سازمان فضایی ایران در اولین روز کاری پس از تصویب برنامه ۱۰ ساله فضایی، روند اجرای این برنامه را آغاز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
یاقوتی با تشریح روند محاسبه تعرفه پلکانی برق مشترکان پرمصرف خانگی از اثربخشی اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف برق خبر داد.
یک نماینده مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در اجرای نهضت ملی مسکن گفت: آمارها و نتایج نشان می‌دهد وضعیت تولید مسکن در این دولت نیز روند مطلوب و امیدوارکننده‌ای ندارد.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های پیشران گفت: لازم است که روند کار با سرعت بیشتری دنبال شود.
دبیرکل سازمان ملل با اشاره به برخی مشکلات در خصوص اجرای توافق‌نامه غلات گفت که روسیه، اوکراین، ترکیه و سازمان ملل به گفتگو درباره این موضوعات ادامه خواهند داد.
معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت ابراز امیدواری کرد که گره احداث پالایشگاه‌های جدید به‌زودی با اجرای این برنامه هفتم توسعه باز خواهد شد و شاهد شتاب در روند اجرای طرح‌های پالایشی خواهیم بود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح‌های سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز از روند رو به رشد فعالیت‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ پیروز در قالب اجرای پروژه تکثیر در اسارت متولد و تبدیل به سلبریتی حیات وحش شد. اما علیرغم تلاش ها برای حفظ این یوز، سرانجام پیروز به دلیل بیماری تلف شد.
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ پیروز در قالب اجرای پروژه تکثیر در اسارت متولد و تبدیل به سلبریتی حیات وحش شد. اما علیرغم تلاش ها برای حفظ این یوز، سرانجام به دلیل بیماری تلف شد.
وزیر نیرو با اشاره به نظارت‌های سختگیرانه و جدی سازمان حفاظت محیط زیست در روند احداث سد چمشیر، تاکید کرد: ما با اجرای هر طرح ‌ضد محیط ‌زیستی مخالفیم.
معاون اول رئیس جمهور ضن تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای برنامه ۲۵ ساله همکاری ایران و چین بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی به عنوان اصلی خدشه ناپذیر تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور ضن تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای برنامه 25 ساله همکاری ایران و چین بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی به عنوان اصلی خدشه ناپذیر تاکید کرد.
هیأت های عالی رتبه ایران و چین طی نشستی راهکارهای تقویت روند اجرای برنامه همکاری جامع ۲۵ ساله ایران و چین را بررسی کردند.
سخنگوی دولت گفت: دهمین آئین‌نامه مرتبط با قانون جهش تولید دانش‌بنیان به تصویب رسید و این روند نشان از تصمیم قاطع دولت در اجرایی کردن تمام مفاد این قانون و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دارد.
در جلسه علنی نوبت صبح سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات و ویژه جهش رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور مباحثه تندی بین مجلس و دولت صورت گرفت
اوجی درباره جلسه بررسی روند اجرای ۱۳ شهرک زنجیره پایین دستی پتروشیمی در نوار ساحلی خلیج‌فارس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۲۰ هزار نفت اشتغال ایجاد می شود
ناصر کنعانی گفت: همچنان تأکید می‌کنیم برای دستیابی به توافق خوب، قوی و پایدار مصمم هستیم و به روند گفت‌وگوها پایبند هستیم.
چرا اگر ساعت ها از وقت مجلس و برنامه های صدا و سیما به موضوعی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می یابد حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل نمی آید؟
اگر ساعت ها از وقت مجلس و رسانه های جمعی را به موضوعی جزئی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می دهند حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل آورند.
روند رشد دوازده ماهه پایه پولی با آغاز به کار دولت سیزدهم و متاثر از رویکرد انضباط گرایانه دولت و سیاست‌های پولی و نظارتی فعال بانک مرکزی به طور قابل ملاحظه‌ای کاهشی بوده است.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه این سازمان برنامه ریشه کنی ۵ بیماری مشترک انسان و دام را اجرا می کند، گفت: رفع منع صدور محصولات طیور پس از ۶ سال به عراق موجب رونق تولید خواهد شد.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش قانون رتبه بندی معلمان را فرصتی برای ارتقا نظام تعلیم و تربیت، صلاحیت‌های معلمی و معیشت معلمان دانست و بر اهمیت اجرای دقیق رتبه بندی معلمان از سوی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها تاکید کرد.
با توجه به وضعیت شیوع کرونا، هنوز مشخص نیست این اجراها با چه تعداد بلیت فروشی اجرا خواهد شد اما با توجه به اعلام برنامه‌ها اجراها در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز این رویداد، به نظر می‌رسد اراده بر برقراری این اجراها و طی روند مرسوم جشنواره است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ