مسابقات هندبال قهرمانی جهان به میزبانی مشترک سوئد و لهستان از ۲۱ دی آغاز می‌شود و شیلی اولین حریف تیم ملی ایران در این مسابقات خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیتی در شکست مقابل آرسنال در کامیونیتی شیلد، به وضوع نبود ایلکای گوندوگان را حس کرد و پپ باید چاره ای برای این معضل بیندیشد.
مدافع پرسپولیس اولین گل فصل را به شکلی خاص جشن گرفت.
نیمار در بازگشتش به میادین توانست اولین گل پی اس جی به جونبوک را به شکلی تماشایی به ثمر برساند.
شیلی اولین صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی لقب گرفت.
یکی از کارشناسان و روزنامه نگاران مطرح دنیای خودرو پس از مشاهده تصاویر سانتافه جدید اولین جمله خود را که اتفاقا برای خودش نیز جالب بود مورد اشاره قرار داده است: سانتافه چرا این شکلی شد؟!
اگر انسان‌ها از روی زمین ناپدید شوند و شما بعد از یکسال به زمین برگردید تا ببینید چه اتفاقی افتاده است، اولین چیزی که متوجه می‌شوید را چشمانتان نخواهد دید، بلکه آن را با گوش‌هایتان می‌شنوید: سکوت!
کامبرین شاهد یک "انفجار" زندگی بود که منجر به تشکیل تمام ساختار‌های اصلی بدن حیواناتی شد که امروزه می‌بینیم؛ اولین چشم‌ها و حیوانات پشت استخوانی در این دوره ظاهر شدند، همانطور که Anomalocaris در سال ۱۸۰۰ در بورگس شیل کانادا کشف شد.
محققان نوشتند: با استفاده از مکان‌های دقیق اجرام بسیار جوان، برای اولین بار، ما می‌توانیم بگوییم که کهکشان ما ساختاری چند بازویی دارد و از دو بازوی متقارن تشکیل شده است. بازو‌های نورما (Norma) و پرسئوس (Perseus) احتمالا دو بازوی متقارن در کهکشان راه شیری داخلی هستند و از کهکشان داخلی به قسمت‌های بیرونی گسترش می‌یابند، دوشاخه می‌شوند و به ترتیب به بازو‌های قنطورس (Centaurus) و کمان (Sagittarius) متصل می‌شوند.
در سریال «جیران» رعنا آزادی‌ور نقش تاج‌الدوله یکی از همسران ناصرالدین‌شاه را بازی کرده است.
در قانون اساسی سال 1382 خورشیدی افغانستان برای اولین بار مذهب تشیع در این کشور به رسمیت شناخته شد و دستور داده شد که قضایای مربوط به احوال شخصیه شیعیان در دادگاه ها باید مطابق فقه جعفری رسیدگی شود.
اولین گل بایرن با هدایت توماس توخل در دیدار امشب مقابل بروسیا دورتموند به شکلی عجیب به ثمر رسید.
کریگ کاپلان (Craig Kaplan) استاد علوم رایانه از دانشگاه واترلو و یکی از چهار نویسنده این مقاله می‌گوید: در این مقاله اولین تک‌الگوی نامتناوب واقعی را ارائه کرده‌ایم، شکلی که تنها از طریق هندسه، بدون محدودیت و تناوب تکرار می‌شود.
کاشمر ـ رئیس کمیته امداد امام خمینی کاشمر گفت: علی رغم اینکه سهیمه این نهاد ۹۹۸ فرصت شغلی برای شهرستان بوده است برای اولین سال به ۱۳۰۰ فرصت شغلی رسید.
محسن برهانی حقوقدان و استاد دانشگاه می‌گوید نامه مخالفت با عضویتش در هیأت علمی دانشگاه تهران را در مانند سایرین اولین بار خبرگزاری‌ها دیده است.
تیم ملی هندبال مردان ایران در اولین دیدار خود از رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به مصاف تیم شیلی رفت و به پیروزی رسید.
دروازه بان تيم ملى هندبال ایران برترین بازیکن دیدار با شیلی شد.
بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان در حالی از روز پنجشنبه در لهستان آغاز می شود که تیم ایران در اولین گام به مصاف تیم شیلی خواهد رفت.
تیم ملی هندبال ایران با شکست مراکش در آخرین بازی تورنمنت چهارجانبه لهستان به استقبال اولین بازی در مسابقات قهرمانی جهان مقابل شیلی رفت.
متهم گفت: من همین الان هم اگر بدانم شغلی ندارم و پولی نیست، به محض اینکه در زندان به رویم باز شود و بیرون بروم، اولین خودرویی که ببینم به سمتش می‌روم و سرقت می‌کنم. همیشه همین بوده. آخرین بار دو ماه پیش از زندان آزاد شدم و پنج دقیقه بعد از آزادی دست به سرقت از خودرو زدم.
لوکاس اسدی، این نامی است که برای اولین بار در فوتبال ایران شنیده می‌شود؛ هافبکی دو ملیتی که مورد توجه والنسیا قرار گرفته است.
اردوغان هفته گذشته در پیامی به نتانیاهو پیروزی‌اش در انتخابات را تبریک گفته و ابراز امیدواری کرده بود که کابینه‌ای که نتانیاهو تشکیل دهد به همکاری‌ با آنکارا در تمامی زمینه‌ها ادامه دهد و به شکلی صلح و ثبات را به منطقه بازگرداند.
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران خیلی زودتر از حد انتظار و البته به شکلی کاملا متفاوت‌تر از همیشه غرق در ماموریت جدید خود شد.
یک رابطه مستقیم بین الگو‌های بارندگی تاریخی آفریقا و شیمی دندان پستانداران مشاهده شده است. این اولین آزمایش یک ایده بسیار تاثیرگذار در علوم باستان‌شناسی و زمین است که در مورد نخستی سانان وحشی انجام می‌شود: دندان‌ها می‌توانند جزئیات دقیق تغییرات محیطی فصلی را ثبت کنند.
اکنون کلوپ با لیورپول، همه عناوین ممکن در انگلستان را یک بار فتح کرده؛ قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی، قهرمانی در لیگ کاپ و قهرمانی در کمیونیتی شیلد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ