برنامه همکاری مشترک با گروه بهمن را در دستور کار داریم/ با شرکت اسنا برای خرید ۹۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری تفاهم نامه ای را منعقد کرده ایم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریابکوف گفت: «من در روز‌های دوشنبه و سه شنبه در تهران خواهم بود. با مقامات وزارت امور خارجه ایران دیدار خواهم کرد. موضوع مذاکرات ما مشخص است: مسلماً این وضعیت پیرامون برنامه جامع اقدام مشترک برای حل و فصل مسئله برنامه هسته‌ای ایران است. علاوه بر این مسائل مربوط به همکاری ایران با بریکس هم هست. در این رابطه در سمیناری که توسط وزارت خارجه ایران با موضوع بریکس - ایران برگزار می‌شود، شرکت خواهم کرد.»
در بخشی از بیانیه ترکیه و عربستان آمده است که ریاض و آنکارا بر اهمیت پایبندی ایران به مسالمت‌آمیز بودن برنامه هسته‏‏‌ای و همکاری شفاف با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید می‌کنند.
مدیرعامل باشگاه نفت آبادان اعلام کرد علاقه‌مند است تا سه سال آینده با عبدالله ویسی همکاری کند.
برنامه اقدام مشترک برای توسعه حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) و بافت فرسوده شهری اطراف حرم با همکاری بنیاد مسکن، شهرداری تهران،آستان حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، مجلس شورای اسلامی و دولت تدوین میشود.
یوتوب می‌گوید کاربران حالا با پیش‌نیاز‌های کمتری می‌توانند به برنامه همکاری این شرکت (YPP) بپیوندند و شروع به درآمدزایی کنند. براین‌اساس، حداقل تعداد مشترک برای هر کانال نصف شده و ۱۰۰۰ ساعت کمتر از گذشته لازم است مخاطبان ویدیو‌های شما را تماشا کرده باشند تا به ابزار‌های درآمدزایی دسترسی پیدا کنید.
آکسیوس مدعی شد: دولت آمریکا چند هفته قبل پیشنهاد همکاری در خصوص برنامه نظامی مشترک درباره ایران را به اسرائیل ارائه داده است.
«رافائل گروسی» با تاکید بر اینکه امکان احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در آینده نزدیک بسیار ضعیف است، بر لزوم حفظ تعامل با تهران تاکید کرد و گفت همکاری سازنده با ایران به نفع همه است.
برنامه جامع همکاری‌های راهبردی و بلندمدت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و ۱۴ سند همکاری دیگر به امضای روسای جمهوری و مقام‌های عالی دو کشور رسید.
در نشست تعاملی معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا با سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بر لزوم برنامه ریزی و همکاری مشترک و گسترش امنیت روانی اجتماعی شهروندان تاکید شد.
برنامه جامع همکاری‌های راهبردی و بلندمدت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و ۱۴ سند همکاری دیگر به امضای روسای جمهور و مقامات عالی دو کشور رسید.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی گفت:درحوزه صادرات لبنیات طرف ایرانی ملزم است تاشرایط مورد درخواست چین در کیفیت، بهداشت، نحوه انتقال، نگهداری و بسته بندی محصولات را رعایت کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آمادگی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و عنوان کرد: با همکاری مشترک میان ایران خودرو و شهرداری تهران در برنامه‌ای پنج ساله، امکان نوسازی تمامی تاکسی‌های تهران فراهم خواهد شد.
به دنبال مصوب شدن ادامه همکاری هادی رضایی با تیم ملی والیبال نشسته به عنوان سرمربی، این مربی از ابتدای ماه آینده با فراخوان 32 بازیکن مرحله جدید اردوی آماده سازی تیمش را آغاز می کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: همکاری‌های تجاری و اقتصادی یکی از موضوعات اولویت دار دو کشور است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
در بیانیه مشترک رییس‌جمهور چین و سران شورای همکاری خلیج فارس آمده‌است:  رهبران بر ضرورت حمایت از پیمان عدم اشاعه سلاح‌های هسته‌ای و جلوگیری از اشاعه سلاح‌های کشتار جمعی در منطقه خلیج [فارس]و تضمین ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران با هدف حفظ امنیت و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی و بر ضرورت همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کردند.
سران سه قوه فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها را ضروری خواندند و تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.
معاون آموزش جمعیت هلال احمر از همکاری این جمعیت با پلیس راهور برای آموزش همگانی مردم جهت کاهش تصادفات خبر داد.
ابراهیم رئیسی اظهار داشت: بی‌شک اراده جدی دو کشور برای اجرای کامل برنامه جامع بلندمدت همکاری، چشم‌انداز روشنی برای تحکیم پیوند‌ها و تحقق اهداف و منافع مشترک دو کشور ترسیم می‌کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر حمایت از جوانان نخبه و استعدادهای برتر، گفت: توسعه در صنعت خودرو و ایران‌خودرو نیازمند افکار و ایده‌های خلاقانه‌ نخبگان علمی و دانشگاهی است که باید با حمایت، برای به‌کارگیری این ظرفیت‌ها در داخل مرزهای کشور همت گماشت.
علیرغم شایعاتی که حول مهدی عبدی برای جدایی در نیم فصل شکل گرفته، این بازیکن در حال حاضر برنامه‌ای برای خروج از جمع سرخپوشان ندارد.
دیوید بکام که از چند ماه پیش به عنوان سفیر جام جهانی 2022 فعالیت می‌کند اخیرا قرارداد دیگری با قطری‌ها امضا کرد تا چهره اصلی کارزار ترویج توریسم این کشور باشد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید مشترک با روسیه را عاملی برای افزایش سهم بازار در این کشور دانست و گفت: باید با نگاه بلندمدت همکاری، سود شرکای تجاری تضمین شود.
تبریز- مشاور وزیر جهادکشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی گفت: اجرای برنامه تحول کشاورزی نیازمند همکاری تمام ارگان ها است.
افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر
همکاری مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام در تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه محور مورد تاکید روسای مجلس و مجمع در نشستی مشترک بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ