پخش بازی ایران و آمریکا در سینما‌های کشور، ۶۱۰ میلیون تومان عایدی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعضی افراد وقتی زن باردار می‌بینند می‌گویند انگار هر لحظه ممکن است زمان زایمانت فرا برسد. زنان مختلف اندام‌های متفاوتی دارند و وزن آن‌ها با هم متفاوت است. شکل بارداری و اندازه‌ی شکم افراد در بارداری، با هم تفاوت دارد. حتی اگر قبلا بارداری و زایمان را تجربه کرده باشید، نمی‌توانید در مورد شرایط دیگران نظر بدهید. شکم یک زن هر چقدر هم که بزرگ باشد، نشان‌دهنده‌ی رسیدن زمان بارداری نیست و اگر همه‌چیز طبیعی پیش برود، زایمان در موعد مقرر انجام می‌شود.
سلسله نشست‌های تخصصی «یک عمر تجربه» با هدف استفاده از تجربیات خبرگان حوزه میراث فرهنگی در مجموعه نیاوران برگزار می‌شود.
در یک نظرسنجی در خرداد ماه از ۹۹۲ نفر بی‌حجاب در شهر تهران، ۶۸.۸ درصد از این جمعیت، دلیل وضع پوشش خود را تمایل به تجربه جدید دانسته‌اند. ۲۳.۶ درصد هم گفته‌اند نظری ندارند.
رئیس فدراسیون فوتبال قطر و رئیس کمیته برگزاری جام ملت های آسیا 2023 می‌گوید لوگوی این دوره از مسابقات نمادی از فرهنگ قطر را به تصویر می‌کشد.
مدت‌هاست قطبی‌سازی، از سطح خانواده تا جامعه و از دوگانه‌های ارزشی تا دیدگاه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی در جامعه به چشم می‌خورد. جامعه‌ای قطبی‌شده با دوگانه‌های فراوان هرگز به فهم مشترک نرسیده و در آن تفاهمی برای حل مسائل و پیشرفت حاصل نمی‌شود. بدون تردید خواست بدخواهان ایران نیز، پاره‌پاره کردن کشور از تمامیت ارضی تا تمامیت ذهنی و انسجام فکری جامعه است.
همه خانم‌ها به جز دوران بارداری هر ۲۸ روز یک بار دوره قاعدگی را تجربه می‌کنند. این دوره با توجه به ژنتیک و شرایط محیطی برای هر خانمی متفاوت است. واقعیت‌ها و شایعات زیادی درباره این دوران وجود دارد که در ادامه به بررسی باور‌های غلط دوران قاعدگی می‌پردازیم.
آیا دنیای بسکتبال یک مایکل جردن جدید از جنسی کاملا متفاوت را تجربه خواهد کرد که جای هیچ حرف و حدیثی را برای تصاحب عنوان برترین بسکتبالیست تاریخ باقی نمی‌گذارد؟
آیا دنیای بسکتبال یک مایکل جردن جدید از جنسی کاملا متفاوت را تجربه خواهد کرد که جای هیچ حرف و حدیثی را برای تصاحب عنوان برترین بسکتبالیست تاریخ باقی نمی‌گذارد؟
توییتر فارسی درباره مرگ بهت‌آور مهسا امینی -به عنوان یک اتفاق اجتماعی، فضای متفاوتی را تجربه کرده است: گویی کاربران در خشم، بهت و سوگی جمعی بوده‌اند، این را نتیجه جست‌وجوی کلمه «امروز» در توییتر فارسی می‌گوید؛ جست‌وجویی از میان حدود ۴۸.۰۰۰ توییت با کلیدواژه «امروز» در ماه‌های شهریور (پیش از مرگ مهسا امینی) و قیاس آن با آذر ۱۴۰۱ (پس از فاصله‌ای معنادار از مرگ مهسا امینی و قطعی گسترده اینترنت).
با تایید اریک تن‌هاخ، منچستریونایتد یک دروازه‌بان جدید به خدمت می‌گیرد. اما علت اضافه شدن یک گلر به فهرست بازیکنان یونایتد چه بوده است؟
آلومینیوم با یک پیروزی مهم توانست به رتبه پنجم جدول رده بندی صعود کند و رحمتی وضعیتی متفاوت با ابتدای لیگ را تجربه می کند.
وحید امیری بار دیگر در یک مسابقه، بازی در چند پست متفاوت را تجربه کرد.
بدون شک نبرد بین راب پیج و کارلوس کی‌روش، تحت تاثیر تجربه دو طرف قرار دارد.
منیر الحدادی که روزگاری آرزوی درخشش در ترکیب اسپانیا را داشت، حتی نتوانست جام جهانی را با مراکش تجربه کند.
روزبه چشمی فاصله چندانی تا تجربه دومین جام جهانی خود ندارد، به شرطی که همچنان نظر مثبت کی‌روش را داشته باشد.
لوییس سوارز، ستاره باتجربه فوتبال اروگوئه، رسما اعلام کرد بعد از پنج ماه از ناسیونال جدا خواهد شد.
پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم، شاهرخ بیانی دلیل شکست هوادار را تفاوت دو تیم در تجربه و تصمیم‌های لحظه آخری دانست.
پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم، شاهرخ بیانی دلیل شکست هوادار را تفاوت دو تیم در تجربه و تصمیم‌های لحظه آخری دانست.
سه داور زن برای اولین مرتبه در تاریخ جام‌های جهانی قضاوت در مهم‌ترین فستیوال فوتبالی جهان را تجربه خواهند کرد و البته آنها با حضورشان چیزهای متفاوتی نسبت به گذشته به این جام وارد می‌کنند.
جعفر سلمانی در ۶ بازی گذشته استقلال شرایط متفاوتی را تجربه کرده و برخلاف سال گذشته جایگاه غیر قابل جایگزینی را ندارد.
یک دهه پیش که کارلوس کی‌روش اولین حضور روی نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال ایران را تجربه کرد، خیلی چیزها با امروز متفاوت بود.
۱۲مردادماه یک‌سال از روز تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری سیدابراهیم رئیسی گذشت. این سالگرد، فرصتی برای رسانه‌ها و ناظران است تا بتوانند از زوایای مختلف و به اشکال متفاوت، تجربه سال نخست رئیسی و دولت او را بسنجند و چشم‌اندازی از پیام‌ها و پیامدهای تداوم این روند، ارائه دهند.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
به تازگی سازمان سینمایی اعلام کرده خود از طریق مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی قصد اجرای این امور را دارد و به همین دلیل هنر و تجربه عملاً از چرخه کنار گذاشته شده و اکنون آخرین روزهای فعالیت‌های اداری این گروه در جریان است. پس از این تصمیم سازمان سینمایی که قاعدتاً با قطع کمک سازمان سینمایی به این گروه همراه خواهد بود، جعفر صانعی مقدم مدیرعامل این موسسه استعفاء داد و اکنون هیات مدیره می‌بایست در پی مدیرعامل تازه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ