معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، گفت: برنامه هفتم توسعه یکشنبه آینده با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار از سازمان صداوسیما بازدید کرد و با حضور در بخش‌ها و معاونتهای مختلف، این روز را به خبرنگاران و کارکنان رسانه ملی تبریک گفت.
از روز یکشنبه طرح جدید پلیس برای مقابله با پوشش‌های نامتعارف اجرا شده است. انتشار جزئیاتی از اجرای این طرح توسط خبرگزاری تسنیم و تماس برخی نزدیکان دولت برای حذف بخش مربوط به دستور رئیس‌جمهور درباره این طرح خبرساز شده است
رئیس‌جمهور آمریکا یک روز بعد از سفر وزیر خارجه این کشور به پکن رئیس‌جمهور چین را با لفظ «دیکتاتور» مورد خطاب قرار داد. بایدن گفت: «علت اینکه وقتی من آن بالن را با دو کانتینر پر از تجهیزات جاسوسی داخلش ساقط کردم شی جین پینگ خیلی ناراحت شد این بود که خبر نداشت که آن بالن آنجا بود.» وی اضافه کرد: «برای دیکتاتور‌ها خیلی مایه پریشانی است که خبر نداشته باشند چه اتفاقی افتاده است.»
رجب طیب‌اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه که به تازگی موفق شده است انتخابات ریاست‌جمهوری را با پیروزی پشت سر بگذارد، روز یکشنبه در یک سخنرانی تلویزیونی در جمع صادرکنندگان ترکیه‌ای حاضر
رئیس‌جمهور اوکراین جشن پیروزی روسیه در جنگ جهانی دوم را از تقویم این کشور حذف کرد.
صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهورصبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
همایش ملی روز شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور رئیس‌جمهور در تالار بزرگ کشور برگزار شد.
مراسم رژه روز ارتش صبح سه شنبه ۲۹ فروردین با حضور سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور و فرمانده‌هان نیروهای مسلح برگزار شد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در پیامی به مناسبت روز قدس گفت: امام عظیم‌الشان ما مسأله فلسطین و آزادی قدس را به عنوان بزرگترین و مسأله محوری جهان اسلام اعلام کردند.
رئیس جمهور کشورمان با حضور در جمع مردم تهران، در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد.
رئیس‌جمهور در جلسه هیئت‌‎دولت گفت: روز قدس امسال باشکوه‌تر از همیشه برگزار خواهد شد؛ همه مسلمانان و آزادی‌خواهان در آن مراسم حضور می‌یابند.
رئیس‌جمهور به مناسبت روز درختکاری و با حضور در باغ موزه گیاه شناسی یک اصله نهال غرس کرد
رئیس جمهور فرارسیدن روز ملی قطر را به امیر و مردم این کشور تبریک گفت و از خداوند متعال برای وی سلامتی و موفقیت و برای مردم قطر بهروزی مسئلت کرد.
رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت: از همه سازمان‌ها مرتبط می‌خواهم که نسبت به تهیه تجهیزات افراد دارای معلولیت یارانه در نظر بگیرند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور روز یکشنبه آینده در نامه ای به مجلس گزینه‌ تصدی وزارت راه را معرفی می کنند تا تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی معلوم شود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور روز یکشنبه آینده در نامه ای به مجلس گزینه‌ تصدی وزارت راه را معرفی می کنند تا تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی معلوم شود.
پارلمان لبنان روز پنج شنبه هفته جاری برای پنجمین بار برای انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور، تشکیل جلسه می دهد.
پس از کشته‌شدن ده‌ها نفر بر اثر ازدحام جمعیت در جشن‌های هالووین در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی، رئیس‌جمهور این کشور روز یکشنبه اعلام سوگواری ملی کرد.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالگرد استقلال و روز جمهوری قزاقستان را به رئیس جمهور و ملت این کشور تبریک گفت.
مراسم روز ملی صادرات روز شنبه ۳۰ مهرماه با حضور رئیس جمهوری برگزار و از ۵۷ صادرکننده برتر سال ۱۴۰۱ تقدیر می‌شود.
رئیس‌جمهور کشورمان در چهارمین و آخرین روز از سفرش به نیویورک در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی با همتایان خود از کشورهای صربستان، ارمنستان و زیمباوه دیدار کرد. وی هم‌چنین با دبیرکل سازمان ملل دیدار کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: رئیس جمهور در یکسال گذشته ۳۱ سفر استانی و ۷ سفر موضوعی داشته است که بطور میانگین هر ۹ روز یک سفر انجام شده است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اعلام کرد: روز یکشنبه جلسه‌ای با حضور همه اعضای دولت اعم از وزرا و معاونین رئیس‌جمهور، هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها خواهیم داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ