چند روز پس از رونمایی تویوتا از کرولا کراس در ژوئن ۲۰۲۰، یک هنرمند این کراس اوور جمع و جور را به یک پیکاپ فرضی تبدیل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
اسن یکی از شهر‌های ایالت نوردراین-وستفالن آلمان می‌باشد که در مرکز منطقه رور قرار دارد و رودخانهٔ رور از میان محله‌های کوپفادره، هایزینگن، فیشلاکن و وردن می‌گذرد و دریاچه بالدنای زه را در جنوب این شهر تشکیل می‌دهد.
این جانور دست‌ها و پنجه‌هایی شبیه به شخصیت ادوارد دست‌قیچی دارد. رودریگو مولر، دیرینه‌شناس در دانشگاه سانتا ماریا در برزیل، می‌گوید: «این دست‌ها و پنجه‌ها برای شکار یا بالارفتن از درختان کاربرد داشته‌اند.»
مه لقا باقری همسر جواد عزتی ساعاتی قبل تصویری از استایل خاص و تیپ مردانه و عجیب خود در استانبول منتشر کرد.
استرالیا می‌خواهد جت‌های جنگنده F-35A لایتنیگ II را برای رادار دشمن، نامرئی کند و کارخانه‌ای با هزینه بیش از 65 میلیون دلار برای این فناوری بسازد.
ستاره پرتغالی النصر برای همبازی قدیمی خود کری‌خوانی جالبی داشت.
دومین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین‌علیه‌السلام مصادف با شب هشتم ماه محرم‌الحرام در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی امشب (سه‌شنبه) برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری درباره ابعاد شخصیتی حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام به‌عنوان الگوی تربیتی تراز اسلامی برای جوانان به ایراد سخن پرداخت و در ادامه آقای سید مجید بنی‌فاطمه در رثای این شهید والا مقام کربلا مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی (ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
هرچند ریاضیدانان موافق بودند که این تصویرسازی موسوم به «کلاه» اولین انیشتین است، با این حال هر هفت بار یک بار لازم بود تا تصویر آینه‌ای از آن کپی شود تا الگوی بدون تکرار بتواند ادامه پیدا کند. در این وضعیت یک مقاله دیگر در ماه گذشته منتشر شد که در آن آقای اسمیت و سه ریاضیدانی که به او کمک کردند تا این کشف را تأیید کند، شکل جدیدی را به نام «شبح» عرضه کردند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: ۴٠ هزار هکتار سایر کشت‌های غیر از شلتوک با الگوی کشت اعلام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی و تأمین آب از سوی سازمان آب و برق تصویب شد.
شهر فیروزآباد بزرگ‌ترین تولیدکننده النگوهای شیشه ای در جهان است. ساخت این النگوها فرایندی خطرناک و پر زحمت است و اغلب کارگران فعال در این صنعت درآمد روزانه کمتر از 10 دلار دارند.
در رسانه‌های اسپانیایی تصویری منتشر شده که لامین یامال، پدیده 15ساله بارسلونا، را در کنار الگوی فوتبالی‌اش لیونل مسی نشان می‌دهد. عکسی که سه سال پیش گرفته شده است.
ناتیلوس 2024 را از هر زاویه ای که ببینید به احتمال زیاد عاشق طراحی و جذابیت های آن خواهید شد. الگوی چراغ های اصلی جلو و گرافیک داخلی آن ها، نگاهی مرموز به ناتیلوس جدید داده است...
منچسترسیتی قصد ایجاد تغییراتی در ورزشگاه اتحاد را دارد که ظرفیت این ورزشگاه را به بیش از 60 هزار هوادار افزایش می‌دهد.
ورود مسی به دنیای بازیگری تایید شد.
انواع مختلفی از کوسه وجود دارد، از جمله، کوسه آبی، کوسه نهنگ، کوسه ببری، کوسه بالگرد و کوسه گوبلین. کوسه گوبلین اما الگوی رفتاری سایر کوسه‌ها را نشان نمی دهد و بنابراین به عنوان یکی از احمق ترین کوسه ها رتبه بندی می‌شود.
دو طرح اولویت‌دار و راهبردی «توسعه نظامات بانکی بین المللی» و «تامین پایدار غذای اساسی مبتنی بر الگوی کشت» در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رئیس جمهور به تصویب رسید.
یک ماه از قهرمانی آرژانتین در قطر می‌گذرد. ستاره آلبی سلسته در این رقابت‌ها مسی بود. به‌همین خاطر هر کسی به شکلی قدردانی خود را از مهاجم آرژانتینی نشان می‌دهد. کشاورز اهل کوردوبا در زمینش چهره مسی را به تصویر کشید. او با بهره‌گیری از یک الگو به شکلی بذرپاشی کرد که چهره ستاره آرژانتینی در زمینش نقش ببند. ماکسیمیلیانو اسپیناتسه آن را به مهاجم تیم ملی کشورش تقدیم کرد و گفت: برای مسی که شکست‌ناپذیر است.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: کلیات الگوی کشت استان مورد تصویب قرار گرفته و اصلاحات و نقطه نظرات اعضا پیرامون برنامه عملیاتی الگوی کشت در یک کارگروه انجام می‌شود.
عضو کمیسیون انرژی با اشاره به لحاظ طرح تعرفه پلکانی گاز در بودجه سال جاری گفت: دستگاه مربوطه هرچه سریعتر باید آیین نامه اجرایی آن را ارسال کند تا در مجلس تصویب شود.
تماشای فیلم زندگی وحید هاشمیان؛ سردار برای موفقیت در بوندسلیگا یک الگوی بزرگ پیش چشم خود دارد.
رئیسی با بیان اینکه تحمل اسارت در چنگال سفاکان بعثی کار آسانی نبود، بر ضرورت گرامی‌داشت آزادگان تاکید کرد و اظهار داشت: آنچه از رخداد‌ها و وقایع دوران دفاع مقدس و از جمله اسارت آزادگان سرافراز کشورمان در بند دشمن بعثی ثبت و ضبط شده شده است، تنها بخش اندکی از حماسه‌های قهرمانان دفاع از دین و وطن بوده و ضرورت دارد جانفشانی‌های این چهره‌های مقاوم و قهرمان به شایستگی به تصویر کشیده شود تا برای عصر‌ها و نسل‌های آینده به عنوان الگو و اسوه باقی بماند.
مطابق با الگوی نقشه‌های داده و تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی باتوجه به شیو فشاری حاکم بر سطح زمین تا اوایل هفته آینده وزش باد و گاهی گرد و خاک و در مرز شرقی گاهی وزش باد شدید با وقوع طوفان و گرد و خاک نیز قابل پیش بینی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ