نماینده مردم قزوین با بیان اینکه بنیاد عفاف و حجاب در کنار سایر تشکل‌های مردمی حامی زیست‌عفیفانه در جامعه است، عنوان کرد: نیاز امروز ما وحدت و انسجام در حوزه ترویج و تشویق به زیست عفیفانه بوده و مطالبه مردمی عفاف و حجاب در سطح کلان جامعه مطرح است. اگر مسئولان همراهی کنند مشکلات حل خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دشمن در موضوع حجاب دوقطبی‌های وحدت شکنی در جامعه ایجاد کرده است، اما حتماً در این راه شکست مفتضحانه ای خواهد خورد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن پویش‌هایی را برای تحریم لباس مشکی و محرم راه انداخته است که باید با آن مقابله کرد. مجالس امام حسین را باید قوی‌تر برگزار کنیم.
سیاهکلی، نماینده موافق استیضاح در ادامه جلسه استیضاح وزیر صمت گفت: دشمن تمام همت خود را صرف ناکارآمدی نظام کرده است و نظام باید مانند دیگر نقشه‌های دشمن این نقشه را نیز نقش برآب کند./ مجلس باید طرحی بیاورد تا کشور باید از شر اندرونی‌ها و گروهک‌ها نجات دهد./بنا بر نظر کارشناسان عرضه خودرو در بورس نیز چیزی در گران فروشی نداشته است.
این نمیانده مجلس در پاسخ به اینکه آیا سرنخ‌هایی از عاملان به دست آمده است یا خیر، گفت: «در خبر‌های رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی ادعا می‌شد که یک سری افراد را دستگیر کرده‌اند که اقداماتی همچون انداختن اسپری را انجام می‌دادند، اما به نظر من موضوع مسمومیت دانش آموزان فراتر از شیطنت چند دانش آموز است ممکن است این موضوع مواردی از نقشه‌های دشمن و برنامه‌ریزی شده باشد؛ بنابراین باید بسیار عمیق‌تر به آن نگاه کرد.»
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دام جدیدی که دشمن پهن کرده، ورود نکنید. لطفاً توان و نیروی خود را صرف مبارزه با مردان هنجارشکن، زورگیر و معتادان متجاهر و امنیت راه‌ها و جاده‌ها کنید
نماینده ادوار مجلس گفت: دشمن تصور می‌کرد اگر عمود خیمه انقلاب را بزند استواری نظام از بین خواهد رفت و این امر به لحاظ سیاسی منشأ تغییراتی در جامعه می‌شود.
محسن کوهکن نماینده سابق مجلس با بیان اینکه زنان کشور ما نجابت دارند، اعلام کرد: با وجود همه تبلیغات دشمن، وقتی اکثریت جامعه را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم حجاب دارند. اگر قبلا در خیابان راه می‌رفتم و می‌دیدم برخی زنان یک شالی روی سرشان انداخته و حجاب کامل و صحیحی ندارد، فکر می‌کردم اعتقادی ندارد، امروز اگر همان زن را ببینم باید بگویم استغفرالله، چراکه به حجاب معتقد است، اما تشخیصش این است که در این حد داشته باشد.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده ما به ویژه آمریکا به کمتر از اختلافات قومی، جنگ داخلی و نابودی امکانات دفاعی و نظامی ما راضی نیستند، تاکید کرد: باید طوری با وحدت عمل کنیم که دشمن به اهداف شوم خود نرسد.
نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم اغتشاشات خیابانی و امثالهم از کشور جمع شود، راهش روح‌الله است. امام راحل که بعد از غیبت صغری مثل و شبیه آن نیامده. کاری کرد و جملاتی گفت که از جای دیگر گرفته می‌شد. ایشان فرمود یاران من در قنداق هستند. ما مقصریم؛ من جواد نیک‌بین مقصرم؛ این آشوب‌ها و اعتراضات را فرافکنی نکنیم؛ موضوع دشمن و خارج از کشور سر جای خود.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان می‌خواهند مسئولان کشور را سرگرم اغتشاشات کنند تا از سازندگی و پیشبرد اهداف بازمانند.
بیش از نصف جمعیت دنیا در آسیا و خاورمیانه قرار دارد، اتحاد شرق می‌تواند تسلط پوشالی غرب را بشکند و یکی از نگرانی آن‌ها همین اتحاد است. کما اینکه از ابتدای انقلاب نگرانی دشمن تشکیل ایران قوی به عنوان الگویی برای دیگر کشور‌ها است.
نماینده مجلس گفت: کاش سازمان نظام پزشکی به جای تجمع در زمانی که دشمن دارد کشور را به آشوب می‌کشد، با یک نامه رسمی به رئیس مجلس مطالبه می‌کردند که این طرح در دستورکار قرار گیرد.
پورابراهیمی با اشاره به اینکه امریکایی‌ها یک روزی در ایران حق توحش می‌گرفتند، افزود: امروز ایران در عرصه پزشکی جزو رتبه‌های برتر دنیاست و امیدواریم این اتفاقات برای همه ما درس باشد و اجازه ندهیم دشمن سوءاستفاده کند که آن‌ها به جز نابودی ایران، انقلاب و اسلام به هیچی فکر نمی‌کنند؛ چرا برخی از افراد جنایت‌های امریکا و استکبار را نمی‌بینند؟
رییس مجمع بسیج خراسان رضوی بیان کرد: دشمن روی عرصه فضای مجازی برای تخریب و اقتدار نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده و امروز این عرصه نیازمند کار انقلابی و جهاد است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن الان به دنبال کشته سازی است اما بداند که حتماً بهره‌ای در این زمینه نمی‌برد.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: دشمن درصدد بود تا در باور و ایمان مردم نسبت به نیروی انتظامی خدشه وارد کند، اما نیروی انتظامی از لسان مبارک مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفت.
نماینده مردم تهران در پایان افزود: در صورتی که هر گروه ضد انقلاب بخواهد چنین تصمیمی‌ بگیرد که در جهت تجزیه طلبی و اغتشاش در ایران اقدامی بخواهد انجام دهد قطعا سپاه پاسداران با شدت بیشتری متقابلا دشمن را سرکوب خواهد کرد.
هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: فرزندان ۵۴۰۰ نفر از مسئولان دولت در خارج از کشور هستند. مسئولان ما حقوق و درآمد جمهوری اسلامی را دوست دارند ولی تابعیت کشورهای خارجی را می‌خواهند؛ اگر آمریکا دشمن است فرزندان مسئولین آنجا چه می‌کنند؟ آقای رئیسی گفتید اگر وزیری فرزندش تابعیت خارجی داشت خودش هم باید برود مامنتظر اجرا هستیم.
رحیمی جهان آبادی گفت: این نسلی که کف خیابان هستند، مطالبات خود را بیان می‌کنند؛ طبق آمار بالای ۹۵ درصد این افراد زیر ۴۰ سال سن دارند یعنی افرادی که آینده ساز جامعه هستند. حتی به فرض اینکه آن‌ها را به هر روشی ساکت کردیم، اما آینده جامعه ما دست این‌هاست.
نماینده سابق مجلس گفت: نمی‌شود به مردم گفت یک کاری کنید و خودمان یک کار دیگر انجام دهیم. اگر آمریکا یا کانادا کشور‌های دشمن هستند پس چرا فرزندان برخی مسئولان به آنجا می‌روند یا بعضی از آن‌ها در کشور‌های غربی با رفاه بالا زندگی می‌کنند و پوشش‌هایی متفاوت از بچه‌های خاک خودمان را دارند.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی علیه اغتشاشگران این پیام را به جبهه استکبار دادند که دلخوش به اغتشاشات نباشد.
نماینده مجلس گفت: با این رفتارها داریم مردم را از دین زده می‌کنیم. بعد می‌گوییم این‌ها همه منافق و ضدانقلاب هستند. چرا امروز بانوان چادری در جامعه احساس امنیت نمی‌کنند؟ مگر در مهد تمدن شیعه نیستیم. چه کسی مسئول این وضعیت است؟ آیا کار دشمن است. خیر ما با ندانم‌کاری این وضعیت را به وجود آورده ایم.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقامت فرزندان مسؤولان در خارج از کشور گفت: دشمن تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا فرزند خارج‌نشین یک مسؤول را در تور اطلاعاتی خود بیندازد و او را خواسته و یا ناخواسته تبدیل به یک جاسوس و یا عامل ضد کشورش کند.
نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن برای فضای مجازی برنامه دارد و از این طریق به دنبال تغییر در سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ منحط غرب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ