مدیریت سیت‌های سهام عدالت بر اساس اصل اقتصادی «مدیریت زنجیره ارزش زیرنظر نهاد تخصصی» به وزارتخانه‌های تخصصی واگذار شده است تا امکان پاسخگویی توسط وزرا وجود داشته باشد و از طرفی مدیران باید در حوزه اختیارات خود تخصص داشته باشند تا توسعه گری اتفاق بیفتد‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی الهلال که امسال تابستان به این تیم پیوست به دلیل مصدومیت به مدت چهار هفته نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود.
سیامک نعمتی و عیسی آل‌کثیر پیش از شروع بازی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، می تواند برای استقلال به میدان برود.
شرکت لنوو از جدیدترین تبلت بازی رایانشی خود به نام «لژیونY700(۲۰۲۳)» رونمایی کرد.
محمدرضا خالد آبادی در بازی شش بر یک هوادار-استقلال از روی نیمکت کار را دنبال می‌کرد.
روز شنبه بسیاری از کاربران توییتر در تلاش برای دسترسی به این شبکه اجتماعی با این پیغام مواجه شدند: «متاسفانه میزان دسترسی شما محدود شده است. لطفا چند لحظه منتظر بمانید و دوباره امتحان کنید.»
در دیدار اخیر تیم ملی پرتغال مقابل ایسلند، روبن دیاز، ستاره منچسترسیتی، مثل یک بادیگارد از کریستیانو رونالدو محافظت کرد و مانع از نزدیک شدن یک جیمی‌جامپ به او شد.
سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین برنامه کاری خود پس از حضور در ایران به تماشای بازی فینال لیگ برتر بسکتبال نشست.
باشگاه سانتاکلارای پرتغال با اعتراض به رأی صادر شده از سوی فیفا، از باشگاه استقلال به دادگاه ورزشی CAS شکایت کرد.
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ خواستار حضور تماشاگرانش در بازی با پیکان شد.
گواهی‌های سپرده کالایی مثل سهام نیستند که روی آن‌ها معاملات سفته باز گونه انجام شود. هدف از گواهی سپرده‌ی کالایی نفتی این است که کالای اصلی جا به جا شود و انتقال فیزیکی و خرید و فروش در بازار‌های انرژی هم صورت بگیرد.
با تایید فرانک لمپارد مشخص شد که کالیدو کولیبالی، مدافع چلسی، به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ دیدار برگشت تیمش با رئال مادرید را از دست داده است.
مارکینیوش و نوردی موکیله، دو بازیکن جدید پاری سن ژرمن، هستند که به فهرست مصدومان این تیم اضافه شدند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
اتفاقات جنجالی بازی مس رفسنجان و لبنیات هراز آمل وارد فاز جدید شده است.
باز هم جدال دو تیم منچسترسیتی و لیورپول جنجالی شد و پلیس بزرگ منچستر قرار است به اتفاقات این بازی ورود کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب جانشین بازیکن مصدوم خود تصمیمی برای استفاده از رقیبان او ندارد و به احتمال زیاد از بازیکن غیرتخصصی برای پرکردن جای مهاجم سرخپوشان استفاده خواهد کرد.
در نظرسنجی که روزنامه ابولا پرتغال انجام داد بیشتر هواداران تیم ملی فوتبال این کشور خواستار نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو در دیدار برابر مراکش هستند.
علیرضا فغانی داور برجسته ایرانی اولین دیدارش در جام جهانی قطر را برای برزیل مدعی مقابل صربستان در ورزشگاه لوسیل سوت زد و اشتباه خاصی نداشت. چهره جدید فغانی که صورت خود را برخلاف همیشه اصلاح نکرده بود، مورد توجه شبکه های اجتماعی در ایران قرار گرفت
هافبک یوونتوس در آستانه از دست دادن بازی با ایران در جام جهانی است.
باتوجه به برگزاری بازی هفته پنجم در روز دوشنبه، پرسپولیس ۲۴ ساعت برای دریافت مجوز بازی دیاباته و ثبت قرارداد او فرصت دارد و به این ترتیب احتمال دارد دیاباته بازی هوادار را از دست بدهد
بعد از ثبت قرارداد ژول کنده، خرید تابستانی بارسلونا، ژاوی نام او را در فهرست بازیکنان این تیم برای دیدار امشب مقابل وایادولید وارد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از فدراسیون درخواست کرده است پیش از سفر به اتریش، دیداری تدارکاتی را در تهران داشته باشد.
برنامه همکاری مشترک با گروه بهمن را در دستور کار داریم/ با شرکت اسنا برای خرید ۹۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری تفاهم نامه ای را منعقد کرده ایم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ