فرمانده انتظامی سروستان فارس بیان کرد: در پی وقوع آتش‌سوزی عمدی حوزه علمیه این شهرستان با استفاده از کوکتل مولوتوف، پیگیری موضوع جهت شناسایی متهمین در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجتماعی پلیس فارس، گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، سارق طلاجات دختربچه در شیراز شناسایی و به زودی دستگیر خواهد شد.
شیراز- فرمانده انتظامی شهرستان اوز از توابع استان فارس گفت: با حضور به موقع پلیس، چهار گروگان گرفته شده به صورت صحیح و سالم آزاد و فرد گروگانگیر نیز دستگیر شد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی، عامل تیرانداری به سمت مأموران یگان امداد و شهروندان که یکی از مخلان نظم و امنیت سطح یک بود، دستگیر و تحویل دادسرا شد.
پدر و دختری که گازهای سمی را داخل مدارس می‌انداختند و از دانش‌آموزان بدحال فیلم می‌گرفتند توسط پلیس و نیروهای امنیتی استان فارس در لارستان دستگیر شدند.
سخنگوی فراجا از دستگیری پنج نفر از عوامل مسمومیت دانش آموزان در شهرستان لارستان استان فارس خبرداد.
سخنگوی پلیس، از دستگیری ۵ نفر از عوامل مسمومیت دانش آموزان در استان فارس خبر داد.
سردار احمدعلی گودرزی از کشف سلاح سرد و گرم خبر داد و خاطرنشان کرد: یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌های ساخت کشور آمریکا به‌گونه‌ای است که هرقدر خون به آنها اصابت کند برنده‌تر می‌شود.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده مواد مخدر در محدوده خلیج فارس خبر داد .
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه بر اثر این برخورد، موتورسیکلت های کارکنان یگان امداد دچار خسارت و ۶ نفر از راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت ها مصدوم شدند، افزود: با سرعت عمل مأموران انتظامی،خودرو متوقف و راننده دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ۱۱۰ نفر از اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی شامگاه سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ در فارس دستگیر شدند.
فارس نوشت: همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!
فارس نوشت: پلیس ابتدا می‌خواست با خویشتن‌داری اغتشاشگران را متفرق کند، اما آن‌ها بیشتر به سمت نیرو‌ها حمله‌ور می‌شدند که در نهایت با گاز اشک‌آور متفرق شدند.
استاندار فارس با بیان اینکه فرد ضارب مجروح و دستگیر شده است، گفت:‌ اینکه برخی برای رسیدن به اهداف پلید خود، دست به هر اقدامی از جمله ریختن خون افراد بیگناه می زنند تأسف برانگیز است.
ماموران پلیس امنیت عمومی سروستان با اقدامات فنی و تخصصی، یک نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات و طراح شعارهای هنجارشکن را شناسایی و وی را در منزلش در یکی از محله‌های این شهرستان دستگیر کردند.
پیگیری خبرنگار انتظامی فارس از مسوولان پلیس راهور و مرکز کنترل ترافیک پلیس تهران حاکی از آن است که هیچ‌گونه اختلالی در سیستم مربوطه رخ نداده و سامانه فوق بدون مشکل در حال اجراست.
محمدی با بیان اینکه متاسفانه نظارتی بر فعالیت های مجازی سلبریتی ها وجود ندارد بیان کرد: افرادی که سلبریتی محسوب می‌شوند ظرفیت هایی دارند که می توانند جامعه را تحت تاثیر خود قرار دهند.
پلیس با استفاده از گاز اشک‌آور جمعیت را متفرق کرد و تعدادی از معترضین به خیابا‌ن‌ها و کوچه‌های اطراف رفتند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
شیراز - معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: مادری که با همدستی فردی در استان البرز همسر و دو فرزند دختر و پسر خود را به قتل رسانده بود توسط پلیس دستگیر شد.
شیراز - فرمانده انتظامی فارس گفت: طی ۵ ماهه اول سال جاری، تعداد ۳ هزار و ۲۳۹ فقره پرونده در پلیس فتا تشکیل شده که با اقدامات مأموران پلیس، ۹۷ درصد از آن ها منجر به نتیجه شده است.
شیراز - فرمانده انتظامی فارس گفت: طی ۵ ماهه اول سال جاری، تعداد ۳ هزار و ۲۳۹ فقره پرونده در پلیس فتا تشکیل شده که با اقدامات مأموران پلیس، ۹۷ درصد از آن ها منجر به کشف شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ