لوییس سوارز، ستاره باتجربه فوتبال اروگوئه، رسما اعلام کرد بعد از پنج ماه از ناسیونال جدا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی گرمیوی برزیل می‌گوید اشتیاق لوئیس سوارز، بازیکن این تیم، برای پیوستن به اینترمیامی و هم‌تیمی‌ شدن با لیونل مسی برای گرمیو دردسرساز شده است.
لوئیس سوارز، ستاره سابق بارسلونا و اینتر، که تنها اسپانیایی دارنده توپ طلاست، امروز در سن 88 سالگی از دنیا رفت.
لوئیس سوارز، ستاره سابق بارسلونا و اینتر، که تنها اسپانیایی دارنده توپ طلاست، امروز در سن 88 سالگی از دنیا رفت.
گرمیو فردا با بوتافوگو، صدرنشین لیگ برزیل روبرو می‌شود اما مربی و مدیران تیم نمی‌دانند برای این بازی می‌شود روی لوییس سوارز حساب کرد یا نه.
روبرت لواندوفسکی هشت مهاجم برتر و مورد علاقه خود که در لالیگا بازی کرده اند را انتخاب کرد و در این فهرست اثری از کریم بنزما و لوئیس سوارز دیده نمی شود.
شرکت متعلق به میکل آرتتا و لوئیس سوارز با پرونده مالی بدهی قابل توجهی به شورای شهر لیورپول مواجه شده است.
خاویر نگریرا، پسر خوزه ماریا انریکز نگریرا، در گزارشات داوری خود به بارسلونا در مورد رفتارهای درون زمین نیمار، مسی و لوئیس سوارز هشدار داده بود.
لوئیس سوارز اطمینان دارد که اگر نیمار در بارسا می ماند و به پی اس جی نمی رفت، می تواند برنده توپ طلا شود.
لوئیس سوارز اعلام کرد قصد خداحافظی با تیم ملی کشورش را ندارد و دوران حضور او در تیم ملی اروگوئه هنوز به پایان نرسیده است.
لوئیس سوارز با گرمیو، باشگاهی که رونالدینیو را به دنیای فوتبال معرفی کرد، به توافق رسیده و جزئیات قراردادش نیز توسط رسانه های برزیلی فاش شد.
در چند روز آینده و پس از مذاکرات نهایی بین لوئیس سوارز و باشگاه گرمیو، مشخص می شود که ستاره اروگوئه ای در لیگ برزیل و برای گرمیو بازی خواهد کرد یا خیر.
سوارز که معمولا ابایی از تحسین مسی نداشته، بعد از پیروزی آرژانتین با درخشش این بازیکن در استوری خود خطاب به او نوشت: هیچ وقت از نشان دادن این که بهترین بازیکن دنیا خستی، هسته نمی‌شوی. بگذار همه به افتخار آن چه که این پسر به فوتبال می‌دهد، ایستاده و تشویقش کنند.
لوییس سوارز، مهاجم باتجربه تیم ملی اروگوئه، پیامی احساسی خطاب به فرزندانش منتشر کرده است.
لوئیس سوارز بامداد امروز و در مراسمی ویژه رسما از ناسیونال اروگوئه خداحافظی کرد. مقصد بعدی او طبق ادعای رسانه‌های اروگوئه، اینتر میامی، تیم تحت مالکیت دیوید بکام، است.
ستاره تیم ملی فوتبال اروگوئه گفت: ایران سطح خوبی دارد و دیدار با آنها، بهترین آماده‌سازی برای ما است.
لوئیس سوارز به قولی که به هواداران ناسیونال داده بود، عمل کرد و روز گذشته در ال کلاسیکوی فوتبال اروگوئه برابر پنیارول گلزنی کرد. گل او بسیار هم تماشایی بود.
لوئیس سوارز بامداد امروز برای ناسیونال یک گل زد و یک پاس گل داد تا به بهترین شکل مهیای بازی با پنیارول در ال‌کلاسیکوی فوتبال اروگوئه شود.
لوئیس سوارز به داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، هشداد داد که در ادامه فصل باید مراقب باشد چرا که مدافعین از این پس تلاش می‌کنند او را هدف گرفته و عصبانی کنند.
لوئیس سوارز برای اولین بار در ترکیب ثابت ناسیونال به میدان رفت و از حالا خود را مهیای ال‌کلاسیکوی فوتبال اروگوئه برابر پنیارول می کند.
لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای و اسبق بارسلونا، نخستین گلش را با پیراهن ناسیونال به ثمر رساند.
لوییس سوارز، ستاره سابق بارسا، پس از بازگشت به ناسیونال با استقبال گرمی از سوی هواداران این تیم روبرو شد.
گلر سابق برق شیراز یکی از معدود سنگربان هایی است که برابر لوئیز سوارز دروازه اش را بسته نگه داشته است.
گلر سابق برق شیراز یکی از معدود سنگربان هایی است که برابر لوئیز سوارز دروازه اش را بسته نگه داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ