تیم ملی پرتغال شامگاه سه‌شنبه با حضور در مصاف با تیم ملی ایسلند، با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. رونالدو در این بازی تاریخ سازی کرد و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که ۲۰۰ بازی ملی دارد. این رکورد بزرگ، نام رونالدو را در کتاب گینس ثبت کرد. پس از این رکورد شکنی بزرگ، رونالدو در یک کنفرانس خبری با یک عکاس شوخی جالبی کرد. وقتی عکاس دوربین را به سمت او گرفت، ابتدا به شدت دوربین را به صورت کریس زووم کرد. در همین لحظه، رونالدو با خنده به عکاس گفت: دوربین را زیاد نزدیک صورتم نگه ندارد، چون چین و چروک زیادی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
در صحنه‌ای خنده دار فردی از هواداران النصر به ورزشگاه رفت تا کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی را به ضیافت شام دعوت کند. هوادار النصر هنگام خروج از ورزشگاه رونالدو را صدا زد و او را سوگند داد تا دعوتش را برای صرف شام قبول کند، صحنه‌ای که خنده حاضران را برانگیخت. به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو به صحبت‌های هوادار توجهی نکرده است و اصلا به سمت او روی نیاورده است.
کلیپی خنده دار در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که سقوط یکی از کارکنان هتل محل اقامت بازیکنان النصر را نشان می‌دهد. در این کلیپ، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر دیده می‌شود که به دلیل این اتفاق درحال لبخند زدن است. با این حال، کارگر جوان به سرعت تعادل خود را به دست آورد و دوباره ایستاد و همه چیز به روال عادی بازگشت.
ویدئویی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان منتشر شده که در یک کافه مشغول نوشیدن چای بود و انبوهی از مردم برای گرفتن عکس کنار او آمدند. رونالدو مدام با همه کسانی که برای گرفتن عکس در کنارش می‌آمدند شوخی می‌کرد و گفت: ممکن است تعجب کنند که آیا من در همه موارد اینقدر مهربانم؟ رونالدو از خانم‌های فروشنده عطر پرسید که آیا عطر خودش (کریستیانو رونالدو) را دارند یا خیر و آن‌ها پاسخ دادند: نه؛ و به شوخی گفت که باید با عرضه‌کنندگان صحبت کند. رونالدو بعد از اینکه با همه عکس گرفت تصمیم به رفتن گرفت.
فوق ستاره پرتغالی پیراهنی برای گلر پرسپولیس و تیم ملی فرستاد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان در حاشیه سفر به سنگاپور مهارت‌های خود در انجام بازی پدل را به نمایش گذاشت. بیش از ۱۰۰۰ نفر از به استقبال رونالدو آمدند و مهارت‌های او را در این بازی تماشا کردند. پدل ورزشی راکتی است که بین دو نفر یا بین دو تیم دونفره در زمینی کاملاً احاطه‌شده با دیوار‌های معمولاً شیشه‌ای بازی می‌شود. زمین این رشته ورزشی تلفیقی از اسکواش و تنیس است.
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر  بعد از دیدار امشب و توقف مقابل الخلیج به فردی که قصد داشت بعد از پایان بازی با او عکس یادگاری بگیرد واکنش نشان داد و او را هل داد تا بدین ترتیب عصبانیت خودش را نشان دهد.
لحظه در آغوش گرفتن کریستین رونالدو و لیونل مسی در ورزشگاه عربستان پس از یک دهه تاریخ ساز شدن.
کریستیانو رونالدو با حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال رکورددار بیشترین تعداد بازی ملی در تاریخ فوتبال شد.
رونالدو جونیور، پسر فوتبالیست کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر در کلیپی جدید با همراهی یکی از دوستانش ظاهر شد. در این ویدئو پسر ۱۲ ساله رونالدو در حالی که با یک کودک عربستانی هم سن و سال خود ظاهر شده و پیراهن باشگاه النصر را بر تن کرده بودند، تعامل کردند. در این ویدئو جونیور گفت: درود بر ابو راکان.
دختر ۵ ساله رونالدو درحال یادگیری زبان عربی است و به نظر می‌رسد که در تلفظ روز‌های هفته به زبان عربی مسلط شده است.
کریستیانو رونالدو در جریان برتری 3-0 النصر مقابل ضمک در هفته هجدهم لیگ عربستان، زننده هر 3 گل تیمش بود. او در مصاحبه بعد از بازی، به زبان عربی تشکر کرد.
کریس رونالدو بازیکن النصر عربستان در کنار صعودی ها با شمشیر رقص جالبی انجام داد.
پیروی از یک الگوی خاص برای انجام حرکتی ویژه در مستطیل سبز نه تنها به عنوان یک امضای خاص برای ورزشکار بمحسوب می‌شود، بلکه یک داستانی با سابقه عجیب در پس آن نهفته است. منبع: خبرآنلاین
النصر با درخشش ستاره پرتغالی خود التعاون را در لیگ عربستان شکست داد.
ویدئوی وایرال شده‌ای در شبکه‌های اجتماعی از رفتار عجیب تماشاگران النصر با پیراهن ستاره پرتغالی تیم‌شان حکایت دارد.
پنجشنبه شب در بازی دوستانه بین پاری‌سن‌ژرمن و منتخب فوتبال عربستان، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو رقیب قدیمی دنیای فوتبال شاید برای آخرین بار مقابل یکدیگر قرار گیرند. حالا در انیمیشنی این تقابل به تصویر کشیده شده است./خبرآنلاین
فروش پیراهن‌های جدید کریستیانو رونالدو با شماره ۷ تیم النصر در فروشگاه‌های عربستان سعودی همزمان با پیوستن این فوق ستاره به این تیم عربستانی آغاز شده است.
طبق اعلام رسانه‌های عرب زبان کریستیانو رونالدو با عقد قرارداد ۲ ساله راهی النصر عربستان شد.
در آخرین دقیقه‌ وقت‌های اضافه اشتباه کشنده دروازه‌بان پرتغال که با خوش شانسی تمام، مهاجم غنا لیز خورد و فرصت گل مساوی را از دست داد. در این هنگام دوربین روی چهره رونالدو بود که به شدت نگران بازی را دنبال می‌کرد!
گل دوم غنا به پرتغال توسط بوکاری در دقیقه هشتاد و نه به ثمر رسید و این بازیکن به سبک رونالدو مقابل دیدگان خود رونالدو خوشحالی کرد.
درفیلم زیر نقاشی جالبی از رونالدو فوق ستاره تیم پرتغال از پپه هم تیمی خود را ببینید.
سرمربی سپاهان می‌گوید: رونالدو می‌تواند به ایران بیایید و تفاوت‌هایی را ایجاد کند.
منچستر یونایتد دومین بازی فصل را هم واگذار کرد. این شکست با حاشیه‌ای دیگر از درگیری رونالدو سرمربی هلندی تیم همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ