مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: در حال حاضر ۴ بازیکن جوان زیر ۲۱ سال در تیم‌مان پیشنهاد ۱۶ میلیارد تومانی دارند در حالی که در حال حاضر قراردادشان با باشگاه نفت آبادان ۷۰ میلیون تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی در جمع گروهی از کارآفرینان استانی گفت: متمرکز اداره کردن کشور غلط است و باعث میشود نخبگان استانی احساس مشارکت نکنند. مصالح منطقه ای را مرکز نشینان به خوبی نمی دانند و مناطق بهتر می‌دانند.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
جواد نکونام سرمربی استقلال بابت جذب بازیکنان جدید، روی حرف خودش ایستاد
بارسلونا آخرین پیشنهاد رسمی برای جذب ژوائو کانسلو، ستاره منچسترسیتی، را به این باشگاه ارسال کرده است.
زنیت روسیه آماده است تا با پرداخت دستمزد مناسبی مهاجم ایرانی بایرلورکوزن را به خدمت بگیرد.
معاون شورای امنیت روسیه به پیشنهاد مسئول دفتر دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) درباره شرط پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی، پاسخ داد.
منچسترسیتی خطر از دست دادن برناردو را حس می کند و به همین دلیل قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد جدیدی به او ارائه کند.
باشگاه النصر عربستان با پیشنهادی قابل توجه خواهان جذب داوید دخیا شده است.
باشگاه الهلال پیشنهادی رسمی را برای جذب نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، ارائه کرده است.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از پیشنهاد اعتبار ۳۷۶ هزار میلیارد ریالی برای اجرای طرح به زراعی در این استان خبر داد.
ساوتهمپتون پیشنهادی 55 میلیون یورویی از چلسی برای رومئو لاویا دریافت کرده است.
بورس فردا در ۱۶ مردادماه در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
دانشمند آلمانی، کارل فردیش گاوس، یکی از بسیار دانشمندان قرن نوزدهم بود که باور داشت حیات هوشمند در ماه وجود دارد و ریاضی زبان مشترک بین انسان‌ها و آدم فضایی‌ها است. او عقاید زیادی داشت که یکی از آن‌ها پیشنهاد نصب ۱۰۰ آینه روی ساختمانی بود که هر کدام‌شان ۱۶ فوت باشند و نور خورشید را بازتاب دهند و از طریق ارسال نور به فضا پیام بفرستند
ما در مناطق ۱۹ (کوره پز خانه‌ها و اراضی باز)، ۱۸، ۲۱، ۲۲، ۱۶، ۵ و... فضا‌های بکر فراوانی داریم که شهرداری می‌خواهد با تصویب لایحه جدید ساخت و ساز در باغ ها، در آن‌ها اجازه بارگذاری - مطابق با بارگذاری طرح تفصیلی را صادر کند؛ و این یعنی فروش ته مانده ظرفیت اکولوژیکی شهر! در برنامه توسعه هفتم، دولت فعلی پیشنهاد الحاق کمیسیون ماده ۵ را مطرح کرده است، ولی این یک اشتباه استراتژیک است چرا که جابجایی دبیرخانه‌ها راهکار حل مسئله نیست.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
گزینه هدایت تیم ملی ایران، با پیشنهاد جذابی از آمریکای جنوبی مواجه شده و ممکن است پس از ۱۶ سال کار در قطر با چالش بزرگی رو به رو شود.
طبق تبصره ۱۶ لایحه پیشنهادی دولت، بانک‌های عامل مکلفند در چارچوب برنامه کنترل تورم، رشد نقدینگی و ترازنامه بانک‌ها تسهیلات را به مردم ارائه کنند.
شهریار افندی‌زاده با اشاره به تداوم مذاکرات میان ایران و مسکو گفت: ایران تفاهمنامه پیشنهادی خود رابا ۱۶ ماده برای تعیین نحوه مشارکت وسرمایه‌گذاری روسیه درپروژه ریلی رشت-آستارا ارائه کرده است
جلسه رای اعتماد به مهرداد بذرپاش، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ در صحن علنی مجلس برگزار شد. بذرپاش با ۱۸۷ رای موافق، ۶۴ رای مخالف، ۷ رای ممتنع و ۵ رای باطله از مجموع ۲۶۳ رای ماخوذه به عنوان وزیر جدید راه و شهرسازی انتخاب شد.
جلسه رای اعتماد به مهرداد بذرپاش، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ در صحن علنی مجلس برگزار شد. بذرپاش با ۱۸۷ رای موافق، ۶۴ رای مخالف، ۷ رای ممتنع و ۵ رای باطله از مجموع ۲۶۳ رای ماخوذه به عنوان وزیر جدید راه و شهرسازی انتخاب شد.
کشورهای اروپایی بسته‌ای با ۱۶ پیشنهاد تحریمی علیه جمهوری اسلامی ایران را تهیه کرده اند.
بانک مرکزی در واکنش انتقدات محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول جز نخست از بند «د» ذیل تبصره (۱۶)  قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
مشاور رئیس جمهور در امور زنان در پیامی پیروزی تیم تکواندو دختران نونهال کشور را تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ