بدون شک نبرد بین راب پیج و کارلوس کی‌روش، تحت تاثیر تجربه دو طرف قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از هواداران النصر فیلمی را مستند کرد که در آن لحظه فریاد زدن او بر سر ولید عبدالله، دروازه بان النصر عربستان را نشان می‌دهد و او را متوجه پاس رو به عقب‌ هم‌تیمی خود می‌کند. النصر با ستاره‌های گران‌قیمت خود دومین باخت را در لیگ عربستان این بار مقابل التعاون تجربه کرده است.
چنس مارستلر پیش از آنکه بتواند در فاینال ایکس بر جردن باروز رکورددار مدال در کشتی آمریکا غلبه کند، شکست‌هایی را مقابل حریفان ایرانی خود در یک سال اخیر تجربه کرده است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر اینکه مقابل لهستان عملکرد خوبی داشتیم، گفت: تجربه و سرویس‌های لهستانی‌ها کار را سخت کرد اما در نهایت یک توپ سرنوشت ست پنجم را تعیین کرد.
مدافع مس رفسنجان امیدوار به تجربه دوباره پیروزی مقابل استقلال است.
تیم ملی در دومین مصاف تدارکاتی‌اش در فیفادی نوروزی مقابل کنیا سورپرایز شد و بیش از چیزی که تصور می‌کرد، اذیت شد. قلعه‌نویی به‌ جای کسب اولین بردش در دوره جدید، می‌توانست نخستین باخت خود را تجربه کند که از این کابوس فرار کرد.
تیم ملی در دومین مصاف تدارکاتی‌اش در فیفادی نوروزی مقابل کنیا سورپرایز شد و بیش از چیزی که تصور می‌کرد، اذیت شد. قلعه‌نویی به‌جای کسب اولین بردش در دوره جدید، می‌توانست نخستین باخت خود را تجربه کند که از این کابوس فرار کرد
مکس آلگری، سرمربی تیم یوونتوس، بعد از شکست 1-0 مقابل رم تاکید کرد که بخاطر یک بازی نباید عملکرد خوب اخیر تیمش زیر سوال برود.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: مقابل العین مستحق باخت نبودیم و بهتر از تیم حریف بازی کردیم.
پاری سن ژرمن امشب در مقابل موناکو شکست خورد تا در آستانه دیدار بزرگ مقابل بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ دو شکست پیاپی را تجربه کرده باشد.
نخستین تجربه حضور در ترکیب برای مدافع مس رفسنجان با بسته ماندن دروازه این تیم مقابل ذوب همراه شد.
جدیدترین بازیکن آلومینیوم نخستین بازی لیگ برتری خود را مقابل هوادار تجربه کرد.
جدیدترین بازیکن آلومینیوم نخستین بازی لیگ برتری خود را مقابل هوادار تجربه کرد.
سایپا در هفته نخست دور برگشت مسابقات لیگ یک باخت بد موقعی را مقابل نماینده مازندران تجربه کرد.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران پس از بازی مقابل مونته‌نگرو در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ گفت: نباید فراموش کنیم که در تیم ملی ایران بازیکنان جوانی داریم که این رقابت‌ها اولین تجربه آنهاست.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران پس از بازی مقابل مونته‌نگرو در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ گفت: نباید فراموش کنیم که در تیم ملی ایران بازیکنان جوانی داریم که این رقابت‌ها اولین تجربه آنهاست.
اولین تجربه لیگ برتری ابراهیم اشکش مقابل یک مربی سرشناس پرتغالی یعنی ژوزه مورایس رقم خورد.
دروازه‌بان با تجربه لهستان با سیوهای تماشایی اجازه نداد تیمش مقابل شگفتی‌ساز جام امتیاز بدهد.
سرمربی تیم فوتبال نساجی در لیگ بیست و دوم در دو تقابل با استقلال شکست خورده تا نیمی از باخت هایش در این فصل را مقابل آبی پوشان تجربه کرده باشد.
دروازه بان جوان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که زننده یکی از گل‌های بازی با امریکا بود، وعده داد تا یک گل دیگر نیز در جام بین قاره ای بزند.
کاوه رضایی روز کم فروغی مقابل ملوان داشت و در نهایت جای خود را به مهدی هاشمی‌نژاد داد.
یک وکیل دادگستری درباره تجربه خود از شهادت دروغین در یک پرونده کیفری گفت: طرف مقابل در دادگاه ۲ شاهد برای اثبات ادعای خود آورد و با چشم‌های خودم دیدم که از جیبش چند سکه طلا در آورد و در مشت شاهدان گذاشت؛ اینکه آن‌ها شاهد حرفه‌ای بودند یا دوستان وی نمی‌دانم، اما شهادت دروغ دادند و هرچند رأی نهایی علیه آن‌ها صادر شد، اما به هر حال شهادت‌های دروغین روند دادرسی را تحت تاثیر قرار داد.
تیم فوتبال پورتو در شبی که مهدی طارمی یک پنالتی از دست داد، شکست شوکه کننده‌ای را برابر تیم ریوآوه تجربه کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تجربه بازی مقابل ملوان بندر انزلی امیدوار است با ترکیبی از ۳ بازیکن استقلال، مثلثی طلایی در فاز تهاجمی برای تیمش بسازد.
تیم ملی شطرنج ایران در دور چهارم رقابت های المپیاد جهانی شطرنج برابر آمریکای چند ملیتی سه تساوی و یک شکست را تجربه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ