وزیر نفت درباره وصول طلب‌ها در موضوع صادرات گاز به عراق گفت: سال گذشته حدود یک میلیارد یورو و امسال حدود ۱.۶ میلیارد یورو از معوقات خود را دریافت کرده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: سال گذشته ۱۶ درصد از مسافران کارت اتوبوس خود را نزدند که این موضوع موجب وارد آمدن ضرر ۲ میلیارد تومانی به این شرکت شد.
صادرات چهار ماهه امسال به ۱۶ میلیارد دلار رسید
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با رعایت فیرپلی مالی رقابت در لیگ برتر پویاتر خواهد شد.
کمیته ملی المپیک در واکنش به اظهارات اخیر علیرضا دبیر، ضمن شفاف سازی کمک های مالی این کمیته طی سال های اخیر، تاکید کرد که رئیس فدراسیون خود باید پاسخگوی نتایج باشد.
فرزین در رابطه با میزان ارزی که در اختیار مردم است، گفت: در سرقتی که از ۱۱۶ صندوق بانک ملی صورت گرفت، برآوردی از میزان ارزی که در این صندوق‌ها بود، وجود دارد. بر اساس این برآورد و در نظر گرفتن تعداد تمام صندوق‌های کشور بنظر می‌رسد حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم و در صندوق‌ها باشد.
رئیس کل بانک مرکزی: برآوردم این است که ۱۶ میلیارد دلار پول در نزد مردم راکد نگه داشته شده و باید با قوانین جدیدی جلوی راکد شدن و فرار سرمایه از جریان اقتصاد مولد را بگیریم.
شاهمیرزایی با اشاره اینکه سال گذشته ۲۷ میلیون تن محصول پتروشیمی ایران به نقاط هدف صادر شد،گفت: درآمد ارزی صنعت پتروشیمی از محل صادرات محصولات ۱۶ میلیارد دلار برآورد می شود.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از کشف ۱۶ میلیارد ریال لنت ترمز قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: این محموله با یک کامیونت در حال حمل بود که توسط ماموران کشف و ضبط شد.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از کشف ۱۶ میلیارد ریال لنت ترمز قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: این محموله با یک کامیونت در حال حمل بود که توسط ماموران کشف و ضبط شد.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: در حال حاضر ۴ بازیکن جوان زیر ۲۱ سال در تیم‌مان پیشنهاد ۱۶ میلیارد تومانی دارند در حالی که در حال حاضر قراردادشان با باشگاه نفت آبادان ۷۰ میلیون تومان است.
سرپرست بانک ملی در آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی و صندوق های غیر دولتی پژوهش بر عزم این بانک در حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
طبق تبصره ۱۶ لایحه پیشنهادی دولت، بانک‌های عامل مکلفند در چارچوب برنامه کنترل تورم، رشد نقدینگی و ترازنامه بانک‌ها تسهیلات را به مردم ارائه کنند.
(تصویر) کامپیوتر ۱۶ میلیارد تومانی اپل
دادستان تهران گفت: کیفرخواست ۱۶ قاچاقچی حرفه‌ای که با خرید و فروش غیرقانونی ارز، با مجموع مبالغ دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، دو میلیون و ۴۱۱ هزار دلار و ۲۴۵ هزار یورو قاچاق و پولشویی کرده‌اند در دادسرای جرایم اقتصادی صادر شد.
دادستان تهران گفت: کیفرخواست ۱۶ قاچاقچی حرفه‌ای که با خرید و فروش غیرقانونی ارز، با مجموع مبالغ دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، دو میلیون و ۴۱۱ هزار دلار و ۲۴۵ هزار یورو قاچاق،صادر شد.
ساعت فوق لاکچری و ۱۶ میلیارد تومانی «کریم بنزما» در مراسم جایزه توپ طلا را ببینید.
آمار دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور نشان می‌دهد با سپری شدن ۱۶ روز از سال آبی جاری میزان کل حجم آب در مخازن سدهای کشور نزدیک به ۱۸ میلیارد و ۵۷۰ میلیون مترمکعب رسیده است.
هنوز دو ماه از اجرای بند «د» تبصره «۱۶» قانون بودجه ۱۴۰۱ نگذشته بود که شورای پول‌واعتبار در مصوبه‌ای بانک مرکزی را مکلف به افشای اطلاعات مربوط به تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد تومان بانک‌ها کرد. مصوبه‌ای که انتقاد بسیاری از کارشناسان را برانگیخت. بانک مرکزی هم، سردرگمی مخاطبان از حجم گسترده و غیرضروری اطلاعات را دلیل تعیین آستانه مشخص برای افشا اطلاعات عنوان کرد!
گرمسار- استاندار سمنان گفت: از محل سفر رئیس جمهور به استان، ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سیلوی گرمسار اختصاص و تا کنون پنج میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.
بدهی مالیاتی که فدراسیون شطرنج بابت معاملات غیرعرف حدود یک دهه پیش در این فدراسیون متحمل به پرداخت آن شده با لحاظ کردن جریمه تاخیر از ۱۴ به ۱۶ میلیارد تومان افزایش یافته است.
وزیر کشور گفت: بیش از ۱۶ هزار پروژه آماده افتتاح داریم که حدود ۱۲۴ هزار میلیارد تومان ارزش دارد؛ این‌ها پروژه‌هایی است که در طول عمر دولت سیزدهم به ثمر رسیده است.
معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: در چهارمین حراج حضوری، ۱۱۹ پارت کالا به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد تومان عرضه شد که بیش از ۱۶ میلیارد تومان به فروش رفت.
بازنده داریم تا بازنده. شکست‌خوردن و باختن تحقیر نیست. یک سر مسابقه رزمی و اصلا هر مسابقه ورزشی دیگر باخت است و یک سر آن برد. تحقیر و حقارت جایی در ورزش ندارد و هرگز هیچ ورزشکاری بابت باختن به مرحله ذلالت و حقارت نمی‌رسد. شکست عادی‌ترین اتفاقی است که می‌تواند در ورزش رقم بخورد. اما سجاد غریبی تمام این معادلات را به هم زد و نشان داد هم می‌توان شکست خورد و هم می‌توان تحقیر شد. بدتر از آن نشان داد که می‌توان از این تحقیرشدن لذت برد و با کمک آن شهرت بیشتری جمع کرد.
بیش از ۱۴۱۲میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۲۱۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.
جو بازار هفته پیش رو تحت تاثیر تغییر قیمت نفت و موضع گیری های ایران در قبال حمله روسیه به اوکراین خواهد بود، در گام نخست افزایش قیمت نفت گروه پالایشی را به صف خرید خواهد کشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ