مارکینیوش و نوردی موکیله، دو بازیکن جدید پاری سن ژرمن، هستند که به فهرست مصدومان این تیم اضافه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید در اولین بازی فصل جدید با نتیجه 2-0 اتلتیک بیلبائو را از پیش رو برداشت.
باشگاه تراکتور به شایعات پیرامون عدم امکان استفاده از 12 بازیکن جدید خود واکنش نشان داد.
باشگاه پرسپولیس از صدور کارت بازی نفرات این تیم از سوی سازمان لیگ خبر داد.
حامد بیدی، مدیرعامل کارزار می‌گوید: نگرانی این است که در فضای آنلاین و دیجیتال همان اتفاقاتی که در چین و روسیه اتفاق افتاد در ایران هم صورت بگیرد. برای مثال همان سیستمی که در چین برای رتبه‌دهی امتیاز شهروندان در نظر گرفته شده به همین شکل است. یعنی تمام رفتار شهروندان رصد می‌شود و بر اساس آن به هر شهروند امتیازی داده می‌شود.
عربستان و آمریکا نگرانی شدید خود را از نقض های آشکار آتش بس و اعلامیه جده از سوی ارتش و نیروهای واکنش سریع سودان ابراز کردند.
اتحادیه اروپا و آمریکا می‌گویند تلاش لهستان برای ایجاد کمیته بررسی نفوذ روسیه در سیاست‌های این کشور می‌تواند تبعات منفی را به همراه داشته باشد.
رسانه‌های عبری به ائتلاف‌های جدیدی که در خاورمیانه با هدف ایجاد مرحله جدیدی در ساختار قدرت شکل گرفته است اشاره کرده و در ارتباط با آن ابراز نگرانی کردند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشستی فاش ساخت «اسرائیل» پیشتر در یک جبهه با دشمنان خود می‌جنگید اما اعتراف می‌کنم ارتش بایستی اینک خود را برای چالش بزرگ نبرد در همه جبهه‌ها و همزمان آماده کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحولات و ناآرامی‌های جدید سودان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نگرانی خود را از آنچه در کشور مسلمان و برادر سودان در حال وقوع است، ابراز می‌نماید.
بیانیه دوم سازمان خصوصی سازی در رابطه با مسائل باشگاه استقلال یک نکته مهم در دل خود داشت.
ناظر حفاظت از داده های اتحادیه اروپا درباره پیش نویس تصمیم کمیسیون این منطقه برای قرارداد جدید انتقال داده به آمریکا اظهار نگرانی کرده است.
برخی از مقامات اروپایی از سیاست های افراط گرایانه کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نتانیاهو و با حضور راستگرایان افراطی ابراز نگرانی کرده اند.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل کشیدگی عضله ران پا ممکن است در شهرآورد تهران غایب باشد.
نگرانی کادرفنی آمریکا بابت مصدومیت سرجینیو دست و مت ترنر و چند بازیکن مهم این تیم افزایش یافته است.
وستون مک‌کنی، ملی‌پوش آمریکایی باشگاه یوونتوس، در دیدار دیشب این تیم مقابل لچه مصدوم شده و آمریکایی‌ها را در آستانه جام جهانی نگران کرده است.
اصلی‌ترین چالش استقلال در روزهای اخیر پرداخت قسط دوم از پول رضایتنامه محمد محبی بوده است.
باشگاه استقلال در اطلاعیه ای ضمن تاکید بر اشتباهات داوری از تکرار این اتفاقات در آینده ابراز نگرانی کرد.
شکست آزمایش موشکی جدید کره جنوبی که در پاسخ به پرتاب موشک بالستیک از سوی کره شمالی انجام شد، نگرانی های متعددی را برای مردم کره جنوبی ایجاد کرده است.
نظامیان صهیونیست صبح امروز چهارشنبه هشام ابوهواش آزاده فلسطینی را در جریان یورش به منزلش در شهرک دورا در جنوب الخلیل، بازداشت کردند.
قایدی و محبی که در بازگشت دوباره به لیگ ایران، در دیدار‌های اخیر استقلال با درخشش خود نتایج این تیم را رقم‌زده بودند، این توقع را داشتند تا حداقل اسامی آن‌ها در بین نفرات اعزامی به اتریش قرار بگیرند
مهاجم هلندی تیم پرسپولیس تهران در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر درخشش قابل توجهی داشته است.
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه بی اشاره به ادامه انفعال طرف اروپائی در قبال تعهدات برجامی خود به ویژه پس از خروج آمریکا از این توافق، از گزارش جدید آژانس انرژی اتمی درباره ایران ابراز نگرانی کرد.
ژول کُنده تنها در صورتی می تواند مجوز بازی برابر رئال سوسیداد را کسب کند که تا یکشنبه، حداقل دو بازیکن از بارسلونا بروند. ژاوی به شدت نگران این موضوع است.
در صورت ثبت‌ نشدن قرارداد خریدهای جدید بارسلونا تا روز شنبه، دو ستاره‌ که امسال تابستان جذب شدند ممکن است به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ