علیرضا فغانی داور برجسته ایرانی اولین دیدارش در جام جهانی قطر را برای برزیل مدعی مقابل صربستان در ورزشگاه لوسیل سوت زد و اشتباه خاصی نداشت. چهره جدید فغانی که صورت خود را برخلاف همیشه اصلاح نکرده بود، مورد توجه شبکه های اجتماعی در ایران قرار گرفت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردوی سابر کشورمان با دعوت از یک چهره جدید از 28 مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود.
بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر درشرایطی آغاز می شود که روی نیمکت 16 تیم مربیانی حضور دارند که در ادوار گذشته هدایت تیم‌هایی را برعهده داشته‌اند اما دو نفر «سرمربی اولی» هستند.
محمدحسین روح الامین یکی از مدافعان جوانی است که در حال تمرین با سپاهان در اردوی ترکیه است.
بازیکنان استقلال تمرینات خود را برای بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی در کمپ زنده یاد حجازی انجام دادند.
رییس سازمان ثبت احوال کشور درباره لزوم تعویض شناسنامه‌های قدیمی گفت: برای تعویض شناسنامه‌ها بازه زمانی نگذاشتیم؛ اما توصیه جدی ما این است که شهروندان حتما برای تعویض شناسنامه اقدام کنند. به این ترتیب هم اطلاعات آن‌ها در پایگاه داده‌های ثبت احوال به روز می‌شود و هم از بسیاری سو استفاده‌ها جلوگیری خواهد شد.
شطرنج‌باز چینی موفق شد قهرمان جهان شود و پس از حدود ۱۰ سال این عنوان را از کارلسن بگیرد.
سیاوش یزدانی در آخرین تمرین طلایی‌پوشان با چهره‌ای جدید دیده شد.
کنایه جدید زینب موسوی علیه مهناز افشار در استوری خود، واکنش برانگیز شده. زینب موسوی با انتشار عکسی از مهناز افشار نوشته: یکی بگه چی شد که مهناز افشار از شبه شاه ماهی سینمای ایران بودن تبدیل شد به شبه شاهزاده سرین؟
رضا مهاجری در کنار بابک حاتمی ‌و محسن قهرمانی مهمان ویژه دیدار خیبر خرم‌آباد و‌ چوکا تالش بودند.
ورود فردی ناشناخته به دفتر باشگاه منچستریونایتد، چند روز مانده به ضرب‌الاجل خانواده گلیزر برای دریافت پیشنهادهای خرید این باشگاه خبرساز شده است.
فولاد خوزستان در حالی به مصاف الفیصلی عربستان خواهد رفت که تعداد زیادی تغییر در لیستش نسبت به دور گروهی داشته است.
دروازه‌بان مس رفسنجان با چهره‌ای جدید در تمرین این تیم حضور یافت.
غول جدید بسکتبال آمریکا حسابی در شبکه‌های مجازی ترند شده است.
بازیکن جوان پرسپولیس اینبار به بهترین شکل اعتماد کادرفنی را پاسخ داد و گلی شاید سرنوشت ساز به نام خود ثبت کرد.
تیم ملی بسکتبال ایران در حالی وارد پنجره مهم و سرنوشت ساز پنجم انتخابی جام جهانی می‌شود که به دلیل برخی جابه‌جایی‌ها و تغییرات، شرایطی متفاوت از دیگر پنجره‌ها دارد.
تیم ملی بسکتبال ایران در حالی وارد پنجره مهم و سرنوشت ساز پنجم انتخابی جام جهانی می‌شود که به دلیل برخی جابه‌جایی‌ها و تغییرات، شرایطی متفاوت از دیگر پنجره‌ها دارد.
شهریاری رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری ایران نیز بوده و در رزومه او مدیریت در شرکت های صنعتی زیر مجموعه گروه سایپا مثل ایندامین دیده می‌شود.
سرمربی پرسپولیس پس از اصلاح سر و تراشیدن موها به چهره ویژه تیمش در 24 ساعت اخیر تبدیل شده است.
دوره جدید حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران با برگزاری دیدار تدارکاتی با اهمیت مقابل یکی از تیم های مطرح دنیا همراه شده است.
دوره جدید حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران با برگزاری دیدار تدارکاتی با اهمیت مقابل یکی از تیم های مطرح دنیا همراه شده است.
بابک مرادی، امیرحسین خدامرادی و فرزاد جعفری در نخستین تمرین هوادار در تهران به جمع شاگردان ساکت الهامی اضافه شدند.
مدافع خبرساز پیکان به عنوان یک چهره ویژه بازوبند کاپیتانی تیم امید را در اختیار گرفت.
اجیر سارق برای انتقام از عشق قدیمی
تمرین روز سه‌شنبه تیم فوتبال استقلال با جدیت تمام انجام شد و بازیکنان بعداز چند روز دیدن خنده‌های ساپینتو ، روی دیگر اين پرتغالی را هم دیدند. آبی‌پوشان پایتخت امروز چهارشنبه دو جلسه تمرینی را پشت سر می‌گذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ