رئیس جمهور با بیان اینکه بهبود وضع معیشت مردم از اولویت‌های بودجه سال آینده است، گفت: نگاه دولتمردان به ترمیم حقوق و دستمزد باید بر مبنای دو اصل بهره‌وری و تقویت قدرت خرید مردم متمرکز باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از بهبود وضعیت در همه استان‌ها و شهرستان‌های تابعه نسبت به پاک سازی نقاط آلوده از وجود معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر خبرداد.
اینکه هر روز به فروش بیشتر نفت افتخار شود، مساله مردم نیست؛ آثار این فروش در کسب و کار و سفره مردم مهم است. پرسش این است که این تفاوت‌ها ناشی از چیست؟ چرا در دو دولت رئیسی و احمدی‌نژاد به‌رغم بهبود درآمد‌های نفتی وضع بدتر می‌شود، ولی در دولت خاتمی و روحانی به‌رغم کاهش درآمد‌های نفتی وضع بهتر می‌شود؟
معاون گردشگری به استفاده از ظرفیت فرابورس و حمایت خیرین در ارتقای وضع موجود سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی اشاره کرد و گفت: می توان برای کسب حمایت های مردمی اعلام عمومی کرد.
مدیر ورزشگاه نقش جهان توضیحاتی درباره شرایط این ورزشگاه و اقدامات انجام شده برای بهبود میزبانی درآن گفته است.
رئیس مجلس گفت: مصوبه مجلس برای واردات خودروهای کارکرده ریزش قیمت خودرو را رقم زد که در صورت اجرایی شدن درست آن، بازار خودرو شرایط مناسبی را شاهد خواهد بود.
اکبر زاده گفت: مدیریت مصرف برق نسبت به سالهای گذشته وضعیت مناسب‌تری دارد، زیرا برنامه تعیین شده‌ای وجود دارد که مطابق آن عمل می کنیم.
یزد- عضو شورای شهر یزد بهبود وضعیت آسفالت معابر را یکی از مهمترین خواسته‌های شهروندان عنوان و بر ضرورت توجه به کیفیت اجرا نیز تاکید کرد.
محققان دانشگاه پوردو، ماده پیشرفته با خواص حرارتی ویژه ساخته‌اند که بر پایه کامپوزیت‌های گرافنی است و پتانسیل بهبود ایمنی و عملکرد باتری در دستگاه‌ها و سیستم‌های الکترونیکی را دارد.
حمیدرضا جلایی‌پور: پاسخ ناظران که از بیرون به این یکدست‌سازی نگاه می‌کنند، روشن است و اکثراً می‌گویند وضع خراب است. نه فقط در زمینه‌های اداری، اقتصادی، فرهنگی و سیاست خارجی وضعیت به بهبود و کارایی بیشتر منجر نشده، بلکه از اعتبار سیستم کاسته شده است. تا جایی‌که بزرگترین اعتراض سیاسی - اجتماعی بعد از انقلاب شکل گرفت (یا همان جریان اعتراضی مهسا در پاییز ۱۴۰۱) که پیامدهایش همچنان ادامه دارد.
در صورت ادامه وضع موجود هیچ اقدامی نمی‌تواند مانع از تداوم روند نزولی در فرزندآوری و ازدواج طلاق شود. تنها راه ایجاد امید نسبت به آینده و بهبود شرایط اقتصادی و برداشتن موانع بیگانگی جوانان با جامعه است.
کیهان نوشت: وضع اقتصادی مردم در دولت جدید علی‌رغم اقدامات شایسته‌ای که بخشی از آن را برشمردیم، بهبود پیدا نکرده است.
توافق با عربستان و به تبع آن امارات، حتما گشایش‌های ارزی داشته است و ثابت نگه داشتن نسبی قیمت ارز در دو ماه اخیر تا حد‌ی مؤید وجود خبر‌های مزبور است، ولی تا هنگامی که در مسیر برداشتن تحریم‌ها حرکت نشود، هیچ گشایش جدی‌ای در اقتصاد رخ نخواهد داد. حتی اگر تحریم‌ها هم از خلال برجام حل شوند، باز هم بهبود وضع اقتصادی مستلزم داشتن یک برنامه اقتصادی قابل‌قبول با مجموعه‌ای از نیرو‌های توانمند است که متاسفانه هیچ‌یک از این دو شرط دیده نمی‌شود.
برخی مسئولان در کشور بدون توجه به نقش سرمایه اجتماعی، برای بهبود وضع معیشت مردم، سیاست‌های مبتنی بر کاربرد زور را در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی، تجویز می‌کنند که پی‌آمد آن، زوال سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی و ایجاد دو قطبی میان مردم با مردم یا مردم با دولت در کشور است.
بازگشت به اندیشه امام راه برون‌رفت از بن‌بست کنونی است، به همین دلیل هم به اسم امام خلاف رسم امام عمل می‌شود و به جوانان آدرس غلط می‌دهند تا اندیشه و سیره امام ناشناخته بماند، در چنین شرایطی اتهام زدن و حملات ناجوانمردانه به امام در خدمت حفظ وضع موجود بوده و هیچ کمکی به بهبود و اصلاح اوضاع نخواهد کرد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش اولین و مهمترین استیضاحی است که باید صورت بگیرد چرا که وزیر هیچ برنامه ای برای بهبود مشکلات ندارد.
عبدی نوشت: روشن است که اهداف قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری محقق نشده است، زیرا هیچ ربطی به واقعیت فرزندآوری نداشته است و در ادامه نیز وضعیت بدتر خواهد شد. تنها راه بهبود وضع اقتصادی و ایجاد شرایط اجتماعی مناسب برای تشکیل خانواده مطابق معیار‌های جوانان است.
عباس عبدی نوشت: اگر مسائل اقتصادی حل نشود، این وضع ادامه خواهد یافت چه معتقد به ریشه داخلی یا خارجی باشیم، نتیجه فرقی نمی‌کند، چون بهبود وضع اقتصادی یک خواست و مطالبه مشروع است، مطالبه‌ای که ظاهرا با آتش زدن سطل زباله حل نمی‌شود .
تبریز- وزیر صمت از افزایش ۱۷ درصدی صادرات واحدهای تولیدی و صنعتی کشور خبر داد و گفت: وضع تولید در کشور روبه بهبود است و روند حرکت آن با سرعت مناسبی پیش می‌رود.
مهدی سرمست کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: وضع پایه‌های مالیات بر ثروت از جمله مالیات بر زمین‌های بایر،به کاهش نابرابری، افزایش درآمدهای دولت و همچنین بهبود بهره‌وری در اقتصاد کمک می‌کند.
مدیران گروه‌های هتلداری در نشست با معاون گردشگری درباره شرایط ویژه این روزها و خالی بودن هتل‌ها و از دست دادن پرسنل گلایه کردند و خواستار ارائه راهکاری برای بهبود وضع موجود شدند.
مدیران گروه‌های هتلداری در نشست با معاون گردشگری درباره شرایط ویژه این روزها و خالی بودن هتل‌ها و از دست دادن پرسنل گلایه کردند و خواستار ارائه راهکاری برای بهبود وضع موجود شدند.
مدیران گروه‌های هتلداری در نشست با معاون گردشگری درباره شرایط ویژه این روزها و خالی بودن هتل‌ها و از دست دادن پرسنل گلایه کردند و خواستار ارائه راهکاری برای بهبود وضع موجود شدند.
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: انتظار می‌رفت با ورود سامانه بارشی از شب گذشته به کشور و بارندگی صبح امروز در پایتخت و استان البرز شرایط کیفی هوا بهبود یابد، اما حجم آلاینده‌ها به قدری است که بارش‌ها نتوانست بر آن غلبه کند و شهر تهران هم اکنون با شاخاص آلایندگی بالا برای تمام گروه‌های حساس، ناسالم است.
استاد دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها تنها یک مُسکن است، که اثر موقتی و مقطعی دارد، گفت: همواره دولت‌ها در برهه‌های مختلف راحت‌ترین راهکار را انتخاب می‌کنند و به همین دلیل است که امروز شاهد هستیم وضعیت اقتصادی کشور در بدترین وضع ممکن است، از سوی دیگر دولت برای بهبود اوضاع باید بتواند تورم را کنترل کند، در غیر این صورت ما هر زمان ممکن است با شوک‌های تورمی مواجه شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ