رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر تنها یک نهاد امدادی نیست بلکه نهادی است که در عرصه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان و محرومیت زدایی و آموزش نیز به جامعه خدمت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که آموزش‌ خلبانان اوکراینی برای هدایت هواپیماهای اف ۱۶ آمریکایی تا مرحله تکمیلی زمان زیادی نیاز خواهد داشت.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در شرایط امروز مهترین وظیفه تشکل‌های سیاسی، کادرسازی و فراهم کردن بستر مناسب برای تربیت و رشد جوانان است تا آنها را برای پذیرش مسئولیت‌ها آموزش دهیم.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تغییر سیاست‌های ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر گفت: در انجام امور محوله چهاراصل شامل قانون‌گرایی، تعاملات با دستگاه‌ها، پیگیری مطالبات مردمی و رهنمود‌های رهبری مدنظر است. طبق قانون، وظایف ستاد نیز بر پایه آموزش‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در دستگاه‌های اجرایی، ساماندهی و آموزش تشکل‌های مردمی که در برابر منکر بی‌تفاوت نباشند، تقویت عفاف و حجاب و پیگیری مطالبات مردمی در دستگاه‌های اجرایی استوار شده است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از موتورسیکلت سواران خواست که از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری کرده و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد برای تردد‌های خود در سطح شهر استفاده کنند.
سمنان- سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان گفت: با هدف شناسایی مسائل دختران در آموزش‌ و پرورش هیئت اندیشه ورز دختران کوثر استان تشکیل شد.
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و ‌پرورش «ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز» تا روز شنبه سوم تیر ماه خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: پیشنهاد دادم سازمان دانش آموزی به نمایندگی از تشکل‌های دانش آموزی، نقدهای وارد بر کتاب‌های درسی را در جلسه‌ای با مؤلفان کتب درسی به اشتراک بگذارند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌ و پرورش گفت: ارسال سؤالات به‌ صورت الکترونیک از سال ۹۷ آغاز شده و از آن سال تاکنون به‌ هیچ‌ وجه لو رفتن سؤالات گزارش نشده است.
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شد که آمریکا متحدان اروپایی‌اش را از آموزش‌ کار با جنگنده‌های اف-۱۶ به خلبانان اوکراینی منع کرده است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون کیفیت بخشی را درون الگوی اصلی و در دل همین ۱۰۰ امتیاز دیده‌ایم، گفت: به این ترتیب مدارسی که رویکرد فرهنگی و پرورشی داشته باشند، در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی شرکت کنند، تشکل‌های دانش آموزی فعال داشته باشند، در اقامه نماز و امر حجاب و عفاف اهتمام داشته باشند و مواردی از این دست، در تعیین شهریه‌شان اثرگذار خواهد بود.
سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و ‌پرورش « ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی» سال ۱۴۰۱ منتشر شد.
وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: محتوا و فرایند و فناوری آموزش، شایسته است در جهت فطری انسانی خدایی، معادی و دارای پیوست اخلاقی باشد تا مدارس رسالت خود را برای نسل آینده بشر به نیکی انجام داده باشد.
وزارت دفاع انلگیس اعلام کرد نظامیان اوکراینی برای دریافت آموزش‌ به‌کارگیری تانک‌های چلنجر وارد لندن شده‌اند.
اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان ضمن تقدیر و تشکر و حمایت از مواضع وزیر انقلابی آموزش و پرورش در مخالفت با تعطیلی مدارس به تمامی دست اندرکاران و تصمیم گیران اعلام می‌دارند «تعطیلی مدارس را تعطیل کنید» و راه‌های دیگری را برای کاهش آلودگی هوا جستجو کنید.
وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: می‌توان اردوهای راهیان نور را در مدارس شاهد با تمرکز بیشتری انجام داد و از تجربیات بنیاد شهید در برگزاری این اردوها استفاده کرد.
وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: شبکه آموزشی دانش آموزان، شاد را داریم که شبکه یادگیری برخطی است که در جهان بی‌نظیر است.
وزارت آموزش‌ و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای، آخرین‌ مهلت تائید نهایی مدارک رتبه‌بندی از سوی فرهنگیان را تا پایان روز پنج‌شنبه ۱۲ آبان اعلام کرد.
ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد رهبر منطقه چچنِ روسیه در حال آموزش‌ نظامی به پسران نوجوانش است تا آنها را روانه جنگ در اوکراین کند.
ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد رهبر منطقه چچنِ روسیه در حال آموزش‌ نظامی به پسران نوجوانش است تا آنها را روانه جنگ در اوکراین کند.
ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد رهبر منطقه چچنِ روسیه در حال آموزش‌ نظامی به پسران نوجوانش است تا آنها را روانه جنگ در اوکراین کند.
رئیس‌جمهور در اجلاس تحول آموزش در محل سازمان یونسکو گفت: ایران سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش خود را بر اساس فلسفه ایرانی و اسلامی و بدون اتکا به سند ۲۰۳۰ تدوین کرده‌ است.
مدیرکل آموزش معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه از اجرای ساز و کارهای انگیزشی به منظور آموزش های موثر کارکنان قضایی و اداری خبر داد.
رئیس سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی گفت: ما در نظام تعلیم‌وتربیت مکلفیم تا متناسب با شرایط و نیازهای خاص دانش‌آموزان بسترهای رشد و کمال دانش‌آموزان را فراهم کنیم.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی از معرفی دانش آموزان استثنایی به عنوان استان ۳۳ خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ