اردبیل- جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز بزرگترین گره‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید به دست سپاه گشوده شود و نگرانی‌های مردم از بابت معیشتی مرتفع شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان اجتماعی کشور گفت: رویداد «بنیان رصین» به همت سازمان اجتماعی کشور و مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند در راستای تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق برگزار خواهد شد.
رئیس‌جمهور صبح امروز (دوشنبه) در بازدید از رسانه ملی گفت: کار ما در دولت و کار شما در رسانه ملی باز کردن گره‌های ذهنی مردم و به‌ویژه جوانان است.
حلقه ارتباط این نوع از مخدر‌ها و گیاه افدرا، جایی بیرون افغانستان و گاه در کشور‌هایی بسیار دورتر از منطقه خاورمیانه قرار دارند که این گیاه را وارد می‌کنند و بعد طی فرایندی از آن مخدر‌هایی مانند شیشه می‌سازند. چرخه اقتصادی کاملی که موجب شده، گروه‌های بزرگی از کشاورزان در همسایه شرقی ایران به کشت اومان روی بیاورند و با همراهی نسبی طالبان روبه رو شوند.
نفت بیشترین تأثیر را بر رشد اقتصادی از طریق افزایش بهره‌وری عوامل تولید در سال ۱۴۰۱ داشته است به طوریکه رشد ارزش‌افزوده در گروه‌های دیگر به مراتب کمتر از رشد بخش نفت بوده است.
تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی به مهمترین تورنمنت قبل از مسابقات جهانی 2023 اعزام می‌شوند.
برخی مواضع دولت سوریه به ویژه درخصوص اسلام سیاسی مورد تایید تهران نیست. عربستان سعی کرد مواضع تنش‌زا را با ایران در این نشست مطرح نکند. موضع قطر هم چندان غیرطبیعی نیست، قطری‌ها می‌گویند که هنوز بسیاری از مسائل سوریه حل و فصل نشده است و موضوع‌هایی مانند پناهندگان و گروه‌های معارض همچنان باقی است. بسیاری از بند‌هایی که علیه ایران آمده بود الان حذف شده و روابط ایرانی-عربی رو به پیشرفت است. عربستان سعی دارد بسیاری از مواد تنش‌زایی را که بوده است، کنترل کند. اساس ایدئولوژی حزب بعث اقتصاد اشتراکی و پان‌عربیسم است.
گروه‌های فشار از بین نرفته‌اند، ولی به چشم خودشان دیده‌اند که مملکت را به کجا رسانده‌اند و آن کار‌های نابخردانه‌ای که انجام می‌دادند، مثل حمله به سفارت عربستان و کشور‌های دیگر، چه مصیبت‌هایی برای کشور ایجاد کرد. مصری‌ها بیش از هر چیز به مسائل اقتصادی فکر می‌کنند و دوست دارند که بتوانند مشکلات اقتصادی‌شان را کم کنند. کم شدن مشکلات اقتصادی مستلزم این است که بتوانند روابط بهتری با دولت‌های خارجی داشته باشند.
رئیس‌جمهوری در پاسخ به اظهارات دانش‌آموزی که تغییرات مدیریتی را باعث تزلزل و بی‌ثباتی در تصمیم‌گیری و اقدامات دستگاه‌ها می‌دانست هم گفت: بنای دولت ثبات مدیریت است نه جابجایی، مگر در مواردی که جابجایی و تغییر دلایل کافی داشته باشد. دولت برنامه‌ای برای تغییر و جابجایی ندارد، ولی گاهی دلیل تغییر از دلیل ثبات محکم‌تر است و چاره‌ای نیست که برای تداوم و تسریع پیشرفت یک مجموعه مدیریت آن تغییر کند.
رئیس جمهور در نشستی با نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی گفت: گره‌های ذهنی نسل جوان باید رفع شود تا یک شبهه تبدیل به مسئله لاینحل نشود.
مراسم احیا شب بیست و یکم شامگاه سه‌شنبه ۲۲ فروردین در حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور رئیس جمهور، حجت الاسلام سید حسن خمینی و برخی دیگر از مسئولین و مردم برگزار شد.
مراسم احیا شب بیست و یکم شامگاه سه‌شنبه ۲۲ فروردین در حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور رئیس جمهور، حجت الاسلام سید حسن خمینی، برخی دیگر از مسئولین و مردم برگزار شد.
مسئله اصلی و محوری کشور در سال جاری نیز، اقتصاد است. البته این به معنای نبود مشکل در بخش‌های دیگر نیست. در کشور مشکلات گوناگونی در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی وجود دارد اما اگر دولت و مجلس و فعالان اقتصادی و گروه‌های مردمی جوان و پرانگیزه تمام تلاش خود را برحل مشکلات مردم قرار دهند، بسیاری از مسایل دیگر نیز حل خواهند شد.
بنده خیلی نگرانم و فکر می‌کنم یک کرونای صد برابر جنسی داریم. آن موقع نمی‌دانم می‌خواهند چکار کنند. اکنون همه نگران وضعیت اقتصادی هستند، اما نمی‌دانند اوضاع چه خبر هست! بچه‌های ما دارند از بین می‌روند. من مراجعه‌کننده ۷ ساله دارم که پورن نگاه می‌کند! بنده از مراجعان و معلمان می‌فهمم. می‌گویند: خانم دکتر چکار کنیم؟ گروه‌های ترنس و همجنس‌گرایی که در همین جامعه تشکیل می‌شود.
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند
امروز بزرگترین مشکل پاکستان امنیت است که حتی تنش با هند را تحت‌الشعاع قرار داده است، یعنی الآن مقامات پاکستانی خطر اول را این گروه‌های افراطی می‌بینند که در داخل کشور علیه دولت و ارتش پاکستان عملیات می‌کنند و هند را یک خطر فوری نمی‌بینند. ضمن اینکه هند هم از لحاظ اقتصادی انقدر از پاکستان فاصله گرفته که پاکستان هیچ چاره‌ای جز مماشات با هند ندارد. این نتیجه یک حکومت نظامی است که معمولاً درازمدت نمی‌اندیشند و به منافع کوتاه‌مدت توجه دارند تا اینکه همیشه بتوانند در مرکز قدرت باشند.
سرمایه‌های راکد می‌تواند گره‌های پروژه‌های نیمه‌تمام را باز کند و کمک بزرگی به رشد اقتصادی باشد، حال دولت تصمیم به فروش اموال مازاد خوبه گرفته که سازوکار آن همراه با برخی انتقادات بوده است.
نماینده ادوار مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: باید بتوانیم علی‌رغم همه تحریم‌ها، گره‌های اقتصادی را هم باز کنیم و این امر شدنی است. همچنین لازم است دولت با سرعت بیشتر و با استفاده از همه امکانات و راهکارهای سازنده، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را رفع کند.
مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعدازظهر امروز (سه شنبه) با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و قشرهای مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد. سخنران اصلی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، رئیس جمهور است.
مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعد از ظهر امروز (سه شنبه )با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و اقشار مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد.سخنران اصلی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، رئیس جمهور است.
شهردار تهران گفت:نمای ساختمان یکی از گلوگاهای صدور پروانه است و برهمین اساس به دنبال ایجاد بانک نما هستیم.
نشست کارگروه‌های شانزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه با حضور کارشناسان گروه‌های مختلف کاری برای بررسی ظرفیت‌های همکاری دوجانبه در روسیه آغاز به‌کار کرد.
هماهنگی گروه‌های جهادی در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی کلان، علت اصلی تشکیل شورای‌عالی جهاد سازندگی است. دولت روی "فعال کردن اقتصاد روستا" از مسیر تقویت جهاد سازندگی نیز حساب باز کرده‌است.
رئیس مجلس گفت: خیلی روشن عرض کنم که مساله اصلی مردم هنوز اقتصاد است و در این باره گله‌های برحقی وجود دارد که باید کوشش خود را چند صد باره کنیم.
وزیر میراث‌فرهنگی گفت: به‌منظور فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای توسعه گردشگری کشور تاکنون ۷ تفاهم‌نامه منعقد شده است که منجر به باز شدن بسیاری از گره‌های این حوزه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ