اصفهان- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: سال گذشته ۱۶ درصد از مسافران کارت اتوبوس خود را نزدند که این موضوع موجب وارد آمدن ضرر ۲ میلیارد تومانی به این شرکت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فولاد در غیاب ۵ بازیکن اصلی خود باخت سنگینی مقابل گل‌گهر سیرجان متحمل شد.
سه بازیکن خارجی فولاد به دلیل صادر نشدن کارت بازی‌شان نتوانستند تیمشان را برابر گل‌گهر یاری کنند.
ژوزه مورایس می‌گوید در مورد بازیکنانی که نمی‌شناسد از افرادی که کنارش کار می‌کنند مشورت می‌گیرد.
یکی از اتفاقات عجیب در فاصله کوتاه تا لیگ برتر صادر نشدن کارت های بازی نفرات تیم‌ها است.
با حل نشدن مشکل ۲ ژیمناستیک کشورمان، احتمالا تیم ملی از یونیورسیاد حذف می‌شود.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: سنگ بزرگ نشانه نزدن است؛ ما هم می‌توانیم بگوییم ۲۰۰ میلیارد به فلان بازیکن می‌دهیم. با این کار فضا را ملتهب و خودشان را وارد یک بحران خود ساخته کردند.
گفت پیش پدر وساطت کن که در حکم شهرام تخفیف بدهند و کاری کنند که حکم او حداقل اعدام نباشد. پدر آن شب دیروقت به خانه آمدند، ولی من مسئله را همان موقع با ایشان درمیان گذاشتم و گفتم فلانی تماس گرفته و چنین درخواستی را مطرح کرده است. شهید بهشتی به‌شدت عصبانی شدند. ایشان وقتی عصبانی می‌شدند اهل داد و فریاد نبودند فقط صورتشان به‌شدت برافروخته می‌شد. گفتند این مسئله دست من نیست.
وزیر ورزش سه کارته شد و حالا باید برای نجات از کارت قرمز مجلس، منتظر جلسه استیضاح باشد؛ با توجه به رای بالای نمایندگان به قانع نشدن از توضیحات امروز، باید منتظر جانشین برای سجادی در وزارت پر حاشیه ورزش بود.
وزیر ورزش سه کارته شد و حالا باید برای نجات از کارت قرمز مجلس، منتظر جلسه استیضاح باشد؛ با توجه به رای بالای نمایندگان به قانع نشدن از توضیحات امروز، باید منتظر جانشین برای سجادی در وزارت پر حاشیه ورزش بود
مهاجم ازبکستانی پیکان معتقد است فرشاد احمدزاده در صحنه اخراج او بزرگنمایی کرده و او اصلا ضربه‌ای به او نزده که مستحق کارت زرد دوم و اخراج بوده باشد.
اگر قرار بود اتفاقات فوتبال قابل پیش‌بینی باشد، اصلا نباید ملوان از سپاهان امتیاز می‌گرفت تا ابتکار عمل برای قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی مقابل کادیز تاکید کرد تیمش در بهترین شرایط ممکن برای بازی برگشت با چلسی آماده است.
وقتی علی محمدی و لئاندرو روی زمین افتادند، سپاهانی‌ها در انتظار کارت قرمز پیام حیدری وی را دوره کرده بودند.
مهاجم برزیلی پرسپوليس بار دیگر با اعتماد یحیی گل‌محمدی به صورت فیکس به کار گرفته شد اما نتوانست طلسم گل نزدن را بکشند و اینبار اخراج هم نصیب وی شد.
مدافع تراکتور می گوید بی دلیل اخراج شده‌ و حقش نبوده است.
در دقیقه ۱۰۰ بازی، لئوناردو سرنیکولا کارت زرد دوم خود را گرفت تا کرمونزه با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهد. ناپولی در وقت‌های اضافه هم موفق نشدن گلزنی کند تا تکلیف برنده به ضربات پنالتی کشیده شود.
آیا کاری که کرواسی انجام داد برای نامزدی مردی که بیش از 5 سال است آنها را رهبری می کند در جوایز د بست فیفا کافی نبود؟
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه «مجلس تا جایی که امکان دارد با دولت راه می‌آید ولی واقعیت این است که دولت با مجلس راه نمی‌آید و نمایندگان مجلس را نزد ملت به چالش می‌کشد»، عنوان کرد: نمایندگان همین دوره مجلس در یکسال پایانی دولت یازدهم بیش از ۱۰ کارت زرد به وزرای دولت روحانی دادند، اما همین نمایندگان به دولت فعلی به ندرت کارت زرد داده است که تعداد از عدد ۳ تجاوز نمی‌کند.
رسانه های جمهوری چک گزارش دادند که تمیم ین حمد آل ثانی سفرش به پراگ را به علت برآورده نشدن مطالبات نیمه کاره رها کرده و به دوحه بازگشته است.
رسانه های جمهوری چک گزارش دادند که تمیم ین حمد آل ثانی سفرش به پراگ را به علت برآورده نشدن مطالبات نیمه کاره رها کرده و به دوحه بازگشته است.
سرمربی ملوان انزلی در اظهار نظری جالب از داور دیدار با آلومینیوم خواست به دروازه‌بان اراکی‌ها کارت زرد نشان ندهد.
میکروفون کار گذاشته شده روی پیراهن داور بازی پاری سن ژرمن و برست باعث دردسر پرسنل کیمپمبه، مدافع فرانسوی، شده است.
اگر مسافری برای رسیدن به پرواز بعدی دچار تاخیر زمانی شود ممکن است برای درخواست کمک نزد مهماندار هواپیما برود و از او بخواهد راهی برای نگه داشتن پرواز پیدا کند. این در حالیست که خدمه پرواز قدرت تغییر برنامه پرواز یا زمان حرکت را ندارند.
پرسپولیس در برابر فولاد هم موفق به گلزنی نشد، ولی بارقه هایی از تیم متفاوت را در برنامه های تاکتیکی نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ