ مجازات مرگ برای نامادری که پسر شوهرش را کشت
با دستگیری دزد ۱۸ ساله معلوم شد که وقتی مأموران خانه دختر موردعلاقه وی را محاصره کرده بودند، او متوجه حضور پلیس در این محل شده و، چون راهی برای فرار نداشت، با سوراخ کردن بخش تحتانی خرس عروسکی توانسته خود را داخل آن پنهان کند.
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛جوی آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور
دزد منزل فرهاد مجیدی دستگیر شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ